6

72 5 0
                                    

                       *Г. Т. С.*
     Те имаше турне с момчета.
Дефакто в нас бяхме аз и децата. Един ден трябваше да напазарувам с Алекс из града. Те го нямаше за това реших да питам Бек ако може да ги гледа.
     
     *Телефонен разговор*
С - Ало, Бек?
Б - Да?
С - Ще може ли да дойдеш да гледаш децата за малко?
Б - Да няма проблем.
С - Добре много ти благодаря.

        *край на разговор*

А - Ще идва ли?
С - Да.
     
              *+30 минути*

(Doorbell sound)
С - Аз ще отворя. Здравейте.
А - Сехун!
Схн - АЛЕКС!
   Да те са най - добри приятели.
Джу - Сехун, Бек!
Б - Ооо, кво става?
Джу - нщ особено.
С - Добре ние ще тръгваме.
С/А - Чао!
Ост - Чао!
    
                   *Г. Т. Б.*

Схн - Кво ще гледаме?
Б - Децата
    За 15 мин обърнахме къщата с нагоре краката. Нз как стана ама стана.
     Чакай. Кога минаха 2 часа? Те идват а къщата е като бункер.
Б - Бързо почистете каквото можете!
Схн - ?
Б - ИДВАТ!
    Всички тичахме из къщата и те двете влязоха точно когато всичко беше готово. Направо си беше на късмет.

                 *+3 часа*
                   *Г. Т. А.*
    Всички седяхме в хола и си говорехме а децата си играха.
Изведнъж нещо падна погледнахме настрани да видим какво става и Беки беше на земята. Заведохме я в болница и казаха че има рак на белия дроб. Силвия каза на Те за рака, а той реагира ,,Ся искаш да се прибера само за да ме изчукаш.” Как може да реагираш така та това е ТВОЕТО дете.

      *7 месеца по - късно*
                   *Г. Т. С.*

С Те се разведохме. Въобще не исках да става така ама ми изневери. Сега ще питате ,,Как разбра?” ами като се прибра от тура видях на врата му смучка.
    Сега Беки поне е по - добре. Това е важното. С Бек се събрахме. После се оженихме и сега съм бременна с неговото бебе.

Алекс и Куки са заедно и щастливи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Алекс и Куки са заедно и щастливи. То не че с Бек не сме. Радвам се, че децата го приеха толкова добре.

What Is Like To Be Kim Taehyung's WifeWhere stories live. Discover now