Summers Pov.
7.00
Ik word wakker van de wekker ik was vergeten dat het een schooldag was, zoveel zin in not ik begin maar met omkleden in mijn dans kleding en pak mijn spullen voor die dag ik pak wat fruit en eet dat op dan pak ik de ov en ga ik met de bus naar school.
Outfit summer:Haar Summer:
Skip naar school
Ik zie alissa en loop gelijk naar der toe we lopen samen naar de les.
Lerares: Summer Dallas kun je je oefening laten zien?
Summer: Ja mevrouw ik ga Tip Toe van Jason Derulo.
Dans van summer:
Skip eind van dag.
Eenmaal thuis ga ik douche en trek ik mijn werkkleding aan Because vandaag mijn eerste werkdag is ik heb er wel zin in!
Eind Summers Pov.Daniels Pov.
Ik krijg Eva maar niet uit mijn hoofd ze appte dat ze ziek was maar dat we elkaar snel weer zouden zien, ik hoop het want ik mis haar, iedereen in dit huis mist de meiden ik ga maar naar beneden en de manager staat daar....
Eind Daniels Pov.
Manager: Heyy Guys ik heb leuk nieuws voor jullie!!
Corbyn: wat is het dan?
Jack: is het iets met eten?
Zach: gaan we een game dag houden?
Jonah: jongens denk is logisch na
Daniel: gaan we op tour?
Manager: jaaaa!!!
Boyyys: OMGGFF!! eindelijk op tour!!
Manager: we vertrekken over een maand.Eva's Pov.
Ik lig al de hele dag in bed met hoofdpijn gelukkig had ik vandaag een dag vrij, Summer komt eindelijk thuis maar gaat gelijk naar boven dit weekend hebben we met de jongens afgesproken om weer naar het strand te gaan en dan naar de bios, heb er zin in.
Ik pak mijn telefoon verstuur een snap naar Zach en daniel met ziek en dan val ik weer in slaap.Snaps Eva:
Snap Summer:
Snap Zach:
Snap daniel:
JE LEEST
I need you 🌹
Hayran KurguEva woont bij haar beste vriendin omdat haar ouders gescheiden zijn en ze niet bij de moeder terecht kon en bij de vader werd ze mishandeld...