Hiç abartmıyorum en az 1 saattir yoldayız ve 10 dakika önce ıssız çalılık bi yola girdik.Kızım Ada 6 erkekle aynı arabadasın dikkatli ol diyen iç sesimi Egenin tatlı mı tatlı sesi bozdu."Evet Ada ileri bak orada gördüğün ilk ışıklı ev benim evim. :D"nasıl ya ege böyle bi yerde mi yaşıyor diye düşünürken Emre:kuzen egenin evi bi harikadır.Ormanlık alanda parlayan bi ışıktır resmen" diye açıklama yapınca Egenin söylediği tarafa başımı çevirdim ve evet ikisininde dediği gibi ormanın içinddebembeyaz bi ışık vardı ve orası Egenın eviydi.
Sırayla arabadan indik.En sona ben ve Ege kalmıştık.İkimizde inince Ege bana yaklaştı ve kulağıma eğildi."Adacım evi nasıl buldun???"bu soruyu beklermiş gibi söze atıldım:"EEge burası harika bi yer :D" "beğenmene sevindim ozaman :D"hep birlikte içeri girdik.Dalga yolda bi kaç parça ıvır zıvır almıştı(çerez bira falan)Ortamda bi sessizlik vardı.Bu sessizliği bozan ub sefer Okyanus olmuştu."Gençler muhabbetinizede doyum olmuyo hani.En iyisi bişeyler yapmak.Mesela bi önerisi olan varmı ???"Herkes düşünen adam modeli aldı.Herkes görüşünü bidirecekti ve ortak karar alınacaktı.
Ege:Film izleyelim
Okyanus:Bncede film güzel fikir.
Dalga:Doğruluk cesaretlilik oynayalım.
Emre:Twister oynayalım.
Deniz:Tabu??
Ben:Film izleyelimmm... :D
Mert:bencede film izlemeliyiz.
Ege söze atladı."Madem hep beraber film izlemekte karar kıldık bence korku filmi izleyelimmm :D :D"hemen söze atladım "hayatta olmaz ben korku filmi izlemem korkuyorum."bu sefer dalga söze atladı "korku filminin amacı korkmaktır zaten Ada.Küçük çocuk gibi yapma.Gerçek olmadığını biliyosun."bu beni biraz da olsa sakinleştirmişti."iyi tamam izleyelim.Egecim elimizde hangi filmler var??" "Adacım Dab.." "hayır ege dabbe olmaz." "tamam tamam :D paranormal activity olur mu peki ?" onu defalarca izlemiştim.Her izleyişimde daha az korkuyordum.Heralde bu sefer fazla korkmam diye düşünerek "tamam o olur"benim cevabım karşısında Ege CD yi DVD ye taktı ve play tuşuna bastı.Film serinin ikinci filmiydi.1.cisini hepimiz izlemişiz ama Deniz ve Mert ikinciyi izlememiş o yüzden 2.ciyi izlemeye karar verdik.Ben Ege ve Emrenin ortasında oturuyordum.Her gerilimli sahnede hafifçe yerimden zıplıyordum.Ege korktuğumu anlamış olacakki bana biraz daha yaklaştı.Omzumda bi el hissettim.Tahmın ettiğim gibi sahibi Egeydi.Emreye baktığımdaysa Sinirle Egeye bakıyordu.O arada film ve ışıklar kapandı.Elektriikler kesilmişti.Elimi cebime attım ve telefonumu çıkardım.Çok rahat bi yerde oturuyo gibiydim.Telefonumun ışığını açtığımda rahatlığın sebebini anladım.Egenin kucağına çıkmıştım.O sırada elektrikler geldi ve Dalgayla Okyanusun sinirli bakışları beni buldu.Hemen elbisemi düzelttim ve Egenin üstünden inip kendimi daha az rahat olan koltuğun içine gömdüm.Ege filmi başlatırken bende mutfağa geçtim.Yiyecek bişeyler hazırlayacaktım.Çerezleri tabağa koyup bisküvileri yanına dizdim.Harika bi tabak hazırladım diye düşünürken Telefonumun çaldığını duydum.Telefon erkeklerin yanındaydı.Koşarak merdivenleri indim.Telefonumun sesi kesilmişti.Odaya girdiğimde Telefonum Dalganın elindeydi ve hattın karşısındaki kişiyle sinirli bi şekilde konuşuyordu.
Dalga:Oğlum sen kimsin Adayı niye aradın?
A:Asıl sen kimsin Adanın telefonunun sende ne işi var?
koşarak gittim ve dalganın el,nden telefonumu aldım.Arayan kişinin adına bakmadan telefonu kulağıma götürdüm.
Ben:Alo