2. lépés: Gyere össze vele

271 16 0
                                    

Ugye a kép után viccelődve mondtam neki, hogy jöjjünk össze és akkor nincs ilyen gond. Mondogattam, hogy miért lenne jó, hisz ismerem, az anyukája is, jól megvagyunk egymással stb. Majd önhatalmúlag viccből eldöntöttem, hogy együtt vagyunk. Ezek után mondta, hogy ha igaz lenne ez, akkor tök jó lenne. Majd megkérdeztem, hogy legyen-e igaz...

Hát gyerekek, én igazából itt lesokkoltam... Ő velem? Ilyenkor? Azok után, hogy 2-szer már összevesztünk? Hát mi van veled Kamilla, megbolondultál?
Bekövetkezett az, amitől már pénteken is féltem. Érdekes érzés harcolt ekkor bennem. A "szívesen összejövök vele" és a "nem jövök vele szívesen össze, hisz a barátság se működött". Ez a két érzés mondhatni oltogatta egymást ott belül. Agyban pedig elhatároztam, hogy rákeresek mexikói repülőjáratokra. Szerencsém volt, meg is rendeltem a jegyet és aznap még elutaztam Mexikóba ahol új életet kezdtem, majd családot alapítottam...

Miután ezt az ötletet eldobtam magamtól és a "szívesen összejönnék" felerősödött bennem, úgy határoztam, hogy miért is ne? Próbáljuk meg, úgy sem volt még barátnőm. Igazából tetszett neki az, ami pénteken volt és el tudná viselni hosszú távon.  Mint ahogy írtam, nekem is bejött. Ezek után keddre leszerveztünk egy talit és össze is jöttünk. Kimentünk hozzájuk, bemutatott tesójának. Később tesója azt mondta rám, hogy maradhatok, azaz szimpi vagyok (hozzátenném, hogy ezt eddig egy srácra se mondta..). Mellesleg tesójának a barátnőjének is szimpi voltam azzal az indokkal, hogy előre és hangosan köszöntem neki (pedig ez egy full egyszerű dolog volt). Mindezek után az anyukája is nagyon megakart ismerni, hisz csak jókat hallott rólam. Pontosan október 23.-án jöttünk össze, nemzeti ünnepen.
"-Mit ünneplünk október 23.-án?
-Hát a forradalmat, na meg az összejövetelünk dátumát!"
Gyönyörű dátum, nemde? Ha dolgozatban esetleg nem ugrik be, hogy forradalom volt ezen a napon, akkor az első kapcsolatom kezdete még beugorhat.

Elvesztettem a csókszüzességemet is. Hogy milyen is volt az első csókom?
Nem mondanám a legjobbnak. Szerettem volna megcsókolni, de fogalmam sem volt, hogy hogyan kellett... De mikor felmentünk a szobájába muszáj volt. Közeledtek ajkaink, majd egymáshoz értek. Drága Balázsnak fogalma se volt arról mit kell csinálni, ezért csak hebegett-habogott a szájával és a térdeire borult.
"-Ez az egy dolog volt az, amit nem akartam elrontani Kami.. De sikerült.
-Gyere, próbáljuk meg újra, most már jobban fog menni."
Megtettük. Nap végére már jól belejöttem. Azt kell mondanom, hogy nem egy rossz dolog a csókolózás. Tömény érzések egymásba öntése, egy kis nyál körítésével.

A suliban nem nagyon akarta felvállalni azt, hogy együtt vagyunk. Megnyugtattam, hogy egyszer úgyis ki fog derülni, majd ezek után azt mondta, hogy "jó, legyen".
Az iskolában igazából nem nagyon néztünk úgy ki, mint akik együtt vannak. De ahogy haladt az idő, úgy mi is fejlődtünk és egyre jobban kimutattuk ezt. Frankón telt az első 2 hét, voltunk moziban is és egyszerűen imádtam vele lenni. Szerettem, de nagyon. Jól kijöttünk egymással, továbbra is megvolt ez a legjobb barátos dolog, meg hogy együtt vagyunk. Leírhatatlan maga a dolog, aki volt már kapcsolatban, az tudja milyen. Boldog voltam, élveztem az életet és minél több időt akartam vele tölteni. Természetesen mentek a cukiskodások, a románc és társai.
Talán sokatoknál előfordult már az, hogy egyszer csak elfogyott a téma. Én ilyenkor visszanyúltam a szédítési technikám 10. leckéjéhez, mely arról szól, hogy "Hozz fel valami romantikus dolgot". Ez lehet az, hogy melléd feküdnék, megcsokólnálak, vagy valami hasonló. Nagyon sok beszélgetésben segített ki és adott időt a következő téma kitalálásához. No, meg néha baromira meg tud mosolyogtatni egy két romantikusabb dolog.

Leírhatatlan még mindig ez az érzés. Van egy társad aki szeret, segít neked és érted él. Hát kell ennél jobb?
Igen, kell. Egy probléma, amit magad se tudsz hogyan oldj meg...

Hogyan tegyél tönkre egy párkapcsolatot 5 egyszerű lépésbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora