8. Prvi

3.8K 285 15
                                    

- Bok, Robert, jesi još na putu?, pitao je Boris čim se povukao u radnu sobu.

- Vraćam se za dva dana. Zašto pitaš? Rekao sam ti da ću ti onu ponudu odmah donijeti...

- Ne zovem te zbog toga. Mislim da bi bilo dobro da se vratiš što prije, ovdje se nešto zakompliciralo i potreban si.

- Je li mama dobro?

- Da, koliko znam. Ali Ivana nije, rekao je Boris i ukratko mu ispričao što se dogodilo. Dok je slušao Borisa, Robert je tako jako stiskao mobitel da se čudio kako mu nije pukao u ruci i pri tome je škripao zubima i teško disao.

- Ta zmija, ta vještica, ta sramota ženskog roda, zapamtit će ona mene, kipio je Robert.

- Samo polako, stari, sredit ćemo mi to. Jesi imao nešto s njom?

- Nikada, ne bih je taknuo ni štapom, znaš kako je sva ljigava.

- Otkud joj onda uopće ideja da se baci u lov na tebe?

- Često smo u istom društvu, nabacuje mi se, ali ja joj stvarno ničim nisam pokazao da me zanima. Ne znam šta si umišlja ta zmijurina. I onda odluči zbog ničega i samo tako uništiti jednu djevojku, joj kad je dohvatim, i dalje je Robert bjesnio.

- Dobro, smiri se, požuri svoje poslove tamo i vrati se što prije. Javi mi se čim stigneš. E da, moram ti reći da varam Andreu s Ivanom, izgovorio je Boris kroz smijeh.

- Šta? Ponovi!

- Čuo si me dobro. Internet je prepun fotki na kojima se Ivana i ja grlimo nasred ulice, a ne moram ti ni pričati kakve su se sve teorije razvile.

Robert se isto počeo smijati jer se sjetio koliko je puta čitao da je Boris u vezi s ovom ili onom.

- Pa stari, nisi mi trebao oteti curu prije nego sam s njom nešto i započeo. Vratit ću ti, idem se baciti na Andreu.

- Samo naprijed i sretno, završio je Boris razgovor i dalje se smijući.

***

- I, kako napreduje plan?, pitala je Lina svoju sestru čim je ova ušla u njen stan.

- Odlično, odgovorila je ova dok je bacala cipele i izvalila se na dvosjed.

- Pričaj.

- Jesi danas surfala po netu?

- Nisam, imala sam drugog posla.

- Onda nisi vidla senzacionalne fotke naše Ivane kako se na sred ulice grli s Borisom Kneževićem.

- Stvarno?!, uskliknula je Lina dok joj se osmijeh širio licem.

- Aha, uspjela sam ih uhvatiti kako se grle i poslati to nekim tračerskim stranicama. Fotke su mnogi preuzeli i već se satima raspreda priča kako je Boris opet prevario ženu. Na fotkama se lijepo vidi Ivanino lice, pa će i Robert to vidjeti, hihotala se Elizabeta.

- Nadajmo se da će ga to ohladiti. Samo, ja bih je ipak što prije istjerala iz Zagreba.

- A čuj, maloj ističe probni rok, danas sam ju pozvala i rekla joj da neće dobiti dobru ocjenu, ozbiljno se uzdrmala, vidla sam da jedva zadržava suze. S lošom ocjenom neće se lako zaposliti u nekoj drugoj banci, ali može negdje drugdje. Treba nam još nešto da budemo sigurne.

- Mogle bi joj dodatno zagorčati život i uništiti ugled.

- Slažem se, ali te podsjećam da moramo biti brze, naplata stiže za manje od mjesec dana, a ja ne mogu toliko brzo dovršiti onu svoju operaciju, otkrili bi me.

I ja sam tebe čekao (I ja... 2) 🔚Where stories live. Discover now