PAYTON
,,Payton,Lauro,vstávejte!''pronesla máma když odhrnovala závěsy u nás v pokoji.,, dělejte holky, máte dole snídani!''
Posadila jsem se na postel, a sledovala mámu jak otevírá okna a balonové dveře. Laura protestovala mumláním do polštáře.
,,Lauro,vylez z tý postele,nebo dneska budeš mít nádobí!,,zavyhrožovala máma Lauře.To jsem mezitím vstala a nazula si pantofle. Laura a její ranní háro je k nezaplacení. Její výraz a ještě ty vlasy..
Sešly jsme dolů po dřevěných schodech do kuchyně, kde nám už teta Meg dávala snídani.
,,co to je ?''zeptala jsem se.
,,zkouším novinku, zapečený sýr s bazalkou na bagetce''odpověděla teta Meg.
Voní to celkem dobře, i vypadá.. mňam,i chutná! ,, je to dobrý'' řekla jsem..,,díky Pay".
Vyrazily jsme do školy. chodíme lesní cestou okolo koní. ráno je pan Jonas pouští právě když jdeme do školy, takže je s Laurou pozorujeme, a máváme na pana Jonase jako pozdrad.
Začala první hodina. Přírodopis.na příroďák sedím s Benem.Je celkem vpohode,ale není hezkej...,,Děti,poslouchejte,zítra přijde nový žák, a to je zámiňka abych vas nějak přesadila" v tu chvíli jsem si říkala. ,bože , ať je to Zeek,ať sedím vedle Zeeka! Zeek je nejhezčí kluk ze třídy.má krátký tmavě hnědý vlasy,vlnitý, hnědý oči, krasnej úsměv,vysokej, svalnatej.. už hrozně dlouho se mi líbí...
,,Payton, sedni si do třetí lavice,zatím u tebe nikdo sedět nebude"pronesla učitelka,a já jsem nahodila ten znuděnej výraz, jakože asi nejspíš budu příštích pár měsíců na příroďáku sedět sama.a Taky že jo..Učitelka posadila Zeeka s Erikou.. tu holku nesnášim! a Lauru ještě dál ode mě,než byla do teď..achjo,aspoň ze máme přírodopis jenom 3 hodiny týdně..
Den utíkal jako voda,psali jsme něco z matiky,ani nevím pořádně co..vnímala jsem jenom kapky deště ,co celý den padají na okna školy,a dělají opravdu příjemný zvuk.
Doma jsem diskutovala s Laurou o tom , kdo bude ten nový žák o kterém učitelka mluvila..Laura si myslí ,že to bude nějakej sexy kluk , ale já si myslím , ze nejvíc sexy je Zeek.
LAURA-
Celý den byl nudný.. pršelo, na přírodopis sedím s Mattem, což je dobrý, protože Matt je můj kamarád, a je celkem i hezkej. modrý obrovský oči, světle hnědý vlasy, a má sladkej úsměv. Beru ho jako nejlepšího kamaráda... jsme často spolu,a často sami,takže se už i párkrát stalo,ze jsme se chytli za ruku,nebo se objali, nebo prostě Matt šáhnul na místa, kam kamarádi nemají. ale mě se to líbilo, jenže ho ne miluju,a on mě taky ne..takže nějaký chození, láska,atd..to fakt ne!
Domluvila jsem se s Payton, že se dnes večer podíváme na V jako Vendeta . Šla jsem udělat popcorn,ale slyšela jsem mámu a tetu Elis jak se bavěj..tak jsem si řekla ze i když bych neměla,poslechnu si je.
,,Holky to nesmí vědět, nesmí vědět ze máme schopnosti, když budou vědět víc,Amon po nich půjde,nesmíme je učit!" ,,ale ano,musíme je naučit ovládat jejich schopnosti, až je Amon napadne,ubrání se mu!" ,,Ellis,dyť ani nevíme jestli holky nějaký schopnosti maj,třeba je nepodědily" ,,Meg,musíme to s nima probrat!"
a dál už jsem neslyšela,šly do sklepa.Bože, naše mámy maj taky schopnosti?! kdo je Amon kurva? a proč by jsme se mu měly ubránit?!..hned jak jsem udělala popcorn..řekla jsem všechno co jsem slyšela Pay.. asi hodinu jsme o tom mluvily, a potom jsme se šly dívat na ten film.usoudily jsme že počkáme, až si s náma budou chtít mámy promluvit.
(takže taky je první díl, a doufám že se vám to líbí! a Promiňte za chyby a překlepy,jsem taky jenom člověk:DD)
ČTEŠ
Pronásledovaná
AcakVcelku normální život dvouch holek až do té doby, dokud je nezačne pronásledovat Amon, který chce získat jejich schopnosti pro sebe. podaří se mu to, nebo ho Payton,Laura a další postavy zastaví?