emrenin ağzından...............
"Galiba Egeye aşık oldum...Galiba Egeye aşık oldum......Galiba Egeye aşık oldum...." Adanın bu cümlesi aklımda yankılanıyordu.Peki ya Dalga,Dalga ne olacaktı.Dalga Adaya çok değer veriyordu.Adaya döndüm ve :"Ada çok şaşırdım ama sana bi şey sormak istiyorum." "sor kuzen" "Dün Dalga arkandan geldi ya" "eeeeeeee" "ne yaşadınız yani aranızda ne geçti???" "Emre ne demek istiyosun " "kuzen Dalga yok" "nasıl yok yaaa" "Akşam ilk uçakla Amerikaya gitmiş bi ara çünkü ben olayları bilmiyorum senin konuşman daha doğru olur."
adanın ağzından.........................
Dalga nasıl gider yaa.Sadece bi tokat için gitmiş olamaz.Mutlaka bişey vardı.Ben bunları düşünürken eve geldiğimizi fark ettim.Anem,anneannem ve dedem bahçede kahvaltı ediyordu.Ben arabadan indim ve anneme göz kırpıp odama çıkmaya yeltendim.O arada açıklama yapmadığım aklıma geldi ve geri döndüm."anne akşam çok yoruldum o yüzden uyuyakalmışım Arkadaşlarda uykum bölünmesin diye uyandırmamışlar.Sabah Emre gelince beraber kahvaltı yaptık o yüzden şimdi sizinle kahvaltı yapmicam :) hepinizi öptümmm :*"yaptığım açıklamanın ardından merdivenleri üçer beşer tırmandım.Odama geçtim ve laptopun kapağını açtım.15 tane mail vardı.10 tanesi Dalgadandı.Ne bi dakika Dalga gitmeden bana 10 tane mail mi atmıştı.Hepsinde aynı şey yazıyordu.
Ada seni seviyorum beni affet gitmek zorundayım buna dha fazla dayanamıyorummmmmmm :(
Bi saniye Dalga bana mail attı ve maide beni sevdiğini mi söyledi?? yok ya bu bi şaka diye düşünürken telefonumun sesiyle iç dünyamdan ayrıldım.egeden mesaj vardı.
Kimden:Ege :D
"Bi kahveye ne dersin GÜZELİM.Starbucks açıldığını duydum ;)"
Ben ne dicem şimdi bu çocuğa yaaa.En iyisi cevap vermesem mi???Yok ya cevap ver kızım Ada yaa.
Kime:Ege :D
"Bugün olmasa biraz moralim bozuk.Başka zamana söz gideriz :/"
Sanki cevap vermemi bekler gibi anında cevap verdi.
Kimden:Ege :D
"Ada ne oldu ciddi bi şey mi anlat istersen."
Kime:Ege :D
"Belki duymuşsundur.Dalga gitmiş."
Kimden:Ege :D
"Nasıl gitmiş ya nereye gitmiş bi dakika bilgisayarı açtım bana mail atmış."Ege abi yeter artık Adayı elektrik kesintisinden sonra kucağında gördüğümden beri kendimde değilim.Beni kendime getiren Adanın attığı tokat oldu.Benim ne haddime ki ona karışmak.Evet gidiyorum artık ne yaparsanız yapın.Mutluluklar size." Ada bu çocuk ne demeye çalışıyor ya ne tokadı????"
Dalga gerçekten bu kadar çok mu sinirlenmişti.Biraz bekleyip mesaj atmaya karar verdim.
Kime:Ege :D
"Ege bize gelsene annemler Çeşmeye gidicekler denize ben gidemicem sorarım belki Emre de kalır.Şu Dalga mevzusunu hep birlikte bi konuşsak mı ne dersin :D"
En iyisi eve gelsin.Beraber konuşalım Hem daha akıllıca olur.
Kimden:Ege :D
"bana uyar kaç gibi geliyim :D"
Kime:Ege :D
"annemler 15 dakika sonra çıkıyolar.Gel yarım saate.Ben de Emreyi bulayım."
Kimden:Ege :D
"Tamam güzelim tam yarım saat sonra ordayım."
Neden onu ilk gördüğüm gibi hissetmiyorum.Dün aşık oldğunu zanneden ben neden bugün öyle hissetmiyorum.Messengere girdim ve Dalganın açık olduğunu gördüm.Tam o sırada facebooktan bi bildirim geldi.Dalga bi resim paylaşmıştı ve beni etiketlemiş.
Benim ilk gün tesiste çekildiğim bi fotoğraf.Oresim sadece benim telefonumda vardı.Nasıl buldu o resmi diye düşünürken resmi açtım.Yaptığı açıklamayı gördüğümde ağzım o şeklini aldı."Sevdiğim kadın....Senden çok özür dilerim.Gitmek zorundaydım.Lütfen beni affet.Belki bi gün geri dönerim bilmiyorum.Sana hayatında mutluluklar :/" Gerçekten gitmişti.Ben niye Ayaza karşı hissettiğim her şeyi şimdi Dalgaya karşı hissediyorum yaa.Ege sadece bi anlık hevesti.Şuan onu fark ettim ve Dalga benim bi anlık hevesim yüzünden gitti.Allahım sen bana yardım et.Messengere geri döndüm ve Dalgama mesaj attım."Dalgam ben bi şey fark ettim.Benimki sadece bi anlık hevesmiş.Lütfen geri dön.Sana ihtiyacım var.Sen olmazsan ben hiç olmam.Mesajıını beklicem :/"Hiç beklemeden cevap verdi."Ada dönemem artık ben senin bi anlık hevesin olduğunu tahmin ettim ama orada Egeye yaptıklarında kendimi Egenin yerine koydum ve her şeye bahse girerim sen hissetmesende Ege sana karşı bişeyler hissediyor.O seni mutlu edicek Ada.Egeyle devam et yoluna." "Dalga ben seni severken nasıl Egeyle birlikte olabilirim.SEn yapabilir misin??" "yapıcam Ada.Yapmak zorundayız ikimizde.Ben denemeye başladım mesela.Bi buluşmam var bugün.Jessica adında bi kızla.Sende dene.Ege olmazsa başkasıyla dene.Okyanus mesela .En az ben ve Ege kadar o da değer veriyor sana.Seni mutlu edeceğine bahse girerim.Lütfen atacağın mesaj son mesaj olsun.Seni seviyorum yine de bunu unutma."Beni severken başkasıyla birlikte olucak ve bana da öyle olmamı söyledi.Üstelik kardeşiyle.Bunu sen istedin Dalga.Bekle beni Okyanus Yıldırım ben geliyorum.
Egeye gelmesine gerek kalmadığını bildiren bi mesaj attım veEmreyi gitmesi için ikna ettim.2 gece orada kalacaklardı.Yani 2 gün evde yalnızdım.Markete gitmeye karar verdim.Cips kola çikolata falan almalıydım.Yolda Okyanusa Günaydın mesajı attım.Tabi biraz romantik olanından ;) Beklememiş olacakki hemen mesaj attı.
Kimden:Gemin olam batır beniğğğğ ;)
"vayyy Ada hanım siz mesaj atarmıydınız :D"
Kime:gemin olam batır beniğğğğğ ;)
"tabi atarım.Okyanusss bize gelseneee.Evde 2 gün yalnızım.Korkuyorummm :D"
Kimden:Gemin olam batır beniğğğğ ;)
"Tamam ne zaman."
Kime:gemin olam batır beniğğğğğ ;)
"5 dakika içinde.Ben bişeyler aldım marketten eve geliyorum."
Kimden:Gemin olam batır beniğğğğ ;)
"tamam geliyorum :d"
Hemen eve koştum.Yukarı odama çıktım ve üstümü değiştirmek için dolabımı açtım.Karşımda beyaz bi şor vardı.Hemen aldım ve üstüme geçirdim.Üstünede mavi salaş üstünde "LOVE ME"yazan tişörtümü giydim.Saçımı ev topuzu yapıp aynanın karşısına geçtim.Gayet tatlı duruyordun.Aynadaki görüntüme göz kırptıktan sonra aşağı inmeye yeltendim.O sırada telefonumu yukarda unuttuğumu anladım.Odama koştum.Merdivenleri inerken kapı sesiyle üçlü üçü indim.Kapıyı açtım.OLAMAZ BUNUN BURDA BE İŞİ VARR ?????
eVET ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZZ :D dalganın paylaştığı resim multimedia da :Ddalga ve adanın parody facebook hesapları Dalga Yıldırım ve Ada Çetin olarak sizlerleee :D