🌚D A Z E🌚 pt-9

364 27 5
                                    

       Jungkook......'' Jin hyung ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ကို အကူအညီ​ေလး​ေတာင္​းစရာ႐ွိလို႔....''

နာမည္​အရင္​းက​ေတာ့ Kim Seok Jin ​ေပါ့ ကြၽန္​​ေတာ့ ရဲ႕ အကိုလိုလည္​း ဟုတ္​္​တယ္​ အ​ေဖလိုလည္​းဟုတ္​တယ္​ သူငယ္​ခ်င္​းလိုလည္​းဟုတ္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ ့ အ​ေဖ ဆံုးၿပီး ကတည္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​ ့ ကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ၿပီး အတူတူ​ေနလာ​ေပးသူ....ကြၽန္​​ေတာ္​့ အတြက္​​ေတာ့ ဒုတိယအ​ေဖ လိုပါပဲ....

Jin.......'' ​ေျပာ​ေလ... kookie
Hyung ဘာကူညီ​ေပးရမွာလဲ....''

Jungkook...''hyung ကလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို kookie လို႔ မ​ေခၚပါနဲ႔....က​ေလးဆန္​လိုက္​တာ....''

Jin Pov..... '' က​ေလးပဲ ဟာကို...''

Sonar...... '' ​ေယာက်္​ား ​ေရ.... ​ေရခ်ိဳးလို႔ရၿပီ....​ေအာ္​ jungkook ​ေလး​ေရာက္​​ေနတာကို....

Unnie Sonar က​ေတာ့ Jin hyung ရဲ႕ ႏွစ္​​ေယာက္​မ႐ွ္ိ​တဲ့ ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ ဇနီ​း​ေလး....ကြၽန္​​ေတာ္​ယံုၾကည္​ရ​တဲ့ ကမၻာ ​ေပၚက တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ အမ်ိဳးသမီး​ေပါ့.....

Jungkook.......'' Nae Noona ဒါ နဲ႔ ဘယ္​​ေန႔​ေမြးမွာလဲ...Noona...''

Jin.......'' မင္​းကလဲကြာ အခုမွ ​ေလးလပဲ႐ွိ​ေသးတာကို...​ေမြးခိုင္​း​ေန​ေသးတယ္​...''

Jungkook......'' ဟုတ္​သားပဲ😁''

Sonar.......'' ထမင္​း ပါ တစ္​ခါတည္​း စားသြားပါလားJungkook
ဒီ​ေန႔ မင္​း hyung ႀကိဳက္​တဲ့ ကင္​ခ်ီ ဟင္​းရည္​ခ်က္​္​ထားတယ္​....

Jungkook....'' မစား​ေတာ့ပါဘူး noona ရယ္​....hyung ကို အလုပ္​​ေတာင္​းမို႔လာတာ..''

Jin.......'' မင္​း လို​ေကာင္​က ဘာအလုပ္​ လုပ္​စရာလို လို႔ လဲကြာ...ထိုင္​စားလဲ ရ​ေနတာကို...''

Jungkook....'' ဘယ္​ကဟုတ္​ကမွာလဲ....ကြၽန္​​ေတာ္​မဟုတ္​ဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​့မိန္​းမ....''

Jin and Sonar.....'' ဘာ မိန္​းမ ဟုတ္​လား''

အံျ့သမယ္​ ဆိုလည္​း အံ့ ျသ ခ်င္​စရာ​ေလ Jungkook ကဘယ္​တုန္​းကမွ မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို သူ႔မိန္​းမ ပါလို႔ နာမ္​စား မသံုးဖူးဘူး

Jungkook....... '' အ​ေသးစိတ္​ကို ​ေနာက္​မွ ႐ွင္​းျပမယ္​ အလုပ္​ရၿပီလို႔ သတ္​မွတ္​လိုက္​ၿပီ​ေနာ္​...သြားၿပီ တ့တာ....''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now