(Ahoj,tuhle část chci věnovat Míše ♥ @Michaela241299
Jsi super^^
Jinak děkuji za 100+ přečtení:*)
PAYTON -
Ráno mě probudily paprsky slunce dopadající na můj obličej. Otevřela jsem oči,a rozhlédla sobe po pokoji . Byla jsem sama. Vstala jsem, oblékla se, a pomalu jsem šla do kuchyně. Adam seděl na gauči a koukal na televizi.Opatrně jsem si sedla k němu a objala ho.Usmál se, a políbil mě na tvář.Chvíli jsme tam seděli a koukali na telku.Najednou se prohla sedačka a vedle mě seděla Laura.Vůbec jsem jí nezaregistrovala přicházet.
,,Dobré ráno,hrdličky'' pronesla a usmívala se.
Myslím že nás večer slyšela.Já i Adam jsem jí odpověděli a dál sledovali televizi.Laura se zvedla a šla do kuchyně dělat snídani.
,,Chcete rohlík s nutellou?'' zařvala z kuchyně a já se podívala na Adama kterej pod představou takovýhle sladký bomby po ránu slintal na polštář.
,,Joo'' zaječela jsem nazpátek Lauře a zase sledovala televizi.
-večer-
Je sobota večer a náš dům je plný opilejch puberťáků.Hudba hraje nahlas a všichni tancujou.Sem tam se někdo líbá uprostřed obýváku nebo na kuchyňské lince.Nikde nemůžu najít Adama.Nevím proč ale představila jsem si jak někde osahává nějakou couru.Bylo to asi tím alkoholem.Snad.Stála jsem tam a rozhlížela se okolo sebe.Uslyšela jsem křik a otočila se .Laura stála na stole a sundavala si třičko,které letělo mým směrem.Vypila toho asi vážně hodně.Už tohle bylo moc a já se o ní začínala bát.Co když se vyplní to,co se mi zdálo?
Najednou mě někdo chytil za boky a já se otočila.Díky bohu.Jeho pomněnkově modré oči se na mě usmívaly a já byla šťastná.Vlnili jsme se do rytmu hudby a sem tam jsme se políbili. Ale něco nás vyrušilo.Otočila jsem se a Matt nesl Lauru po schodech nahoru.Ježiši,tohle se vážně nějak zvrtlo.
Nechala jsem Lauru Laurou a přenesla se zpátky do pomněnkově modrého světa.
LAURA -
Matt mě v náručí vynesl nahoru ,a rozhodl se jít do našeho pokoje.K naší smůle tam už byla nějaká blondýna s našim spolužákem.Musela jsem se tomu zasmát.Chudinka ta blondýnka.Byla tam polonahá a uplně zrudla.Vzala jsem Matta za ruku a vedla ho na záchod.Zamkli jsme se a začali se líbat.Matt mě líbal po krku až ke klíčním kostem.Rozepla jsem mu kalhoty které mu spadly na zem.Vysvlékla jsem mu tričko a on mě sukni.Byli jsme tam ve spodním prádle.Namačkaní na sebe v té nejmenší místnosti v domě.Tohle všechno mě dost vzrušovalo,takže jsem neváhala a svlékla mu boxerky.Párkrát jsem mu po něm přejela a on mi sundal podprsenku.Líbal mě na krku a pomalu se přesouval přes klíční kosti až k mým prsům.Trochu jsem vzdychla a prohla se.Usmál se a sundal mi kalhotky.Stáli jsme tam uplně nahý a namáčknutý na sebe.Obmotala jsem kolem něho nohy a on do mě vniknul.Prohla jsem se v zádech a nahlas mu vzdychla do ucha.
Pořád jsme se líbali a ani na chvíli nepřestali.Pohyboval se ve mě pomalu a s citem.Když viděl že se mi to líbí ,zrychloval.Při každém přiražení jsem mu zavzdychala do ucha a zaryla nehty do jeho zad.
Vzdychala jsem nahlas a Matt taky.Nekontrolovali jsme se.Ani trochu.V tu chvíli jsme zapoměli že dole je přes 50 lidí a užívali si samy sebe.
Moje tělo polil ledový pot a všechny moje svaly cukaly.Prohnula jsem se v zádech a naposledy nahlas vydechla.Matt vypadal že už taky dosáhne vrcholu.Párkrát se ještě pohnul a nahlas vzdychnul.
-ráno-
PAYTON-
Většina lidí v noci odešli,ale pár se jich u nás ráno na podlaze našlo.Bylo mi šíleně zle a myslela jsem že se pobleju hned co jsem vlezla do kuchyně.Přelezla jsem všehcny ty polomrtvý lidi z naší školy a začala uklízet skleničky.
Asi po třech hodinách všichni odešli domů a já jsem únavou usnula na sedačce.
Stála jsem na louce a rozhlížela se okolo sebe.Všude byli pomněnky a za mnou se něco hnulo.Otáčela jsem se a měla jsem strach.Najednou mě někdo chytnul za ruku.Byl to Adam.Jeho pomněnkově modré oči se na mě usmívaly a strach mě opustil.Měl na sobě oblek a klekl si přede mě.V ruce kržel drabičku s prstýnkem a usmíval se.
,,Lásko,vezmeš si mě?''
,,Ano!''
Nasadil mi prstýnek a políbil mě.
Byl to krásný sen...
(ahoj,je tady další část. Ano, je poněkud kratší než obvykle, ale nemám nápady.. omlouvám se za chyby a překlepy:) doufám ze se líbí, papapa)
ČTEŠ
Pronásledovaná
RandomVcelku normální život dvouch holek až do té doby, dokud je nezačne pronásledovat Amon, který chce získat jejich schopnosti pro sebe. podaří se mu to, nebo ho Payton,Laura a další postavy zastaví?