PAYTON-
večer jsme šly spát celkem brzo.. před půlnocí.
V noci se mi zdál sen..teda, spíš předpověď budoucnosti..
Šla jsem tou cestou okolo koní. Sama. Otočila jsem se a stála tam postava celá v černém, vypadalo to jako muž. Nebylo mu vidět do obličeje.Začala jsem utíkat, a on mě honil.Smál se.A řekl ,,tebe dostanu'' a v tu chvíli jsem se probudila. Bylo asi čtvrt na tři.Co to bylo? bože..
LAURA-
Zazvonilo a učitelka vešla do dveří.Za ní vešel náš nový spolužák.Byl celkem pěknej.Černý vlasy na patku, a modrý zářivý oči.Koukal po třídě a třída koukala na něj. Najednou se podíval na mě, a usmál se.Ježiš,je sladkej. Taky jsem se usmála a učitelka prohlásila že se jmenuje Adam,a ať si sedne k Payton.Celou hodinu na mě koukal a usmíval se.Taky jsem se usmívala.Je tak hezkej! Když jsem tak přemýšlela co se skrývá pod jeho tričkem, drknul do mě Matt a pronesl ,,Líbí se ti?! Mně nepřijde až tak hezkej... Myslím ze by jste se k sobě nehodili a-''dál už jsem Matta neposlouchala..Matt je můj kamarád,ale občas si myslím ze mě miluje. Protože na všechny okolo mě hrozně žárlí, a to dřív nedělal.
PAYTON-
Adam je šíleně hezkej! Půjčila jsem mu propisku a dala mu papír.Bylo hrozně sladký ho sledovat jak tupým výrazem kouká na tabuli a vůbec netuší co učitelka vysvětluje.
Když zazvonilo , namířil si to k Lauře.
LAURA-
,,Ahoj ty seš-'' ,,Lauro, stavím se u tebe v pět jo?!''přerušil naší konverzaci Matt-schválně.,,jo Matte,ahoj''. ,,promiň,Matt jenom trochu žárlí a-'' ,,Takže ty jsi Laura..hezké jméno...eh.. jsi moc krásná'' začala jsem se červenat,a u smála jsem se..,,děkuju''a on se taky usmál.V tu chvíli na mě zavolala Pay ,,jdeš?!'' zakejvala jsem hlavou jako že jdu,rozloučila jsem se s Adamem a šly jsme.
PAYTON-
Doma jsme diskutovali o Adamovi.Laura říkala ze se jí nelíbí, ale to jak po sobě celý den koukali.. něco mezi nima proběhlo..
,,Lauro,nemyslíš si že tě Matt chce?'' ,,občas jo..počkat! Matt za hodinu přijde, musím se připravit''vyhrkla Laura a běžela do pokoje se namalovat..
Ať si Matta nechá, já si vezmu Adama..
LAURA-
Vyžehlila jsem si vlasy a ofinu dala na patku. Vzala jsem si proužkovaný šaty bez ramínek a baleríny. Přesně v čas zazvonil Matt..Pozvala jsem ho nahoru.Pay byla v kuchyni, takže jsme byli sami.Zvednul se z postele,vzal mě za boky a začal mě líbat. Absolutně jsem to nečekala.Asi po minutě jsem slyšela Pay jak zakašlala. Odtrhla jsem se od Matta ,vzala jsem ho za ruku a řekla ,,půjdeme do toho kina jo'' zakýval hlavou,a červenal se.Payton radši nic neříkala.
Po cestě jsme se drželi za ruce, a povídali si o Payton,Erice, Zeekovi a Adamovi.Matt byl lehce nervózní když jsme mluvili o Adamovi,tak jsme radši změnili téma.
V kině mi koupil popcorn a Colu.Asi to bylo rande..chvíli mě držel za ruku,ale potom jsme měli oba ruce opatlaný od popcornu tak jsme toho držení radši nechali(musela jsem to napsat:DD)
Před kinem jsme si dali pusu,a šli jsme každý domů. Mám dobrej pocit. Matt je úžasnej,ale já jsem se asi dneska ráno zamilovala do Adama...snad to nebude tak horký...
(ahoj,tady je další část,omlovam se za chyby,překlepy, atd.doufám ze se bude líbit:) papapa)
ČTEŠ
Pronásledovaná
CasualeVcelku normální život dvouch holek až do té doby, dokud je nezačne pronásledovat Amon, který chce získat jejich schopnosti pro sebe. podaří se mu to, nebo ho Payton,Laura a další postavy zastaví?