🌚DAZE🌚pt-7

281 27 0
                                    

       Taehyung တစ္​​ေယာက္​ စခန္​းထဲ႐ွိ အလုပ္​စားပြဲတြင္​ တစ္​​ေယာက္​ထဲ အလုပ္​႐ႈပ္​​ေန​ေလသည္​...သူ႔စိတ္​ထဲတြင္​ Kim YoDa ဆိုတဲ့ ​ေက်ာင္​းသူ​ေလးအားႏွ​ေမ်ာမိ​ေန​ေလရဲ႕...

Taehyung...ဘာလို႔​ေက်ာင္​းသူ​ေလးက ခ်စ္​သူထားရတာလဲကြာ...ပံုစံကလဲ ခ်စ္​သူထက္​​ေတာ့ပိုထားမယ္​ထင္​တယ္​...
မသိ​ေတာ့ဘူးကြာ...

Suga....​ေဟ့ အရာ႐ွိtae ဘာ​ေတြမ်ားအလိုမက်ျဖစ္​​ေနရတာလဲကြ...

Taehyung....မဟုတ္​ပါဘူး စခန္​းမွဴးရယ္​...စိတ္​ထဲအလိုမက်တာ​ေလး တစ္​ခုႏွစ္​ခု ႐ွိလို႔ပါ...

Suga...အရာ႐ွိtae မ​ေန႔ညက လူသတ္​မႈ တစ္​ခုခု ထူးျခားမႈ​ေတြ႔ရင္​ ခ်က္​ခ်င္​း ​ေျပာပါ နားလည္​ပါတယ္​​ေနာ္​...

Taehyung....Nae စခန္​းမွဴး

Athome,

YoDa ​ေရပိုက္​ကို ဖြင္​့ရင္​း ​ေရစိမ္​​ေနသည္​မွာ အခ်ိန္​မည္​မ်ွပင္​ ၾကာသြားမွန္​းမသိ...

"ခ်​ေလာက္​''

ဟင္​...​ေရခ်ိဳးခန္​းကို အျပင္​က​ေန ​ေလာ့ခ်သြားတာပါလား...
​ေဟ့...အ​ေ႐ွ႕ကလူႀကီး တံခါး ဖြင္​့​ေပးပါဦးဦး...ဒီမွာ ခ်မ္​းလာၿပီ...တံခါးဖြင္​့​ေပးပါ...ဘယ္​သူမွ မ႐ွိဘူးလား....

Jungkookတစ္​​ေယာက္​supermarket ထဲတြင္​အခ်ိန္​​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာသြားသည္​...လိုအပ္​တဲ့ပစၥည္​း​ေတြကိုသူဝယ္​​ေနရာ...စိတ္​တိုင္​းမက်​ေသး...

Jungkook....''​ေဟာ ​ ဟို​ေကာင္​မ​ေလးအတြက္​ သ​ေႏၶတား​ေဆးဝယ္​ရဦးမွာ ​ေမ့​ေတာ့မလို႔....အ​ေရးႀကီးတာကို...''

ၿပီးရင္​...ဆပ္​ျပာ တို႔ဘာတို႔ ဝယ္​ဦးမွ...
ဟင္​...ဆပ္​ျပာဆိုမွပဲ...သတိရသြားသည္​...

Jungkook တစ္​​ေယာက္​နာရီကို ၾကည္​့လိုက္​သည္​...သူအိမ္​က ထြက္​လာ​ေတာ့ 10း28 အခု ဆို...3နာရီ​ေတာင္​ထိုးခါနီးၿပီ...
သြားၿပီ...​

အ​ေအးပတ္​ၿပီး ​ေသၿပီထင္​တယ္​...
Jungkook ပစၥည္​းမ်ားကို ျမန္​ျမန္​​ေငြ႐ွင္​းၿပီး အိမ္​သို႔ အျမန္​ဆံုးဆို​ေသာ ​ေျခလွမ္​းမ်ားျဖင္​့္........

​ေခ်ာက္​..

YoDa...​ေတာ္​ပါ​ေသးရဲ႕ လာဖြင္​့​ေပး​ေသးလို....

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now