Hlavné postavy:psychopatická jahoda,Trämp,9.A, lístoček z brezy,Michael Myers, Satan,rëtardovaný slimák, Šmolkovia,buchty,klobásy, dedová stará fusekľa,babina zástera.
48.25.3455 sa Trämp zobudil na to,že sa mu niečo zarezalo do krku." Sorry chlope, psychopatická jahoda utiekla z kuchyne a teraz ju naháňam po celom pekle. Už zabila 4 deti,3 alkoholikov,jedného psa a Satana." "Veď ty si Satan." "Moju ženu." "Jaaaj tak to blahoželám!" vybral Trämp píšťalku a začal pískať jak falat huja aby chytil psychopatickú jahodu,ktorá má vražedné myšlienky keď tu zrazu mu lístoček z brezy tresol po papuli so slovami:" Nevyzabíjal som polovicu pekla aby som musel vstávať o 35:00 ráno a počúval ako sa ty snažíš ukázať,že z hodín pískania na píšťalke si si niečo odniesol!"Trämp porazené sklopil hlavu a skoro si vypichol oko na ježkových bodliačoch.
Ježko tu celú hádku sledoval a pri tom jedol psychopatickú jahodu,ktorá sa mu napichla na bodliače pretože utekala pred Michalom Myersom (ktorý je mimochodom jej ujo) lebo mu zožrala plnku do koláča,ktorý piekol na oslavu rëtardovaného slimáka,pretože oslavoval 169 rokov.
Tu zrazu Michael Myers vletí do izby:"...-kú riť tu robíte ??" Pýta sa Myers keď pozerá na všetkých v miestnosti,ktorý boli mimochodom v divných polohách,až potom si všimne ako ježko žere jahodu. Vygumovaný ježko si všimne,že sa na neho Myers rozbehol s dosť ostrým nožom až keď bol pri ňom a ten nôž mu zapichol do riti.
"Ci boha!"kričali Šmolkovia ktorý tam prišli po riadnej 21+ párty ešte s chlastom v ruke a kokaínom pod nosom.
"Okej mohli by ste sa všetci spakovať z mojej izby ?!" Kričal Trämp už riadne nasraný. " Ja som Satan,ja si môžem robiť v mojom pekle čo chcem!"zrazu Myers sa naňho pozrie ,pretože v tom bol s jahodou a zožral mu peknú ružovú piškótu,z ktorej mal zrobit koláč.
"Alebo vieš čo ? Asi idem na huby!"a už ho nikto nikdy nevidel. Pravdepodobne naháňal po kuchyni buchty a klobásky ako vždycky. V tom do pekla vstúpi 9.A a všetci stíchnu,keď tu sa v zadu ozve Satan a hovorí " Boha zase ich sem poslala moja žena ,mám snáď na čele napísané pestúnka?!" A s tým odišiel a pojeho odchode sa ešte ozvalo "jeee to sú tí machri čo sa ich bojí celé peklo!"Ani nie o päť minút sa všetci zhromaždili okolo 9.A a začala sa taká párty,že sa démoni nemohli vybrať do sveta až 1 mesiac pretože mali strašne veľkú gorilu na ktorú vedela liek len babina zástera ale ona to nechcela prezradiť ani vtedy kedy keď ju dedová stará smradľavá fusekľa mučila 15 dni v kuse,nakoniec sa na to aj tak vybodla a hodila ju do kyseliny.
A tak radšej pili v kuse do teraz pokiaľ sa im chlast úplne neminul.
Zazvonil zvonec a rozprávke nastal krutý koniec.
Pre wattpad vytvorili-V a -Di
YOU ARE READING
Rëtardované Príbehy
HumorLen nejaké blbosti ktoré spíšeme cez prestávky a cez hodiny v škole s mojími rëtardovanými kamoškami miesto učenia 😁 Začali sme písať : 6.11.2018