Maçın ardından çocuklar duş alacağı için eve geldik.Bende duş almayı planlıyordum ama Emre maç yaptığı için öncelik ondaydı.Onun uzun duşunun ardından sıra bendeydi.Bende duşumu aldım ve odama doğru ilerledim.Ne giyeceğim hakkında en ufak bi fikrim yoktu.Odamın kapısını açıp kendimi içeri attım ve dolabımın karşısına geçtim.Önümde duran gömleğe baktım ama nereye gidecektik bilmediğim için Emreye sormam lazımdı.Onu aradım çünkü evde değildi.Anneannem onu bakkala yollamıştı.Telefonumu elime aldım ve Numarasını tuşladım.
ben:emre nerde kaldın ya
O:geliyorum kuzen 5 dakika içinde ordayım.
ben:tamam da nereye gidicez bi bilgin var mı yaa ?
O:güzel bi yer Ada.ona göre giyin elbise falan yani.
ben:peki çabuk olll
O:tamammmm
Evet güzel bi şeymiş hıh benim herşeyim güzelll.Tam 10 dakikadır dolabın karşısındayım ve ne giyeceğimi bilmiyorum:En sonunda beyaz eteğimi ve siyah badimi giyip aynanın karşısına geçtim.Bu ne yaa kızım ada denize deil yemeeğe gidiyosun diyen iç sesimi dinleyip tekrar dolabın karşısına geçtim.Heh işte geçen yaz Rüyayla aldığımız elbise burdaymış.Rüya benim kuzenimm..Bu elbise çok güzel ama biraz kısaydı.Tabiki ben kimseyi takmadığım için elbiseyi üstüme geçirdim.Bu elbise beyaz sade ama şık bi elbiseydi.Üzerinde bi kaç desen vardı ama ne olduğu belli değildi.Aynanın karşısına geçtim.Saat 7 olduğu için sıcak yoktu yani makyaj yapabilirdim tabi boya fıçısına düşmüş gibi değil :D Eyeliner,lipbalm ve maskaramı sürdükten sonra saçlarımı hafif kuruttum yoksa şekil almaları zordu.Saçımı arkadan bi tokayla tutturduktan sonra hazırdım.Elime beyaz dantel babetlerimi alıp odamdan çıktım.Emrenin odası çaprazımdaydı."Emreeeeee ben hazırııımm"tamam ada bende tişörtümü giydim geliyorum istersen gel beraber ineriz saçımı yapıcam çünkü." Emrenin odasına ilerledim.Kapı aralıktı ve saçına fön çekiyordu."bu ne kuzen yaa kız mısın sen""evt kabul ediyorum kuzen çok tatlıyımm""tamam emre uzatma hadi gidelim""ooooooo kuzen bu ne güzellik yaa gözlerini alamicaklar senden sağllam tutmalı seni yoksa Ege kapar valla seni :)" "Ege mi o kim yaaa?" "Ege dalgayla okyanusun kuzeni.Çok çapkındır kapıverir seni." "sende yanımda kapı gibi durmazsın heralde bişi yaparsın yani demi?" "Egeye elimi süremem belalı bi tiptir." " iyi be tamam"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biz restorana mı yoksa cennete mi geldikkk? evet kendime bunu soruyorum çünkü burası harika bi yerrr...Şu masadakler dalgayla okyanus değil mi?? sanırım dalganın yanında bana bakan çocuk da Egeydi.Çapkın falan ama iyi çocukmuş yaa ;) Masaya geldiğimizde kendimi Dalga ve Okyanusun şefkatli kollarında buldum :D Daha sonra gözümün önünde bi el belirdi.Kafamı kaldırdığımda Ege olduğunu tahmin ettiğim çocuk:"Merhaba sen Ada olmalısın.Okyanus ve Dalga bahsetmişti.Ben onların kuzeni Ege." "evet merhaba ben Ada.Emrenin kuzeniiyim" "biliyorum ama hayal ettiğimden daha güzelmişsin :D" ben tam ağzımı açıp teşekkür edecekken dalga,okyanus ve emre sanki sözleşmiş gibi hep bir ağızdan:"Evet tanışma faslınız bittiyse yemeğe geçelim." Bende hemen:"daha tanışmadığımız iki arkadaş var beyler bekleyin birazz :)" bunlar mert ve denizdi.Onlarla yaptığım kısa ve soğuk bi tanışmadan sonra rahat sandalyeye oturup çantamı yanıma aldım.Şarjım azdı ama yine de internete girebilirdim.Tabi gözlerimi Egeden alabiseydim.Bi anda Egenin bana dönmesiyle bakışlarıı kaçırmam bir oldu.Yandın kızım Ada.Durumumu kurtaran garson oldu.
Garson:Ne alırdınız?
Dalga:Hesabı nasıl olsa egeler ödüyo o yüzden sen masayı donat.
Ege:evet katılıyorum rahatlarız biraz.
Garson gittikten sonra Ege bana dönüp:"Özel olarak istediğin bişey var mıydı caanım?"Ege bana CANIM dedi C-A-N-I-M."hayır yok teşekkür ederim."Dalga ve Okyanus neden bana sinirli bi şekilde bakıyor öyle yaa.Bi anda istemsiz bi şekilde gözüm elbisenin eteğine kaydı ve gayet açık olduğunu fark ettim.tam o anda karnımda bi his vardı.Sanırım tuvalete gitmeliydim"Beyler izninizle benim lavobaya gitmem gerek." Ege bana dönüp:" Ada bi problem mi var??" sen beni ömi düşündün yavriğğğmmm.Tamam sus Ada ve çocuğa cevap ver "yok teşekkür ederim." "peki" Masadan kalktım ve WC yazan kapıya ilerledim.İçeri kendimi attım.Çok sıkışmışştım.İhtiyacımı giderip ellerimi yıkadım.Kapıyı açtığımda Duvara yaslı bi şekilde bana bakan Dalgayı gördüm."Noldu dalga bi problem mi var??" "hayır sıkılmışa benziyodun.İstersen seni bi yere götürebilirim. "Hayır istemiyorum." " tamam o zaman." acaba nereye gidecektik aman boşver ada sen git de Egenin yanına otur zaten boş bi sandalye vardı yanında :DMasaya ilerledim ve egenin yanına oturdum.Bu durumdan sadece Ege ve ben mutlu olmuştuk.Garson geldi ve masayı tamamıyla doldurdu.Yemeye başladım.Az yiyen biri olduğum için hemen doymuştum ve erkekleri beklemeye başladım.Yemekleri bitince Ege Mert ve Deniz hesabi ödeyip geldi.Evlere gideceğimizi sanmam sadece 10 saniye sürdü.Çünkü şuan hepimiz Egenin evine giden yoldaydık.
bakalım egenin evinde Adayı ne maceralar bekleyecek?????Ege multımedia da :D