Eun min pov🙇

9 0 0
                                    

Tanpa ku sedari , cecair jernih sudah mengalir deras di pipiku. "Hiks...hiks....hiks..."

Ya , aq menangis. Aq rindu chimchim oppa , aq rindu ahjumma park.

Aq rindu semuanya sebab sekarang aq dah taktau di mana mereka berada.






Tiba tiba......








BUKKK!!!







"ahh.....mi-mianhae hiks... jeo-jeongmal hikss... mi-mianhaee" kataku dan terus bangun dari jatuh terduduk.

"YAHHH!!!! ARE YOU STUPID URHHH!!! DAH LAH NERD ADA HATI NAK LANGGAR AQ ! KAU PAHAL HAH?! "Jeritnya sambil tepuk tepuk debu di seluarnya .

Terus semua pelajar yang berada di situ memandang kami. Ada yang berbisik bisik , ada yang terkejut dan sebagainya.

"Nan jeongmal mianhaeee....jeongmal mianhaeyoo" kataku sambil tunduk banyak kali kepada namja tersebut .

"KAUU!!! JANGAN NAK BERPURA PURA MENANGIS EHH! TAKGUNA BETUL LAH KAU , DISEBABKAN KAU JALAN MATA LETAK DI LUTUT , BUATKAN AQ TAKDE MOOD LANGSUNG !! " katanya lagi sambil tarik rambutku.

"Mi-minhae , mianhae , jeongmal mianhae...saya tak perasaan yang awak kat depan saya. jeongmal mianhae" kataku dengan merayu supaya dyy lepaskan tangannya.

Sakit gila namja ni tarik....erghhh!!!

Kalau bukan pasal aq mau berlakon dah lama aq tendang dyy ni. Ishh! Menyesal lak aq nak berlakon.

"Yoww...park jimin , dah kenapa tarik rambut yeoja ni?" Tnya sorang namja yg baru saja tiba dengan 5 orang pelajar di belakangnya.

"Arghh!! Perempuan takguna ni lah cari pasal dengan jimin lah! Takguna betul!" kata jimin dengan tak puas hati.

"Lahhh....relax lah jimin , aq rasa dyy ni budak baru kot , tu yg tak takut langsung dengan kau" kata seorang namja.

"Lantak dyy argh , budak baru ke tak ada aq kesah kerr" kata jimin sambil tarik lagi rambutku dengan kuat.

Takguna kau jimin. Ya....aq dapat tau nama dyy jimin sebab seorang namja tinggi tu panggil namanya tadi, so aq tau lah.

"Arghhh!!!! Yahhh!!! SAKIT LAH!!!" Kataku. Ish tak boleh jadi ni , terus aq undur , pijak kakinya dan aq terus tumbuk perutnya guna siku.

Padan muka dyy😈 terus aq pecut lari masuk ke kawasan sekolah tu.

Dyy? Aq dengar dyy menjerit kesakitan. Hahahahhaa😆😆 sapa suruh kau jimin.

Sampai saja di kawasan sekolah tu , terus aq lupa yg aq ni taktau selok belok sekolah ni. Ishh...dah lah besar gila ni sekolah , senang jerr nak sesat.

Haihhh....sepatutnya aq takyah lah nak berlakon nerd ni , sebab susah doh. Takpa , aq rasa seminggu jer lah aq acah acah nerd😂😂

"Hiii👋 Awak budak baru ker?" Tanya seorang yeoja.

"Naee....ermm....boleh tak awak tunjukkan kat mana bilik guru?"tanya ku.

"Ahhh....naee , boleh jerr . Jommm"katanya

Skip~~~

Sepanjang perjalanan tu , kami banyak juga lah berborak dan pergenalkan diri .

"Ok dah sampai. Ni bilik guru" katanya.

"Ohh? Arraso , kalau macam tu gumawo dan annyeong chaeyoung ssi~~"

"Naee....cheonma dan annyeong eun min sii~~"

Skip~~~

"Okay yeorobum....hari ni kita ada pelajar baru. Silakan masuk" kata jongsuk saem.

Aq terus melangkah masuk. "Pengenalkan diri kamu."kata saem.

"Naee saem , annyeonghaseyoo chingyu , nan kim eun min imnida. Nice to meet you all" kataku dengan ceria.

"Wahhhh!!!! Awek nerd !!! HAHAHAH"

"HAAH DOH , BERSECPKING BAGAI"

"HAHAHAHAHHAHH.........DAH LAH CERMIN MATA BESAR GILA NAK MATI"

Dan berbagai bagai usikkan lagi. Cishhh...kalau dorang kenal aq yang real takdenya dorang akan usik aq dah.😏

"YAH YAH YAH , sudah sudah jangan bising. Okay eun min kamu boleh duduk di sebelah jungkook."kata saem sambil tunjuk jungkook yg mana satu.

Sepanjang aq jalan. Aq dengar dorang cakap

"habis lah dyy "

"Cehhh....tak guna betul , patutnya aq yang duduk kat situ"

"Bakal bakal lah ni😂"

"Memang kenalah dyy tu"

Aq pelik lah. Apa yang akan terjadi ? Aq duduk kat sana jer kot . Ishhh...pelik sungguh aq dengan pelajar kat sekolah ni.

Sampai jak terus aq duduk. "Annyeong , kim eun min imnida" kataku.

Dyy main jeling jak ? Wat da fish men 😑 kurang ajar betul namja ni😴

Skip~~~

Kringgg~~~~kringgg~~~

"Khamsammida saem!!"
"Naeee"

"Weyhhh....tak sangka kita sekelas!" Kata chaeyoung.

"Ehh??? Chaeyoung ? Wahhhh....kita sekelas rupanya tak sangka ada jodoh" usik ku.

"Ehhh....japp....kita guna kau aq lah sebab aq tak biasa sangat awak saya ni😅" sambungku.

"Okok , aq oky jerrr.....lagi satu , euwwww.....taknak arghh aq jadi jodoh kau , aq bukan homoseksual kay😑" katanya.

"Hahahah.....yalah yalah , aq gurau jerr..."

"Woiii perempuan , memekak jerrr eh kerja korang . Ikut aq kalau kau taknak mati!!" Kata jungkook dengan tegas.

Skip~~~

Kami sampai dekat block yang agak sunyi , di mana langsung takde pelajar yg lalu lalang

"Hyung.....kitaorang dah sampai." Kata jungkook.

Ehhhh??? Ada orang lain juga kerr ?? Aq dan chaeyoung hanya diam membisu.Aq tak berani nak bercakap sebab aq tengok chaeyoung ni duk diam jak dari tadi.

"Kenapa kitaorang lak kookie? Ada orang lain kerr?" Soal seorang namja.

"Kookie ada bawa mangsa baru hyung😈" kata jungkook dengan selambah badaknya dia duduk di sofa yg berada di sana.

Pfftttt......kookie? Apekah😂😂😂 jap aq dengar mangsa eh . MANGSA???!!!! Whatt???!!!

"MASUKLAH , KE NAK KITAORANG HERET BARU MASUK HAA???!!!" teriak jungkook.

Uishhhh.....dyy ni tadi kemain baik argh dengan hyungnya, dengan kitaorang macam nak makan jak😑

Aq dan chaeyoung pun hanya mengeluh jak.

Masuk jak terus...............






Okayyy....mesti korang nak tau kan apa jadi???Hehehe.....kalau nak tau sila tggu part yg seterusnya👌👌

< CHIMCHIM OPPA >Where stories live. Discover now