Payton-
Milá,vysoká, krásná modrooká 15ti léta dívka. Pay má dlouhé rovné od přírody blonďaté vlasy, světle modré oči, světlou pleť,krásný úsměv. všichni kluci po ni touží. je z celkem bohaté rodiny, ale není rozmazlená ani namyšlená,je to normální holka....teda..né až zas tak normální.Payton umí předpovídat budoucnost. Když spí, vidí ve snu skutečnost.To co se jí zdá, se stane. Taky když se dotkne nějakého člověka, vidí jeho budoucnost, ale to jen někdy.
Laura-
Zajímavá, talentovaná, 15ti léta dívka. Laura má zelené oči, zrzavé dlouhé vlnité vlasy,nosí ofinu, má pihy po celém obličeji, není až tak vysoká, ale je hubená, až moc.Je o 2 měsíce starší než Payton.
Laura má schopnost zastavit čas.Čas se zastavý když udělá gesto rukou.jednou se ji ale podařilo zastavit čas i myslí. Kdokoli se Laury dotýká, tak se nezastavý společně s Laurou.
Lauřina máma se jmenuje Megan, a Paytina máma se jmenuje Elis.
Paytin táta umřel při pádu letadla když bylo Pay 8 let.Lauřin táta Megan opustil než se Laura narodila.
Elis&Megan mají podobné schopnosti jako Payton a Laura.Ale kvůli Amonovi to holkám nechtějí říct.
Amon je upír který chce do své smečky upíry jako byl Mark..Děda Payton a Laury.Jenže Mark Amona odmítnul , a Amon ho zabil.A 16 let si myslel,že nikdo s podobnými schopnostmi jako Mark není.Až do teď..
(takže tohle byl jenom úvod, ano poněkud dlouhý,ale je potřeba pro pochopení celého děje,tak snad se bude příběh líbit:) papa)
ČTEŠ
Pronásledovaná
AcakVcelku normální život dvouch holek až do té doby, dokud je nezačne pronásledovat Amon, který chce získat jejich schopnosti pro sebe. podaří se mu to, nebo ho Payton,Laura a další postavy zastaví?