🌚DAZE🌚 pt-2

448 33 9
                                    

   မိမိ အိမ္​အတြင္​းလူစိမ္​းတစ္​​ေယာက္​ ဘယ္​ခ်ိန္​ကတည္​းက ႐ွိ​ေနမွန္​းကို မသိ၍ YoDa တအားကို အလန္​႔တၾကား ​ေအာ္​လိုက္​မိသည္​....

YoDa..... ႐ွင္​ ႐ွင္​ ဘယ္​သူလဲ ဘာလို႔ ကြၽန္​မအိမ္​ထဲကို ​ေရာက္​​ေနတာလဲ...ဘာလိုခ်င္​လို႔လည္​း ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကြၽန္​မကို ဘာမွမလုပ္​ပါနဲ႔....

Jungkook....ဟာ babe ကလည္​း ကိုယ္​့က babeကို ကိုက္​မစားပါဘူး...ရဲ​ေ​တြ လိုက္​႐ွာ​ေနလို႔ babe အိမ္​မွာ ဝင္​ပုန္​းရံု​ေလး...😊
ဒါ​ေပမဲ့ မင္​းငါ့မ်င္​ႏွာကို ျမင္​သြားၿပီးပဲ...ဒီညမင္​းရဲ႕​ေနာက္​ဆံုးညပဲ😡

ခ်က္​ခ်င္​းဆိုသလို... ​ေျပာင္​းလဲသြားတဲ့ jungkook ရဲ႕မ်က္​ႏွာ ပံုစံႏွစ္​မ်ိဳးနဲ႔ အသံႏွစ္​မ်ိဳး....

YoDa....ကြၽန္​မကို မသတ္​ပါနဲ႔႐ွင္​...​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကြၽန္​မကို ခ်မ္​းသာ​ေပးပါ​ေနာ္​....
YoDa တစ္​​ေယာက္​​ေၾကာက္​လြန္​းလို႔ အသား​ေတြ​ေတာင္​တုန္​ ​ေန....

Jungkook..... မင္​းတို႔ မိန္​းမ​ေတြကလည္​း ထစ္​ခန႐ွိ မ်က္​ရည္​က်ျပ ​ေယာက်္​ား ​ေတြသနား​ေအာင္​လုပ္​ ၿပီးရင္​ မင္​းတို႔က ​ေယာက်္​ား ​ေတြရဲ႕​ေနာက္​​ေၾကာကို ဓားနဲပန္​ထိုး...😒 မင္​းကို မသတ္​ရ​ေအာင္​ငါ အ႐ူးမဟုတ္​ဘူး babe😏😏😏

YoDa.....​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​႐ွင္​... ကြၽန္​မ ဘာမဆို လုပ္​​ေပးပါ့မယ္​့ ကြၽန္​မရဲ႕ အသတ္​ကို​ေတာ့ခ်မ္​းသာ​ေပးပါ....

Jungkook..... ဘာမဆို ဟုတ္​လား babe (devil smile)

YoDa.....ဟုတ္​ ကြၽန္​မအသတ္​ကို ​ေတာ့ခ်မ္​းသာ​ေပးပါ....

Jungkook......စကားကို လြယ္​လြယ္​မ​ေျပာနဲ႔ babe😏😏😏OK ​ေလ မင္​းက ဘာမဆို ဆို​ေတာ့လည္​း

Jungkookတျဖည္​းျဖည္​း YoDa နားတိုးလာကာ....

YoDa......႐ွင္​ ဒါဘာလုပ္​တာလည္​း

Jungkook..... မင္​းပဲ ဘာမဆို လုပ္​​ေပးမယ္​ဆို...ငါ့ဆႏၵကို ျဖည္​့​ေပး....မင္​းကို ငါ လႊတ္​​ေပးမယ္​...ငါဒီ​ေန႔ဟို​ေကာင္​မ​ေၾကာင္​့ ငါ့ဆႏၵ​ေတြမျဖည္​့လိုက္​ရဘူး....
မင္​းငါ့ကို သူ႔​ေနရာမွာ ျဖည္​့ဆည္​း​ေပး....

YoDa.... ဘာ႐ွင္​့....႐ွင္​ကြၽန္​မကို သတ္​လိုက္​​ေတာ့ အဲ့လို​ေတာ့မလုပ္​​ေပးႏိုင္​ဘူး ကြၽန္​မကို ဘယ္​လိုအစားမ်ားမွတ္​​ေနလည္​း...

Jungkook....မင္​းကလည္​းအမ်ိဳးမ်ိဳးပါလား ခုနကၾက​ေတာ့ ဘာမဆို လုပ္​​ေပးမယ္​ဆို
ငါ့ကို စိတ္​႐ႈပ္​​ေအာင္​လာမလုပ္​နဲ႔​ေနာ္​ ​ေတြ႔လား ဒီမွာဓား မ​ေသမခ်င္​း ထိုးသတ္​လိုက္​မယ္​....

Jungkookသူနဲ႔အသင္​့ပါလာတဲ့ဓားကိုYoDaအားထုတ္​ျပလိုက္​သည္​....

YoDa....ကယ္​ၾကပါဦး႐ွင္​...ကယ္​ၾကပါဦး႐ွင္​...

Jungkook....မင္​း ပါးစပ္​ပိတ္​​ေနာ္​....မင္​းကို တိတ္​လို႔​ေျပာ​ေနတယ္​​ေနာ္​...

YoDa.... ကယ္​ၾကပါဦး႐ွင္​....ကယ္​ၾကပါဦး...

ထိုစဥ္​ jungkook သူမဆံပင္​အား ​ေစာင္​့ဆြဲလိုက္​ၿပီး ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚသို႔ တြန္​းခ်လိုက္​သည္​...
ု ျဖန္​း ျဖန္​း
မ​ေအာ္​ပါနဲ႔ဆိုမွ...​ေအာ္​ခ်င္​ဦးဟာ
​ေတာ္​​ေတာ္​ဆိုးတဲ့ မိန္​းမ...
Jungkook တစ​္​​ေယာက္​ YoDa ရဲ႕ပါးကို ႐ိုက္​ခ်လိုက္​သည္​...

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now