Kalbini Dinle.....

98 2 4
                                    

BÖLÜM PARÇASI PİNHANİ : DUR SÖYLEME

    'SANEMMMM!!!!!!!!!!'  

sanem : sakin şampiyon :D

ada: sen nerden çıktın? ne ara geldin? bana niye haber vermedin? zalımın kızı .

sanem :ada allah aşkına motorun soğusun bu ne ya soru yağmuruna tuttun . içeri geçsem diyorum artık haniii

ada: geç kanka geç benim aklım yerinde mi sanki     sanemle içeri geçtik.  sanem yorgun olduğunu duş aldıktan sonra konuşmak istediğini söyledi . bende saneme banyonun yerini gösterdim.

        Sanem 1 saattir duşta kesin buruştu nine olarak çıkıcak diye düşünürken sanem duştan çıktı.

sanem: eeee anlat bakalım ada hanım nevar ne yok

ada: ege var dalga yok

sanem : tamam dalgayı biliyorumda ege kim ? bana anlatmadın hiç vayy pislikkk

ada: off sanem kafam yerimde değil diyorum sen bana egeyi anlatmadın diyosun yaa

sanem: anlat dinliyorum bakalım neler oldu

ada: dalgayı biliyosun zaten anlatmıştım ege de bunun kuzeniymiş . bunlar maç yapçaklardı emre okyanus dalga bi grup, mert ege,deniz bi gruptu. dalgaların takımı maçı kazandı ödül yemekti bende gittim onlarla. yemekten sonra egelere gittik ben orda uyuya kalmışım . sabah uyandığımda egenin yatağındaydım. emre geldi beni aldı eve getirdi eve getirirken de dalganın amerikaya gittiğini söyledi.bende inanmayıp dalgayı aradım. dalga bana okyanus seni seviyo dedi. bende ben onu sevmiyotum dedim .dalgada ben amerikadayken seni egedenbi tek okyanus koruyabilir dedi . bende neden beni korumaya çalışıyosun dedim işte dalgada telefonu yüzüme kapadı

sanem: ohaaa resmen aşk üçgeni 

ada: offf sanem 

sanem: sen şimdiyi ege yimi seviyosun anlayamadım ben 

ada: bilmiyorum ama dalga gittim diyince sanki ruhumda gitmiş gibi hissettim ama egede böyle hissedermiyim bilmiyorum

sanem : anladım şimdi anlarız kimi sevdiğini 

ada: nasıl olcak sanem o iş

sanem : bu işi uzmanına bırak bebek ;)

       çok geçmeden sanem elinde laptopla geldi. ege ve dalganın resmini açtı brn ona şaşkın gözlerle bakaken ' kalbin kimin için atıyor ona bakıcaz ada hanım'

ada: sanem ne saçmalıyosun yine sen

sanem : şimdi ilk önce egenin resmine bak ben kalp atışlarını sayıcam.

ada:ne alaka 

sanem : dediğimi yappp         ben egenin resmine bakarken sanem elini kalbime koymuş kalp atımlarımı sayıyordu. bi dk dolduğunda kağıda not aldı. deney yapıyoz sanki kızın kafa uçtu.    daha  sonra dalganın resmini açtı onun resmine bakarken zamanın nasıl geçtiğini  anlamamıştım sanem demese hala bakıyodum resmine.' eee sonuç ne profesör hanım?

sanem : bunu ben değil sen anlarsın ada hangisinin yanında mutlusun hangisinin gözlerine bakarken kayboluyosun hangisi senin adını söylediğinde nefesin kesiliyo bunların hepsinin cevabı sende

ada: madem neden kalp atımlarımı saydın mal

sanem:anlamak için ben anladım ama sana söyleyemem kendin anla 

ada: salaksın

sanem:malsın

ada:gerizekalısın

sanem: tmm

ada: tşk

sanem : öd.

                                       sanemle internette gezerken pinhaninin akşama bizim eve yakın olan sahil kenarında konseri varmış sanem gidelim diyince bende kıramadım. kız benim için istanbuldan gelmiş sonuçta. konser saat 20:00 da olduğu için 18:00 gibi hazırlanmaya başladık. ben siyah bi şort üstünü de beyaz die bitch yazan tişörtümü giydim. sanem de kot bir şort üstüne de karpuz desenle büstiyer giydi . ben makyaj yapmamıştım ama sanem maşallah ne bulsa sürmüştü.  

    konser alanı eve yakın olduğu için yürüyerek gittik. sanem önlerde olalım diye tutturdu ama ben arkada durmak istiyodum. sanemi arkada durmaya ikna ettim konser başlamış pinhani sahneye çıkmıştı. şarkıları dinlerken akılma hep dalga geliyodu. ilk tanıştığımız gün , bize yemeğe gelişleri..... 

