*Г. Т. А.*
С Куки отивахме към летището. Първия град беше София. Естествено Сиса искаше да ѝ се обадя когато кацнем.
Когато кацнахме събудих Куки за да стане.
- Къде сме? - попита ме с този сънен глас.
- София.
- Час?
- 8:00 сутринта.
- Чакай, к'во? Искаш да ми кажеш че тръгнахме в 17:00 и сме тук в 8:00?
- Да.
- Лол.
- Еми аз ти казах че пътя е дълъг.
Слязохме от самолета и писах на Силвето, че сме кацнали. Ааа... супер там е 14:00.
С Куки отидохме в хотела.
- Здравейте на кое име е стаята.
- Джънгкук - аз
- Така вие сте на 5 етаж стая 508.
- Благодаря!
- Няма защо.
Качихме се в асансьора.
- Благодаря ти за екскурзията, любов. - Куки
- Няма защо - целунахме се. Когато слязохме от асансьора попаднахме на фенове.- ДЖЪНГКУК!
- Аз?
- ИСКАМ СНИМКА, АВТОГРАФ И... И... ЩЕ СЕ ОМЪЖИШ ЛИ ЗА МЕН?! АКО КАЖЕШ ДА ЩЕ СЪМ МНОООГО ЩАСТЛИВА! АКО НЕ. ЩЕ ГО ПРИЕМА ЗА ДА! ДА ИЛИ НЕ!
- Чао.
- АМА КАК ТАКА ЧАО?! ЕЛА ТУК! Куки... любов моя. Вярни се. Ти си ми всичко. Целия свят. Чуваш ли ме? О... МЛАДЕЖО НЕ СИ ПОЗНАЛ. АРЕ ИДВАЙ С МЕН И ОСТАВЯЙ ТАЯ. ЯЛА ДА СЕ ЖЕНИМ. ДА ПРИЕМАМ ТЕ ЗА МОЯ СЪПРУГА. ДА ПРИЕМАМ ТЕ ЗА МОЙ СЪПРУГ! ЦЕЛУНЕТЕ БУЛКАТА. ХВЪРЛЯМ БУКЕТА *хвърля си горнището* АРЕ, СЯ МЕ ВОДИ В СЕУЛ! ОО... АМА И АЗ ТЕ ОБИЧАМ!
- Ти наред ли си? - Куки
- ААА! ДЖЪНГКУК МИ ПРОГОВОРИ! АЙДЕ ДА СИ НАПРВИМ ВЕЧЕ ДЕЦА. МНОГО ТЕ ОБИЧАМ!
- Ти не си наред. Въри се прегледай - Куки
- КАК СМЕЕШ? ТА АЗ СЪМ ТИ СЪПРУГА!
- Чао.
Куки дойде при мен прегърна ме през рамо и ме целуна. Влязохме в стаята и тая пак почна да крещи.
- Знаех, че сте луда ама чак толкова...
- Емии. Ко да са прай.
YOU ARE READING
What Is Like To Be Kim Taehyung's Wife
FanfictionСилвия е 24 годишна жена която се омъжва за Ким Те - хьонг