Végszó

200 25 11
                                    


Óriásit csalódtam a lányban. Mérhetetlenül nagyot. Mindig ez van vele, egyszerűen csak csalódok és csalódok benne. Igazán rövid ideig van nálunk jelen a boldogság, és ahogy megjelenik valami probléma, mindig csak én akarom megbeszélni. Ő keresi a kifogásokat, és próbál minél jobban kibújni ez alól. Legjobban nem is az zavart, hogy új palija lett, hanem hogy az, akire féltékenykedtem. Akiben nem bíztam, és úgy éreztem, hogy rámászik.
Egyszer még kiosztottam, hogy ez egy undorító dolog volt tőle, és nagyon gyerekes húzás.
Ugyan elmondta, hogy a srác csak azután mászott rá, hogy mi szakítottunk, de ebben egyszerűen nem tudok hinni. Minden jel arra utal, hogy ott bizony volt több is. Páran ugyan mondták, hogy túlzásba vittem a féltékenykedést, de ebben a helyzetben ez sok volt? Próbáld csak beleélni magad ebbe a helyzetbe. Valószínűleg te is elkezdesz féltékenykedni, természetesen, ha igazán szereted a párod.

Nade a negatívumok után jöjjön egy kis pozitív dolog.
Megismertem a kapcsolat jelentését. Rájöttem arra, hogy mennyire fontos dolog az őszinteség, hogy mennyire bízunk a párunkban, és hogy ez fordítva hogy van.
2 hétig boldog voltam, éltem a mának és nem bíztam a ködös holnapinak. Nagyon jó időszak volt.
Talán jók a megérzéseim.
És a legfontosabb talán, hogy jó a gondolkodásom (vagy csak szimplán a dolog volt nagyon kiszámítható). Hihetetlen, hogy éreztem, hogy mik mikor fognak történni.
Arról nem beszélve, hogy nála csak jobbat találhatok...

Talán elég is ennyi, de annyit még hozzátennék, hogy Kamilla elmondta nekem, hogy nem boldog Misivel, és hogy csak pótléknak használja... Ezek után én már nem is tudom mit mondjak... Vele talán rosszabb volt, de vele is eléggé undorító és álszent volt. Hihetetlen...

Nos, kedves Olvasóm!
Ha eljutottál idáig, akkor egy óriási pacsi neked, hogy kibírtad a drámázást, és a viselkedésemet. Örülök, hogy elolvastad a storymat. Minden kedves olvasómnak további kellemes életet kívánok, és még a legnagyobb ellenségeimnek sem kívánok egy ilyen lányt.
További kellemes napot!
Sziasztok

Hogyan tegyél tönkre egy párkapcsolatot 5 egyszerű lépésbenWhere stories live. Discover now