Beachday! 🌞

148 2 0
                                    

Daniels Pov.
De jongens en ik zitten al op het strand wanneer de meiden aan komen ik sta te staren en de jongens hebben het gelukkig niet door, de jongens zien ze uiteindelijk ook en we begroeten elkaar met een knuffel die van Eva en mij is wat langer en ik begin rood te worden.
Einde Daniels Pov.

Eva's Pov.
We zijn eindelijk bij het strand en ik zie de jongens al dus ik zeg tegen Summer dat ze daar zijn en we lopen de naar toe we begroeten iedereen maar de knuffel van mij en daniel was wat langer en een paar seconden lang keek ik in zn diep blauwe ogen Damm zijn ogen ik kan daar uren naar kijken, ik ga naar het kleedhokje en kleed me om Summer doet hetzelfde en wanneer we buitenkomen kijken de jongens ons met een lachend gezicht aan Jack pakt me op en rent met mij in zijn armen naar de zee en gooit me erin het water was zo koud ik liep terug samen met Jack en iedereen zat te lachen het deed wel een beetje pijn vanwege de littekens maarja niemand merkt dat.

Summers Pov.
Eenmaal op strand begroeten we iedereen met een knuffel en WoW jonah geeft echt goede knuffels dan word Eva opgepakt door Jack en in t water gegooid ik moest lachen en ging naar de handdoek samen met jonah we hadden een gesprek en leerden elkaar een beetje kennen hij is zo leuk... zou het kunnen dat ik een crush op JONAH heb?
Einde Summers Pov.

Jonahs Pov.
Ik val denk voor summer....

Eva's Pov.
We zijn al tijdje op het strand en besluiten dan om ergens te eten opeens schreeuwen de jongens Sleepover!!!
En ik en summer kijken elkaar en met een pretface en we zeggen tegelijk Sure waardoor iedereen moet lachen we hebben nog wat insta foto's gemaakt en we gaan door naar het wdw huis, het huis was zo groot, zo was het jonah en summer sliepen bij elkaar,Jack en Zach , Corbyn en Christina en dan ik en daniel...
einde eva's Pov.
Jonah: zullen we pizza bestellen
Iedereen: jaaaa!!
Jonah: Okey ik bestel het
Eva: zullen we Harry Potter marathon doen?
Jonah: Omgg hou je van Harry Potter
Eva: ja ik en summer zijn er verslaafd aan
Jack,Zach,Corbyn,Daniel: ja we gaan Harry Potter kijken vanaaf maar eerst de pizza bestellen want we hebben honger!!
Summer: ik en Eva gaan even wat anders aantrekken want ja we gaan niet de hele tijd zitten in dees kleren
Jongens: Okey tot zo!!

Gesprek meiden:
Eva: Ugh idk wat ik aan moet doen en mijn haar Omgg kan niet!!
Summer: doe je haar in messy knot en gewoon chille outfit en jij zit naast daniel en ik naast jonah denk ik
Eva: dat vind ik goed en ja ik kijk wel wat ik aan doe
Summer: tot zo
Eva: tot zo

I need you 🌹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu