💛

137 3 0
                                    

Eva's Pov.
Ik en Iris besluiten om nog even naar Starbucks te gaan want ja daar hebben we zin en dan na dat we daar klaar zijn lopen we richting huis als ik thuis ben plof ik neer op de bank en de moeder van summer kijkt geschrokt naar de littekens op mijn arm...
Moeder Summer: Eva die littekens heeft je vader dat gedaan?
Eva: Ja hij werd boos en ging met dingen gooien en toen ja dat...
Moeder Summer: Arme schat als we je maar eerder hadden genomen in het huis.
Eva: nee niet jezelf de schuld geven ik heb het nooit aan iemand verteld tot nu
Moeder summer: het blijft ons geheim.
Na het gesprek loop ik naar boven en begin met Zach te appen
Whatsapp:
Me: Heyy bestfr ❤️
Zach: go bestfr 🙃
Me: wanneer kunnen ik en Summer weer langskomen ik mis jullie 😭
Zach: Wij missen jullie ook... 😭😭
Me: 😭😭
Zach: dus jij en Dani? 😏
Me: we zijn gewoon vrienden ☺️
Zach: Sure?
Me: ja Sure.
Zach: hmmm Okey 🧐
Me: byee bestfr Ly 🌹
Zach: byeee best en too 😘
Eind app gesprek.
Ik zit nog wat op snap en Instagram en val in slaap.
Foto snap:

Summers Pov

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Summers Pov.
Ik zit op de bank Netflix te kijken ofc Pretty Little liars het is zo spannend en dan kijk ik op mijn telefoon en zie al dat het best laat is en ik heb morgen school dus ik ga maar naar bed toe, ik ga douche en trek mijn pyjama aan. Ik kijk nog wat op insta en maak een snap en ga dan nog douche en dan ga ik mijn bed in en val in slaap.

Foto snap:

Foto snap:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
I need you 🌹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu