Nerveus!

153 4 0
                                    

Eva's Pov:
Ik en Iris zitten nu bij Starbucks en we moeten zo weer terug naar de studio als wel alles op hebben lopen we uit de Starbucks en ik loop vol tegen een jongen aan idk wie het is en dan zie ik het het is mijn ex Luke hij is vreemdgegaan ik was zo gebroken toen...
Ik loop snel veder en Iris vroeg Hey wie was dat ik zei das mijn ex.
Skip naar de studio
Eenmaal bij de studio moeten we de foto's laten zien en de leraar was blij met het eindresultaat en zegt dat we nu een tweetal zijn voor de rest van het jaar ik was best blij als school klaar is besluiten we om te gaan shoppen want ja morgen met de jongens afspreken heb er echt zoveel zin in, we maken ook nog wat foto's en gaan dan door naar huis.
Einde van eva's Pov.

Summers Pov.
Het is al laat dus ik bestel pizza voor mij en Eva en morgen gaan we met de jongens afspreken eindelijk zie ik jonah, wanneer de pizza er is komt Eva net binnen.
Eva: Heyy ben er!!
Summer: eetkamer!
Eva: kom eraan!
Summer: hoe was het vandaag?
Eva: leuk we hebben fotoshoot buiten gehad en de foto's zijn zo mooi geworden
Summer: mooi en ik heb een baan raad waar
Eva: Waar dan?
Summer: Starbucks!!
Eva: Omgg leuk
Summer: ik ga naar boven gaan we vanaaf nog Netflix?
Eva: Ja Sure
Eind gesprek
Uiteindelijk ga ik naar boven en trek ik een chill outfit aan en kijk op mijn laptop en zet spotify aan ik luister wat Old songs van 1D en ruim mijn kamer op, dan ga ik naar beneden en ik en Eva besluiten om Vampire diaries te kijken na een paar afleveringen ga ik weer naar boven en zie dat ik wat volgverzoeken heb ik accepteer ze maar allemaal en volg ze gelijk terug eenmaal dat gedaan val ik in slaap.
Volgverzoeken:
@JonahMarais:
@DanielSeavey:
@Zachherron:
@CorbynBesson:
@JackAvery:
Einde Summers Pov.

Eva's Pov.
Ik zit nog wat langer beneden en besluit maar om daniel te appen.
Whatsapp:
Me: Heyy
Daniel☺️: Heyy ☺️
Me: ik heb zin in morgen ☺️
Daniel☺️: Same we gaan naar het strand toch?
Me: ja leuk, maar ik ga slapen spreek je morgen 👋🏼
Daniel☺️: tot morgen 👋🏼
Eind app gesprek.
Ik trek me pyjama aan en ga in bed liggen en val in slaap.

Pyjama's zijn hetzelfde als in het vorige stuk 😘

Next day!

Summers Pov:
Ik word wakker rond 10:00 en ga gelijk onder de douche en kleed me om, daarna ga ik naar beneden en zie dat Eva al wakker is
Summer: Heyy Eva
Eva: Heyy
Summer: ik ben best nerveus voor vandaag
Eva: dat hoeft niet ze zijn echt heel aardig en we gaan naar het strand
Summer: leuk!
Eva: ja ik ga me omkleden en klaarmaken
Summer: Byee tot zo

Einde Summers Pov.

Eva's Pov.
Ik zit al beneden en dan komt Summer naar beneden ze gaat natuurlijk als eerst koffie zetten en dan beginnen we een gesprek na het gesprek ga ik naar boven en ga ik douche en kleed ik me om ik ben best nerveus voor vandaag want we gaan zwemmen en er zitten nog littekens op mijn rug en mijn armen door mijn vader hopelijk zien ze dat niet... uiteindelijk is het tijd om te gaan en we lopen naar het strand.

I need you 🌹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu