Hospital again

120 3 0
                                    

Daniels Pov.
We zitten met zn allen in het ziekenhuis, en ik heb Summer gebeld want ik weet ze hebben ruzie maar alsnog het zijn beste vriendinnen ik vraag aan Summer of ze meer weet,
Summer: dat is niet aan mij om het te vertellen sorry Dani
Daniel: maakt niet uit gaat het over de vader?
Summer: ja...
Daniel: Okey thanks

Dan komt er een dokter aan en ik zie dat Zach het moeilijk heeft want hij zit met zijn handen in zijn haar, de dokter zegt dat ze in coma ligt door die paniek aanval die ze kreeg en we weten niet wanneer ze wakker word, ik en Zach lopen als eerst naar binnen en Zach begint langzaam te huilen.
Daniel: Hey Zach het laatste wat Eva wilt is dat wij hier zitten te huilen om haar
Zach: ik weet maar het is zo raar waarom zij
Daniel: ik weet niet Zach
Zach: mijn bestfriend heeft zoveel meegemaakt en dan dit
Daniel: heeft ze het jou verteld?
Zach: ja jou niet dan?
Daniel: Nope
Zach: het komt vast wel

Ik begin tegen Eva te praten, Heyy Eva ik weet niet of je me hoort maar ik hou van je wij allemaal zelfs Summer, je bent zn sterk meisje je word wel wakker.
Dan zegt Zach wat: Hey Eva bestfriend, ik mis je wel ik mis onze ijs afspraakjes onze gesprekken en alles maar je word wel wakker je bent sterk en je geeft niet snel op.

Eva's Pov.
Ik hoor allemaal stemmen ik wil mijn ogen open doen maar het lukt niet dan zie ik Summer, wacht wat doet zij hier we hebben ruzie en waar ben ik, ik probeer te schreeuwen maar niemand hoort me en dan zie ik hem mijn vader ik begin nog harder te schreeuwen maar niks niemand hoort me, en dan zie ik Daniel ik voel dat zijn hand mijn hand verbind ik hoor hem snikken, waarom huilt die? Ik snap het niet meer en Iris en Jack sinds wanneer is dat? En dan Jonah en Summer? Zelfs myrthe en alissa zijn hier, ik hoor hun stemmen en ze zeggen 1 voor 1 wat tegen me ze proberen niet te huilen, ze mogen niet huilen als ik er niet ben ze moeten lol gaan maken have fun zonder mij idk wanneer ik terug ben....

Summers Pov.
Daniel houd de ene hand vast en ik de ander, ik begin te praten dat ik haar mis dat iedereen haar mist, sorry dat ik zo boos werd ik mis je bestfriend je bent er altijd voor me en ik geef zoveel om je je hebt moeilijke tijden achter de rug, en ik weet dat je er nog mee zit maar hou je sterk schat en word please snel wakker, ik begin te huilen en zie Jonah ik ren naar hem toe en begin hem te knuffelen ik huil nog steeds, hij fluistert niet huilen beauty en ik glimlach en beetje.

Zachs Pov.
Alleen ik en Daniel zijn er nog de rest is naar huis en komt morgen ochtend terug niemand weet wanneer ze wakker word, Daniel houd nog steeds haar hand vast en ik zit wat op social media, zou ik een bericht plaatsen dat ik even stop met insta door prive omstandig heden, ik zeg het gelijk tegen Dani en hij doet hetzelfde. Ik mis mijn beste vriendin zo erg maar ze word wel wakker hoop ik, ik zeg tegen Dani dat ik wat te eten en drinken ga pakken en vraag of die ook wilt hij knikt nee dus ik pak alleen wat voor mezelf ik pak noodles ;) , ik loop weer terug naar de kamer en zie dat daniel naast Eva in het ziekenhuis bed ligt en hij slaapt Ahw te schattig dit, ik ga uiteindelijk op een stoel zitten en val ook in slaap.

Insta Zach:

Insta Zach:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
I need you 🌹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu