🌚DAZE🌚 pt-1

764 32 0
                                    


ဂ်ိမ္​း....ဂ်ိမ္​း......​ေဝါ...​ေဝါ........

အဲ့ညက......
​ေမွာင္​မဲၿပီး မိုး​ေတြ သည္​းထန္​စြာ ရြာ​ေန​ေတာ့သည္​...ဘယ္​အၿငိဳးနဲ႔မ်ား...အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ရြာရတာလည္​း မိုးရယ္​...
အ​ေတြးမ်ားစြာနဲ႔...YoDa တစ္​​ေယာက္​ သူမ​ေနတဲ့ Condro ​ေလးသို႔ သြက္​သြက္​​ေလ်ွာက္​လာခဲ့သည္​....

YoDa..... မိုးကလည္​းဟာ.ခ်ိန္​းလိုက္​တာ​ေၾကာက္​ပါတယ္​ဆိုမွ...

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔ သူမ condro ​ေလးရဲ႕ pw ကိုႏွိပ္​ၿပီး အထဲ ဝင္​လိုက္​သည္​...

YoDa....​ေအးလိုက္​တာ အျမန္​ အဝတ္​အစားလဲမွ....

စိုရႊဲ​ေနၿပီ ျဖစ္​တဲ့ သူမရဲ႕ uniform ​ေလးကိုလဲၿပီး coffee ခြက္​​ေလးကိုင္​ကာ TV ၾကည္​့ရန္​ထြက္​ခဲ့သည္​...

သို႔​ေသာ္​...သူမရဲ႕လႈပ္​႐ွားမႈ မွန္​သမ်ွကို သူမရဲ႕ တိုက္​ခန္​း​အတြင္​း​ေဒါင္​့ တစ္​​ေနရာက ၾကည္​့​ေနတဲ့ မ်က္​လံုးတစ္​စံု ကို သူမသာ သတိထားမိခဲ့ရင္​.......

TV တြင္​.....
ယ​ေန႔ ည​ေန မိုးသည္​းခ်ိန္​ တြင္​ အို​ေဂ်ာင္​ရပ္​ကြက္​ ရဲ႕ လမ္​းဆံုး​ေထာင္​့မွာ အမည္​မသိ မိန္​းက​ေလး တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ အ​ေလာင္​းကို ​ေတြ႔႐ွိရပါတယ္​႐ွင္​...လူသတ္​သမားလို႔ ထင္​ရသူဟာလည္​း အို​ေဂ်ာင္​ရပ္​ကြက္​အတြင္​း မွာပဲ ​ေျခရာ ​ေပ်ာက္​​ေနပါတယ္​... CCTV မွတ္​တမ္​းအရဆို ဦးထုပ္​ အနက္​,႐ွပ္​အနက္​,ဂ်င္​း​ေဘာင္​းဘီအနက္​,mask အနက္​ကို ဝတ္​ဆင္​ထားတယ္​ အနက္​​ေရာင္​အမည္​ မသိလူတစ္​​ေယာက္​ဟာ အို​ေဂ်ာင္​းရက္​ကြပ္​ အတြင္​းမွာပဲ​ေျခရာ ​ေပ်ာက္​​ေနပါတယ္​....bla bla...

႐ုတ္​တရက္​ သူမ coffee မ်ားသည္​းသြားသည္​...''ငါ​ေနတာ အို​ေဂ်ာင္​ရပ္​ကြက္​ မွာပဲ...''

သူမ ​ေနာက္​​ေက်ာ မလံု​ေတာ့....

ထိုစဥ္​....
ဖ်က္​.....

ဟာ မီးပ်က္​သြားၿပီ ဒုကၡ ပါပဲ ​ေၾကာက္​ပါဆို.... appaနဲ႔omma​ေရ သမီးကို ကယ္​ပါဦး....

Jungkook side,
မာယာ​ေတြနဲ႔ မိမိတြင္​႐ွိသမ်ွအကုန္​ျခဴစား​ေနတဲ့ အရြယ္​နဲ႔မလိုက္​​ေအာင္​ ​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့ မိန္​းမတစ္​​ေယာက္​ကို ငရဲပို႔ ၿပီး Jungkook ​ေက်နပ္​​ေနသည္​...

Jungkook...ငါမင္​းကိုအဲ့လိုမိန္​းမမွန္​း ထင္​မထားခဲ့မိဘူးကြာ...booyu ရာ...
မင္​းတို႔ မိန္​းမ​ေတြ တအား​ေတြ ခ်စ္​ျပလိုက္​ရင္​ မာန္​တတ္​ၿပီး ​ေဖာက္​ျပန္​ၾက​ေတာ့တာပဲ...

သို႔​ေသာ္​ ထိုအုဖစ္​အပ်က္​သည္​ Jungkookအတြက္​ အဆန္​းမဟုတ္​...သူသတ္​ခဲ့တာ booyu တစ္​​ေယာက္​ထဲမွ မဟုတ္​တာ...

Jungkook......Minji
Sophi
Hyomar
Booyu
​ေျသာ္​ မိန္​းမ​ေတြ မိန္​းမ​ေတြ မင္​းတို႔​ေၾကာင္​့ငါ့ဘဝလည္​း Darkထဲမွာပဲ နစ္​မြန္​း​ေနၿပီ.....

Jungkookတစ္​​ေယာက္​ အ​ေတြး​ေတြနဲ႔ YoDa ကို အကဲခတ္​​ေနျပန္​သည္​...

Jungkook......မီးပ်က္​သြားတာပဲ နာရီဝက္​​ေလာက္​႐ွိၿပီ သူမ အခုထိအဲ့နားက မထ​ေသးပါလား....

Jungkook...အသံမၾကား​ေအာင္​း ျဖည္​းျဖည္​း ခ်င္​း YoDa နားသို႔​ေလ်ာက္​လာရင္​း.....

ဖ်က္​......

YoDa..... ​ေဟာ မီးျပန္​လာၿပီ....

အမ​ေလး......အ​ေမ့

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now