No one pov
"MASUKLAH , KE NAK KITAORANG HERET BARU NAK MASUK HAA???!!!" Jerit jungkook.
Chaeyoung dan eun min terus meluru masuk apabila jungkook menjerit dengan kuat. Chaeyoung terus saja menyapa BTS sambil tunduk 90 darjah.
Manakala eun min pula terkejut+blur+marah+takut.
Yalah , dah tadi awal pagi dyy cari pasal dengan seseorang yg bernama 'JIMIN' mana taknya dyy ada semua reaksi tu.
Seperti biasa , seokjin a.k.a member yg tertua menyuruh chaeyoung pergi membeli makanan untuk mereka setelah memberi duit kepadanya.
Eun min pula hanya di biarkan seperti patung sehingga bayangan chaeyoung hilang.
"Yah!! Kau kan yang cari pasal dengan jimin tadi pagi?" Soal namjoon.
"..........."
"NEOLLLL , KAU TAKDE MULUT KERR NAK JAWAB HAH?!!! ATAU NAK KAMI BUAT SESUATU BARU KAU NAK JAWAB HAH?" kata namjoon sambil tolak eun min. Sengaja dyy bercakap begitu supaya eun min takut akannya.
Apabila eun min terdengar perkataan 'SESUATU' terus otaknya terbayang pelbagai benda dan "YAHHH!!! APA KAU NAK BUAT HAH?? YA MEMANG AQ ADA CARI PASAL DENGAN JIMIN TAPI DYY YANG MULAKAN DULU!!"
Eun min terus bangun selepas terjatuh akibat tolakkan namjoon.
"Cehhh......ehhh perempuan kau ingat kau tu sapa? Takde masa kitaorang nakkan kau yang nerd tu. Ada hati nak dekat dengan kitaorang." Jawab suga acuh tak acuh.
"Lagi satu , bukan aq yang mulakan. Kau yang gilakan kitaorang sampai sanggup berlakon nak langgar aq bagai" balas jimin sambil smirk.
"Heollll.....buat apa aq nak berlakon? Kenal pun tak, ada hati nak cakap aq berlakon.😒Kalau aq nak langgar kau ,guna lori pun aq boleh. Tapi time tu aq betul betul tak perasan ada manusia jebon di depan" balas eun min sekali dengan sindiran.
"KAU?!!!" hampir saja penumbuk jimin melekat dekat muka eun min tapi ditahan oleh taehyung.
"BWOYAAA????!!!!!!" marah jimin. Dyy langsung tak suka jika ada seseorang menghalangnya.
"Jimin , rilek lah. Dyy kan masih baru , mesti dyy taktau apa apa pasal kita lagi ni. Jadi kalau awal awal dah kenakan dyy , mesti nanti tak siok. Jadi kita kenalah guna cara perlahan lahan dan menyakitkan sebab dyy dah sakitkan hati"terang taehyung.
"Cehhh.....taehyung dah updatekan aliennya tu" kata hoseok sambil tepuk tangan. Terus dyy tersenyum bangga.
Niat jimin yang ingin menumbuk eun min terbatal selepas dengar ceramah free dari taehyung. Jimin setuju dengan ceramah taehyung tu dan otaknya sudah plan banyak perkara jahat.
"Sunbaenim ha ha ha...., nahhh makanan ha ha ha...sunbaenim." Kata chaeyoung sambil tercunggap cunggap akibat berlari lalu menghulurkan plastik yang penuh dengan makanan.
"Ouhhh....gumawo , yeorobum makanan dah sampai" kata seokjin. "Yeahhhh...." jawab taehyung dan jungkook serentak.
Hoseok , namjoon , suga dan jimin terus pergi ke arah seokjin di mana makanan mereka berada.
"Eun min , nahh....untuk kau"kata chaeyoung. Yahh....semasa dyy pergi membeli makanan , dyy teringat akan kawannya yang langsung takdapat membeli makanan.
"Oh? Gumawo chaeyoung ahh~~~" balas eun min. Chaeyoung hanya balas dengan senyuman manis.
Baru saja eun min mau makan chocolate bun tu, tetiba chocolate bunnya terbang dan mencium lantai.
Eun min terkejut dan serta merta berdiri menghadap orang yang buang makanannya .Yalah , orang siok siok nak makan tetiba pula chocolate bun tu boleh terbang.
Terus semua tengok jimin. Eun min terus tunjukkan reaksi marahnya. Tapi Jimin hanya buat muka ada-aq-kesah-ke-perempuan.
"WOIII!!!! KAU NAK APA JUGA NI ??? DAHLAH NAK JADIKAN AQ MANGSA , TAKKAN NAK MAKAN PUN TAK BOLEH , HAH???" Jerit eun min.
Sebenarnya , eun min tersangatlah lapar sebab tadi pagi eun min hanya makan sedikit saja.
"KAUUU!!! TAKBOLEH KAH HORMAT AQ SIKIT.?!! LAGI SATU MAKANAN JAK PUN , EHHH.... KAU INGAT KAU BOLEH SESUKA HATI MAKAN KAH?? TAK BOLEH , SELAGI KITAORANG TAK SURUH KAU MAKAN. KAU PAHAM?!!" jelas jimin sambil cengkam kolar eun min.
Eun min menggempalkan tangannya dan airmata ditahan dari jatuh . Sejujurnya , eun min berasa malu dan marah.
Tanpa sebarang kata , eun min terus melepaskan tangan jimin dan berlari keluar dari situ.
Sempat ditahan oleh taehyung , tapi semuanya sia sia sebab kalau eun min dah marah , takde sapa boleh halang kecuali oppanya sendiri , iaitu mingyu.
Semua orang yang berada di situ terkejut melihat eun min melepaskan tangan taehyung dengan kasar .
Eun min orang pertama yang terlepas dari genggaman taehyung , sebab genggaman taehyung boleh membuatkan semua yeoja cair dengan dyy. Tu yang takjadi tu.
Tapi tak bagi eun min sebab dyy bukan yeoja jenis macam tu.
"Wahhh......ganasnya eun min. Langsung tak cair dengan aq bila aq buat macam tuĺ" kata taehyung sambil tengok eun min berlalu pergi.
"Huahhhh......marah sangat lerr tu , nahh....jimin lepas ni apa kau nak buat" soal hoseok.
"Jimin? Heh...Ada lerr rahsia , hyung tak boleh tau😏" kata jimin lalu sambung memakan makanannya tadi.
Hoseok hanya mencebik tanda tak puas hati..
Chaeyoung hanya bersedih sebab eun min telah menjalani hari yang teruk di mana hari pertama eun min bersekolah , sama seperti dyy.
Seokjin nampak chaeyoung bersedih , entah kenapa hatinya rasa lain dari yang lain. Tapi cepat cepat dyy tidak pedulikan perasaan tu sebab makin dikesah makin menjadi pula hatinya.
Skip~~~
Eun min pov
'Benci betul! Takguna! Aq benci kau park jimin! Menyesal jadi nerd! Aq ingatkan hari pertama di sekolah taklah seteruk yang aq ingat tapi semuanya salah! Salah! Oppa di mana sekarang ni?' aq hanya mampu meluahkan dalam hati siak.
Tiba tiba~~~~
Tamatt....okay sambung part seterusnya kalau naktau😆annyeongg
YOU ARE READING
< CHIMCHIM OPPA >
FanfictionHarap korang suka dan enjoy ketika membaca💕 Aq tak pandai sngt buat cerita . Jadi harap korang paham klw ada kesalahan ker apa ker kat story nnti.😅 BYEE😊👋