Odhalení Tajemství a rande na louce

60 6 2
                                    

PAYTON-

Včera jsem viděla Matta a Lauru jak se líbaj v našem pokoji.Byla jsem celkem ráda,teď spolu budou s největší pravděpodobností chodit,a já se zaměřím na Adama.Celý tohle mi nedalo v noci spát, tak jsem se šla dolů napít.Viděla jsem že je rosvíceno,tak jsem se přikrčila na schodech a poslouchala jsem mámu s tetou Meg.

,,Ráno jim to řekneme,jo?!'' 

,,Jo,a vezmeme je do sklepa.''

,,Dobře,snad to vezmou vpohodě.''

A víc jsem neslyšela,zašly do toho sklepa,kam nás nikdy nechtěly pustit.Párkrát jsme se tam zkusily s Laurou dostat, ale mají to na zámek,a nevíme kde mají klíč.Jsem zvědavá co tam je tak důležitýho schovávaj.Napila jsem se,a šla si lehnout.

LAURA-

Ráno,jsem se vzbudila brzo.Pay ještě spala,tak jsem si zapla notebook a projížděla facebook.Asi po půl hodině se Pay převrátila a podívala se na mě. ,,Ahoj'' ,,Ahoj,kolik je hodin?'' ,,Půl osmý,sobota.'' Payton si dala na hlavu polštář a doufala že ještě usne.Ale zachvíli přišla máma a řekla ať přijdeme dolů,že je to důležitý.

Sešly jsme dolů,na stole byla konvice s čajem,a lívance.Sedly jsme si,a máma se ustaraně podívala na Elis.

,,Takže holky...no,jak začít.Neprojevují se u vás nějaké,divné ..ehm..schopnosti?'' nejasně  pronesla máma ,a já se podívala na Pay.Rychle jsem se dotkla její nohy pod stolem a zastavila čas. ,,Pay,co jim řekneme?'' ,,Pravdu?'' Fajn,pomyslela jsem si , a odpauzovala svět. ,,Nó,...zastavuju čas,když skřížím prsty.''Vzala jsem tetu Elis za ruku,aby mi to veřila,a najednou jenom koukala,jak máma a Pay jsou jako ztuhlý a nic se nehýbe.S otevřenou pusou. ,,Jsi dobrá Lauro,já tohle zvládla až když mi bylo 21.'' Chytla mě za ruku , a najednou se zase Pay i máma hýbaly. ,,Taky umím zastavit čas když na to myslím.'' řekla jsem to trochu zkresleně,protože se mi to povedlo zatím jen párkrát a musela jsem být v naprostém klidu. ,,Umím číst budoucnost.'' řekla Pay. ,,Vzácnost..'' odvětila máma. ,,Tyhle ..schopnosti..máme zděděné,já a Meg je máme taky.Čím jsme starší,projevují se u nás nové,a ty staré zesilují.'' ,,Děda Mark..měl také schopnosti.Jeho nejlepší kamarád Amon..byl upír.A chtěl ho proměnit taky,aby byli společne silnější.Ale táta to odmítnul,a stali se z nich nepřátelé.Bojovali spolu dlouho..a Amon ho pořád presvědčoval,až jednou..'' máma se odmlčela, a byla smutná... ,,Potom jsme jednou přišli domů,a máma nám řekla že je táta mrtvej.Od tý doby,se Amon neoběvil'' ,,Až do teď'' řekla ... ,,Nějak se dozvěděl,že máme schopnosti,a jde po nás.Chce nás proměnit.Chce aby jsme se k němu přidaly.'' 

PAYTON-

,,A co máme dělat ?'' řekla jsem . Všichni se na mě podívali.A jedíná odpověd bylo pokrčení rameny tety Meg.Jsou zoufalé,nevědí co ten hajzl kterej mi zabil dědu udělá. ,,Ještě je tu něco,co by jsme vám chtěli ukázat holky.'' prohlásila máma.Zvedla se a šla směrem ke sklepu.Všichny jsme šly za ní.Klíč měla na krku..áhá,proto jsme ho nikde nemohly najít..Otevřela dveře a tam vedly dlouhé zatočené schody do tmy. Máma zamumlala něco ve smyslu nebojte a aby jsme šly za ní.Zvedla dlaň a na ní je  jí objevil plamínek ohně. Otevřela jsem pusu a zeptala jsem se ,,Jaaaak bože??''. Máma se jenom zasmála a řekla něco ve smyslu že když se budeme snažit naučíme se to , a  nejden s ohněm.Super.To mě trochu vystrašilo.

Sešly jsme všechny dolů,a máma rozsvítila žárovku.Divně to tam smrdělo.Všude byly skleničky s vodou,a nějakými barevnými tekutinami.A uprostřed byl stojan s obrovskou knihou.Chvíli jsem si tam četla.Bylo tam něco o ovládání ohně,a potom něco o čtení myšlenek,do čehož jsem jsem začetla.Bylo to zajímavé.

Potom jsme už šly všechny nahoru,dojedly jsme jídlo a s Laurou jsme šly nahoru.

Když jsme přisly s Laurou nahoru,hned se  hrvla k mobilu,a začala se usmívat. ,,Matt?'' řekla jsem . ,,Jo'' odpověděla , a začala se malovat ja převlíkat do mintgreenové sukně a černého crop topu. ,,Ty někam jdeš?'' ,,Jo,s Mattem.Zachvíli pro mě přijde.''usmála se jako sluníčko,a já jsem si pomalu začala říkat,že Adam bude jenom můj.

LAURA-

Matt mě právě pozval na rande.Prej půjdeme na louku na piknik.Když zazvonil,seběhla jsem dolů,vzala jsem si vansky a otevřela.Stál tam a držel v ruce červenou růži.,,Bože ,Matte.Je nádherná!Děkuju!''a políbíla jsem ho.Pozvala jsem ho dál a on se posadil na gauč.,,Počkej tady,dám si jí do vázy nahoru.'' Vzala jsem vázu ,nalila jsem do ní vodu,a odnesla jsem si jí do našeho pokoje a dala jí na svů noční stolek.Pay koukala do notebooku a jenom je divně ušklíbla jsem pokládala vázu s růží na stolek. ,,Užijte si to '' řekla mírně škodolibím hlasem a já jsem odešla.Dole si máma povídala s Mattem a když mě viděla,tak se na mě usmála a řekla něco v tom smyslu že jsme spolu krásný,a že jsme sladký a takovýhle kecy. Vzala jsem Matta za ruku a prohlásila že jdeme.V jeho obličeji bylo vidět ,že už má mojí mámy dost,takže byl rád.

Šli jsem parkem,lesem a najednou jsme přišli na louku.Byla tam deka a na  ní koš s jídlem.posadila jsem se ,a něco málo jsme snědli.Potom nastalo to zvláštní ticho.Matt se ke mě přišoupnul vzal mě za boky a začal mě líbat.Obmotala jsem ruce kolem jeho krku a byla jsem šťastná.Nachvíli jsme přestali a on se usmál. ,,Tak dlouho jsem čekal na tuhle krásnou chvíli,lásko.'' usmála jsem se a objala ho.Potom jsme si ještě povídali,jedli a asi okolo pátý mi začali chodit esemesky od Pay,kde jsem ,že se doma nudí,a ať koukám dorazit domů.Nechtěla jsem domů,chtěla jsem tam být s Mattem ,celou noc.Chtěla jsem jeho.Cože? Vážně jsem to myslela takhle?Ptala jsem se sama sebe,jak jsem myslela to že ho chci. Když jsem tak přemýšlela.Matt mě začal znova líbat a já jsem mu strčila ruku pod tričko a začala jsem hladit jeho svaly.Rozhodnul se mi to oplatit takže mi zezadu strčil ruku pod crop top a jel až k zapínání od podprsenky.Osud nám asi nepřál,protože mi zazvonil mobil.Volala máma a řikala ať už přijdu,že se uvidíme zítra. ,,Matte , musím domů.'' řekla jsem zklamaně. A on se zamračil.Políbil mě a začali jsme uklízet piknik.Doprovodil mě až ke dveřím našeho domu a políbil mě.

Když jsem přišla nahoru Pay samou nudou zavolala něco na způsob konečně jsi tady! A začala vyzvídat co se celej den dělo.Všechno jsem to s ní probrala.Je to moje sestřenice,ale zároveň i moje nejlepší kamarádka.Mluvily jsme asi hodinu a potom šly koukat na film.

(ahoj,takže tady je novej díl:)Omlouvám se za chyby a překlepy.Snad se bude líbit.papapa)

PronásledovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat