🌚DAZE🌚 pt-3

359 26 0
                                    

      

       ​ေယာက်္​ား အားနဲ႔ မိန္​းမအားက မမ်ွပါ...YoDaရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေတြမွာ ​ေသြးစ ​ေလး​ေတြနဲ႔....
YoDa႐ုန္​းပါသည္​ အားကဘယ္​လိုမွမမ်ွ...

Jungkook တစ္​​ေယာက္​သူ႔စကားကို နားမ​ေထာင္​ရံုတင္​မက သူ႔အားျပန္​ခုခံရန္​ႀကိဳးစား​ေန​ေသာ YoDaအား...အ႐ိႈက္​တည္​့တည္​့(ရင္​​ေခါင္​း) သို႔ လက္​သီးနဲ႔ တစ္​ခ်က္​ထိုးလိုက္​သည္​....
အင္​့.....
YoDaတစ္​​​ေယာက္​ၿငိမ္​က်သြားသည္​...

YoDa.....အား...နာလိုက္​တာ​ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ရပ္​ပါ​ေတာ့႐ွင္​...

သူမ jungkook ကိုလက္​အုပ္​​ေလးခ်ီ၍ ​ေခြ​ေခြ​ေလး​ေတာင္​းပန္​​ေန႐ွာသည္​...

Jungkook....အဲ့လိုမွ​ေပါ့ babeရဲ႕ ကိုယ္​လည္​း မင္​းကို အဲ့​ေလာက္​မၾကမ္​းခ်င္​ပါဘူး...မင္းက ၾကမ္​း​ေအာင္​လုပ္​တာကို....

Jungkookသူမကို စြက္​ခနဲ႔ ​ေပြ႔ခ်ီ ၿပီး သူမ အခန္​းထဲ႐ွိ ကုတင္​ႀကီး ​ေပၚသို႔​ေခၚသြားသည္​...

Jungkook....ငါမမွားပါဘူး မင္​းစကားနဲ႔မင္​း ဘာမဆိုလုပ္​​ေပးမယ္​ဆိုလို႔...
မင္​းစကား​ေၾကာင္​့....ဒီလို​ေတြျဖစ္​ရတာမင္​းစကား​ေၾကာင္​့....

YoDa...ကြၽန္​မကို ဘာမွမလုပ္​ပါနဲ႔႐ွင္​....

အ႐ိႈက္​ကို ​ေယာက်္​ား အားနဲ႔ထိုးထားတဲ့အတြက္​သူမ ငိုၿပီး​ေတာင္​းပန္​ရံုကလြဲလို႔ ဘာမွမတတ္​ႏိုင္​....

Jungkook တစ္​​ေယာက္​စတင္​ၿပီး သူမရဲ႕...ဘယ္​သူမွ မနမ္​းဖူး​ေသးတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကို ရမၼာက္​ ဆန္​စြာ နမ္​း႐ိႈက္​​ေနသည္​...jungkook ရဲ႕လက္​​ေတြဟာလည္​း YoDaရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္​ တစ္​ခုလံုးကို ကိုင္​တြယ္​​ေဆာ့ကစား​ေန​ေတာ့သည္​....

YoDaတစ္​​ေယာက္​ မ်က္​ရည္​မ်ားနဲ႔ အားမ႐ွိစြာ လက္​သီး ​ေသး​ေသး​ေလးနဲ႔ jungkook ရဲ႕ ရင္​အံုအား ထု႐ိုက္​ တြန္​းဖယ္​​ေနသည္​....
Jungkook အတြက္​​ေတာ့ ပန္​းႏွင္​့​ေပါက္​သကဲ့သို႔....

ခႏၶာကိုယ္​ အ​ေပၚယံကို ​ေဆာ့ကစားလို႔ဝ သြားသျဖင္​့ jungkook သူ႔ ဆႏၵကို အ​ေကာင္​အထည္​​ေဖာ္​ရန္​ YoDa ရဲ႕ အဝတ္​အစား​ေတြ အကုန္​လံုးကို သူမ ခႏၶာကိုယ္​မွ ဖယ္​႐ွားလိုက္​သည္​....

Jungkook......မင္​းက ထင္​ထားတာထပ္​ ပိုလွတာပဲ...

Jungkook တစ္​​ေယာက္​ YoDa ရဲ႕ အတြင္​းသား အလွ​ေတြကို အဝ စိုက္​ၾကည္​့​ေနသည္​...

YoDa pov...
     တကယ္​ပဲဒီညဟာ ငါ့ရဲ႕​ေနာက္​ဆံုးညလာ... မုန္​းတယ္​ အရမ္​းမုန္​းတယ္​...နင္​့ကို အရမ္​းလည္​း ရြံတယ္​...

  Jungkook တစ္​​ေယာက္​ သူ႔ဆႏၵအတိုင္​း စတင္​​ေဆာင္​ရြက္​​ေလ​ေတာ့သည္​...

Yoda....omma...

Jungkook......မင္​းကထင္​ထားတာထပ္​ကို ငါ့ကိုပိုၿပီး ဆြဲ​ေဆာင္​ႏိုင္​တာပဲ...

Yoda တစ္​​ေယာက္​နာက်င္​မႈ​ေတြကို ႀကိတ္​မွိတ္​ခံစားရင္​...သူမအတြက္​လံုးဝကို ​ေမ့လို႔ မရႏိုင္​တဲ့ အိမ္​မက္​ဆိုးႀကီးလို....
တစ္​ခါ တစ္​ရံ သူမ ​ေမာဟိုက္​​ေနသည္​...
တစ္​ခါ တစ္​ရံ သူမ နာက်င္​​ေနရသည္​
တစ္​ခါ တစ္​ရံ သူမ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ ​ေနသလိုခံစားရသည္​...

ညလယ္​​ေလာက္​ ​ေရာက္​​ေတာ့ jungkook ၿပီးခ်င္​​ေနၿပီ ျဖစ္​၍ သူ႔ရဲ႕ စတင္​ခ်င္​းကို သူ အဆံုး သတ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​...

YoDa တစ္​​ေယာက္​ပင္​ပန္​း နာက်င္​းလြန္​းသျဖင္​့ တစ္​ခါတည္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​သြား​ေတာ့သည္​...

Jungkook pov.....မင္​းက တကယ္​့ပဲ ငါ့ကို မူးယစ္​​ေစပါလား...ငါ​ေတာ့ မင္​းရဲ႕ အထိအ​ေတြ႔ကို ဆြဲမက္​သြားၿပီ...မင္​းကို ဒီ​ေန႔ကစၿပီး ငါပိုင္​သြားၿပီ...

YoDa ကို ရင္​ခြင္​ထဲ ဆြဲ သြင္​း၍ အိပ္​​ေပ်ာ္​ သြား​ေတာ့သည္​....

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now