🌚DAZE🌚pt-5

291 32 0
                                    

     Jungkook side...
       မနက္​ႏိုးႏိုးခ်င္​း သူမရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​စိုက္​ၾကည္​့​ေနလိုက္​တယ္​...
တကယ္​ကို အျပစ္​ကင္​းစင္​တဲ့ က​ေလး​ေလး တစ္​​ေယာက္​လိုပါလား...ငါမွားမ်ားမွားသြားၿပီလား...

ထိုစဥ္​....

​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​...
Man...အိမ္​႐ွင္​တို႔ လူ႐ွိလားဗ်ိဳ႕...အိမ္​႐ွင္​တုိ႔...

Jungkook...ဟင္​...လုပ္​ပါဦး ဘယ္​သူ​ေတြလည္​းမသိဘူး...

က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို YoDaရင္​ခြင္​ထဲတိုးဝင္​ၿပီးစိုးရိမ္​​ေနတဲ့ သူ႔အျပဳအမူ...

YoDa pov...ညကနဲ႔တျခားစီပါလား...
YoDa တစ္​​ေယာက္​အဝတ္​အစားမဲ့​ေနသူ သူမရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္​ကို​ေစာင္​ပါး​ေလးတစ္​ထည္​ ပတ္​လိုက္​ၿပီး အိမ္​​ေ႐ွ႕သို႔....

Taehyung...မဂၤလာ ပါ...ကြၽန္​​ေတာ့က​ေတာ့ အရာ႐ွိ Kim Taehyung ပါ😊

YoDa....ဘာကိစၥ ႐ွိလို႔ပါလဲ...

Taehyung...ညက အို​ေဂ်ာင္​ရပ္​ကြက္​ မွာလူတစ္​​ေယာက္​ကို ႐ွာ​ေနတာပါ...
ဒီအိမ္​နားမွာမ်ား ​ေတြ႔မိ​ေသးလားလို႔...
ဒါနဲ႔ မိန္​းက​ေလး အဆင္​​ေျပရဲ႕လားဟင္​..

​ေမးလည္​း​ေမးခ်င္​စရာ...ပါးႏွစ္​ဖက္​မွာ အညိဳကြက္​ႀကီးႏွစ္​ကြက္​ သိပ္​မသိသာ​ေပမဲ့...သတိထားမိ၍ ​ေမးလိုက္​သည္​...

YoDa...အဆင္​​ေျပပါတယ္​...ကြၽန္​မ ခ်စ္​သူနဲ႔ ညက စကားနည္​းနည္​း မ်ားထားလို႔ပါ...​ေမးလို႔ၿပီးရင္​ ကြၽန္​မသြား​ေတာ့မယ္​...နားခ်င္​လို႔...

#YoDa pov...(ဟင္​..ဒီအခ်ိန္​က ငါ့ရဲ႕အခြင္​့အ​ေရး နင္​ဘာလို႔ သူ႔ဘက္​က ကာကြယ္​​ေပး​ေနရတာလဲ...Kim YoDa နင္​့ဦး​ေႏွာက္​မ်ား႐ွိ​ေသးရဲ႕လား🌚🌚🌚)

Taehyung.... ဒါဆိုခြင္​့ျပဳပါဦး မိန္​းက​ေလး...

မနက္​တိုင္​း ​ေက်ာင္​း uniform​ေလးနဲ႔ စခန္​း​ေ႐ွ႕ကဖ်က္​ၿပီး သြား​ေနတဲ့ သူမ
က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို အျပစ္​ကင္​းတယ္​
သူမ ​ေက်ာင္​းသြားခ်ိန္​တိုင္​း စခန္​းထဲမွ အျမဲ ထထၾကည္​့မိတဲ့သူ...
သူအတြက္​​ေတာ့...ခ်ယ္​ရီ ပန္​း​ေလးလို...အ​ေရာင္​အ​ေသြးစံုၿပီး လွပတဲ့သူမ...
အခု​ေတာ့ ခ်စ္​သူနဲ႔စကားမ်ားတာတဲ့လား...ခ်စ္​သူထက္​ပိုထားတဲ့ပံုစံလိုပဲ...

Taehyung....ဟာ မသိ​ေတာ့ဘူး😕

အ​ေတြးမ်ားစြာျဖင္​့ စခန္​းသို႔ Taehyung ျပန္​လာခဲ့သည္​...

🌚D A Z E🌚Where stories live. Discover now