Corbean Pov.
Ik ben als eerste wakker en kijk naar Christina ik ben blij dat ze de meiden mag, ik ga naar beneden en maak wat ontbijt. Na een tijdje komen Jack en Zach al naar beneden en vragen gelijk waar de meiden zijn iknow Zach en Eva zijn BestFriends maar idk wat dat met Jack is?
Einde Corbean Pov.Eva's Pov.
Ik word wakker en lig op Daniels borstkast wtffff ik wil opstaan maar daniel heeft me te stevig vast dus ik maak hem wakker.
Eva: daniel daniel?!
Daniel: hmmmm
Eva: ik moet me omkleden
Daniel: nog even
Eva: hahaha neeh ik moet me echt omkleden ik moet zo naar de studio Iris wacht op me.
Daniel: maar het is zondag
Eva: ja maar ik heb een fotoshoot
Daniel: Okey dan veel plezier ik ga veder slapen joejoe.
Einde gesprek
Ik kleed me snel om en ga naar beneden en zeg de rest gedag en ga naar Iris toe.
Skip naar Studio!
Iris: ik heb echt zin in vandaag deze shoot word echt leuk!
Eva: ja Same en gelukkig mogen wij samen!
Iris: Omg ja kom we gaan de opdracht doen.
Eind opdracht!
(de foto's komen in een aparte blad en ook haar outfit enz)Summers Pov.
Ik word wakker en zie dat jonah aan het staren is dus ik zeg' Hey staren is onbeleefd' hij begint te lachen en ik ga me omkleden en ga naar beneden en zet nog wat op insta en dan ga ik weer naar huis ik zeg de jongens gedag en ga naar huis.
Einde Summers Pov.
JE LEEST
I need you 🌹
FanfictionEva woont bij haar beste vriendin omdat haar ouders gescheiden zijn en ze niet bij de moeder terecht kon en bij de vader werd ze mishandeld...