🥀Tanıtım🥀

484 36 30
                                    

Gün ayıyor mu?
Güneş doğuyor mu cidden?
Ay çiçekleri güneş doğdu diye mi küslüğünü bırakıp barışıyor dünya ile?
Peki neden adı güneş çiçeği değil de ay çiçeği? Aya bakmıyor ki, aya küser hep. Peki neden?
Nedeni şudur ki, her canlı en sevdiğine küser, en sevdiğine küser de ondan vazgeçmez. Sevdiğine dargın olur da iyiliğinden başka bir şey düşünmez. Sevdiğinden nefret eder de canı yansın istemez.
Ama gel gör ki, ayın ay çiçeğinden haberi, umuru yok. Ay çiçeği yine küser, ay yine gıdılamaz.

İşte böyledir içim. Yaşadığını sanan bir vücut, attığını sanan bir kalp ve çalıştığını sanan organlar..
Fiziksel olarak doğrudur belki ama ruhen doğru mu?

Kaybettim. Keybettimde gıkımı çıkartamadım.
Vazgeçtim. Vazgeçtim de ağlayamadım, ağlamadım.
Peki kimin umrunda? Kimsenin.. Herkes kendi derdinde. O da.. Kalbimi yerinden söküp alan, yerini söylemeyen ve geri vermeyen ama beni kafasına bile takmayan o..

Neden yaşatıyor bana bu acıyı?
Neden o da beni sevemiyor?
En azından denemiyor.
Uzaktan bakıyor da konuşmuyor.
Beni gıcık ediyor.
Madem umrunda değilim, neden gözün güzüme ilişiyor? Neden?

Üstelik ondan vazgeçmemi de istiyor. Tıs..

Kalbimi bana geri vermediğin sürece senden nasıl vazgeçebilirim?
Sevginle oksijen cihajına bağlıyken sen fişi sökünce nasıl nefes alabilirim?
Her defasında kurumuş yara kabuğunu kaldırıp kanattıkça ben o yarayı nasıl iyileştirip ortadan kaldırabilirim?
Senden nasıl ayrı kalabilirim? Nasıl?..

Uzaktan yaşarım içimde herşeyi, ilişmem sana merak etme ama "Beni sevme." dicek olursan kusura bakma, ona ben de karışamıyorum katilim.

                                ♦♠♦

Hadi bakalım Bismillahirrahmanirrahim.
Hikayeye baştan başladım.
Kurguyu değiştirdim karakterimizi de ve hikaye adıyla kapağı da.
Umarım beğenir, severek okursunuz.

İlk sınavlardan da kurtuldum.
Bazıları kötü geçti ve notlar düşük ama olsundu. Yapçak bir şey yok.
2. sınavlarda düzeltirim İnşAllah.
Her neyse..

.
Kendinize cici bakın 💜
Ömrünüz boyu mutlu olmanız dileklerimle 💖
사랑해요 💟
안녕 ☘

NefesimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin