Buli😬

18 0 0
                                    

Eun min pov

"Yah!! NERD TAK GUNA!!" Aq tengah siok bercerita dengan chaeyoung tetiba ada orang kacau pula."Wae?" Soalku acuh tak acuh. Lahhh.....tiga ekor beruk ni lah pula "Yah! Kau ingat kau akan terlepas ker kalau mingyu ada?" Kata jungkook.

Ish! Takguna betul. "Habis kau nak apa , hah?" "Ehhh.....nerdy , kau tu nerd buatlah cara nerd , ini ada hati nak melawan eh" kata jimin. "Suka hati aq argh , mulut aq juga bukannya mulut kau yang penatkan" sindirku.

Muahahhahahaha.......padan muka kau jimin. "Eh perempuan ni , kau jangan kurang ajar eh"kata jimin sambil tarik kolar ku.

"Jimin , sabarlah nanti time rehat kita heret dyy"kata taehyung.

Wai- what?! Heret gi mana doh. Aq tengok chaeyoung , chaeyoung cuma buat signal mata jak. Apa maksud signal mata kau tu wahai kawanku. aq angkat kening tanda aq taktau apa maksudnya.

"Yah!Yah!Yah! Apa korang main mata bagai ni hah!!"jerit jimin. Terus semua pelajar di sana menengok ke arah kami. "Entah"balasku lalu aq jalan , malas nak layan BERUK kat tengah jalan😂.

Takde ribut takde angin. Tetiba rambutku kena tarik dengan kuat. "Arghhh!!!!!!" jeritku. Chaeyoung , jungkook dan taehyung hanya menyaksikan drama tak berbayar tu.

"Kau tau tak, kitaorang ni sapa , Bts , aq ulang balik , BTS!! Kau jangan ingat kitaorang berlembut dengan kau sebab mingyu ehh! Sekarang aq takkan berlembut lagi dengan kau , aq akan balas semuanya , PAHAM!!!" Katanya lalu lepaskan rambutku dengan kasar.

Lahhh.....bernanah telinga aq , "Aq taulah korang sapa. Jadi aq takkan larikan diri macam pengecut yang lain." kataku.

Jimin tersenyum sinis "Penakut juga kau eh" lalu tolak aq ke tepi dengan kuat.

"Hyung , kookie masuk dulu"kata jungkook dengan 2 hyungnya itu.

"Pergilah , jangan lupa nanti heret 2 ekor ni , kookie"balas jimin. "Nae hyung"balasnya.

Aq terus larikan diri  masa dorang brrcerita.  Ishh....bencinya aq😬 Nasibnya tu dyy ada gengnya😒

Skip~~~

"Mulai hari ni aq nak kau siap kan tugas kami semua , ARA?!" Kata namjoon. "Pastu , hantar bila bila jak kan?" Kata eun min sambil smirk.

"Ehh....yang kau lembab sangat ni pahal😡 takkan tak paham paham lagu hah?! Kalau kau tu dibagi kerja hari ni , esok kau kena hantar dengan kitaorang , tapi tulisan kau kena serupa dan buat ayat yang cantik supaya cikgu bangga , PAHAM?!" Jerit namjoon.

"Nae nae , aq paham"balas eun min. "Kau pula buat yang selebihnya , PAHAM?!" Kata seokjin kepada chaeyoung. "Nae sunbae"balasnya.

"Dah , sekarang aq nak kau siapkan semua ni , paham nerdy😏" kata jimin sambil bagi 1 beg yang penuh dengan buku latihan & nota.

"O-EH??!! Banyaknya , takkanlah semua ni nak dihantar esok?"kata eun min. "Lahh...kau ni pekak kah apa hah? Aq dah bagi tu esok hantar lah" kata jimin sambil baling roti yang berplastik ke arah eun min.

"Yah!!" "Apa yah yah , kau tak erti bersyukur ker ? Aq dah bagi tu ambil je lah"balas jimin.

"Eun min, sudahlah tu , kalau kau balas sekalipun , takkan ada perubahan juga" kata chaeyoung disambung dengan keluhan dibelakang.

"Haishhh....yalah" eun min terus ambil roti dan makan....



Siap juga akhirnya....byebye👋👋

< CHIMCHIM OPPA >Where stories live. Discover now