                   bir saat sonra emrede bize katıldı . benartık konserden sıkılmıştım sanem ve emreye ben  biraz yürüycem konser bitince ararsınız diyip kumsala indim. deniz ...... işte insana huzur veren ve içinde öldüren mavi düşler ülkesi . dalga onunda gözleri masmaviydi .  bana baktığında görebiliyordum gözlerinindeki o derinliği . bizim onla ne tuhaf bi ilişkimiz vardı hep kavga ediyorduk hatta nefret ediyoduk. bu çocuk ne ara benim aklıma takılır oldu?

   biraz daha yürüdükten sonra bi kayanın üstüne oturdum. bütün duygularımı düşüncelerimi denize anlatmalı rahatlamalıydım .. evet evet kesinlikle öyle yapmalıydım.

" ben geldim mavi düşler ülkesi . sana duygularımı düşüncelerimi dökmeye geldim. biri var benim için değerlimi değilmi bilmiyorum ama düşünmeden edemiyorum. bi şarkı duysam hemen aklıma o geliyo ,gözümü kapadığımda siyahlığın içinden masmavi gözleri doğuyo....   ben ondan nefret ediyodum yani öyle sanıyodum ama neden şimdi aklımdan çıkmıyo? aklım çıkıyo o çıkmıyo.    özledim evet onunla heran kavga ediyoduk birbirimizi kırmak için elimizden ne gelirse yapıyoduk. ama asla kalp kırmıyoduk. ama o giderken kalbimi bedenine biraz büyük gelmiş diyerek paramparça etti. kim toplayabilir beni şimdi. kimin böyle bi gücü varki.  mavi huzur derler ama ben maviye bakarken bile siyah görüyorum kendime bile itiraf etmesi zor ama ben.. benn onu seviyorumm "bacaklarımı kendime çekip başımı bacaklarıma yasladım . ağlamak içimi dökmek istiyordum. azımından bi hıçkırık çıktı göz yaşlarım denize karıştı..

     ben ağlarken yanıma biri oturdu sanemdir diye önemsemedim . şuan kimseyi görmek istemiyordum.sadece su olup denize karışmak istiyordum. ben ağlarken yanıma oturan kişi" kalbin büyük ama parçalamaya gerek yok fazla olan kımsını benimle paylaşabilirsin" dedi. bu sesi duyunca kıpırdıyamadım. nefesim kesildi ama ben tek kelime edemedim , kafamı kaldıramadım. çünkü kafamı kaldırırsam ne diyeceğimi bilmiyordum.  

      DALGANIN AĞZINDAN

 Gitmemiştim, daha doğrusu gidememiştim. ama herkes beni gitti sanıyodu. deniz kenarında yürümeye gittim yürürken bi kayanın üstüne oturmuş denizle konuşan adayı fark ettim . denize mavi düşler ülkesi diyodu. çok hoşuma gitmişti sessizce onu izlemeye başladım".ben geldim mavi düşler ülkesi . sana duygularımı düşüncelerimi dökmeye geldim. biri var benim için değerlimi değilmi bilmiyorum ama düşünmeden edemiyorum. bi şarkı duysam hemen aklıma o geliyo ,gözümü kapadığımda siyahlığın içinden masmavi gözleri doğuyo....   ben ondan nefret ediyodum yani öyle sanıyodum ama neden şimdi aklımdan çıkmıyo? aklım çıkıyo o çıkmıyo.    özledim evet onunla heran kavga ediyoduk birbirimizi kırmak için elimizden ne gelirse yapıyoduk. ama asla kalp kırmıyoduk. ama o giderken kalbimi bedenine biraz büyük gelmiş diyerek paramparça etti. kim toplayabilir beni şimdi. kimin böyle bi gücü varki.  mavi huzur derler ama ben maviye bakarken bile siyah görüyorum kendime bile itiraf etmesi zor ama ben.. benn onu seviyorumm "  

    ada bunları söylerken ne yapacağımı şaşırmıştım. o hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. göz yaşları akınca benim içim gidiyodu. sahi bana noluyodu?

                              MERHABA ARKADAŞLAR UZUN Bİ ARADAN SONRA BÖLÜM GELDİ . SİZ ŞİMDİ BU KIZ EGEYİ SEVİYODU DİYECEKSİNİZ. EGEYİ SEVMİYORDU EMREYİ KIZDIRMAK İÇİN SÖYLEMİŞTİ.   BU BÖLÜM BİRAZ DUYGUSAL AĞIRLIKLIYDI.. DERSLERİM YOĞUN OLDUĞU İÇİN BÖLÜM YAZAMIYORUM . AMA VAKİT BULDUKÇA YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.

      ÖPÜLDÜNÜZZZZZ :* 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK BAKIŞ <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin