Išla blcha na vandrovku

19 5 0
                                    

Hlavné postavy: Nôž,babka,dedko,vlk,zemák,doktor Iľko,Obama,cibuľa,cesnak, Piťo,Ander a tatko Šmolko

Tam bolo,kde bolo nežila iba prežívala mala otravná blcha. Každý ju poznal,lebo ústa nikdy nezavrela a každému vlasy trhala.

Naša babka s parochňou,ktorú nedávno dostala z Tchibo lebo jej ju v Aliexpresse zamietli,si práve máčala nohy v kyseline lebo počula,že vraj to pomáha na reumu. A dedko na ňu pozerá s jeho jedným biednym očkom či jej náhodou nešibe lebo si predtým šľohla trošku jeho nikotínu,ktorý mal mimochodom schovaný na večernú partičku binga. " A niečo si aspoň nechala?" " A načo,zase by ste mi zrobili hanbu na celej osade ako minulý rok čo ste spáchali atentát stredného chlpu  pravého kolena z ľavej nohy." hovorí babka dedkovi pritom ako volá doktorovi Iľkovi pretože si necíti vlasy na nohách a nevie čo má robiť.

Medzitým ide naša svetová blcha ktorú nasledovali cibuľa a cesnak." Tak! Dnes ideme otravovať babu a deda!" hovorí blcha počas toho ako cibuľu a cesnak zaúčala ako otravovať ľuďom životy. Keď tu zrazu sa na ňu vyrútil vlk s nožom a kušou v ruke a vrieskal,"Kde je tá suka! Napadla ma mucha veľká ako hovädo!"a začal tak strieľať že až trafil Obamu na výlete na Madagaskare.

Obama sa nasral a hneď si už hľadal svoju kadibuďku,aby ich vystopoval a opľul. Tu zrazu vlk tak rihol, že Obamu vyhodili z kadibuďky a zastavil ho až najbližší strom,ktorý bol 30km od miesta kde sa nachádzala polorozpadnutá, smradľavá, ružová kadibuďka. A aby toho nebolo málo,dostal s 30-mi kokosmi po hlave a skončil v nemocnici so zápalom sleziny a úpalom.

"TAKŽE!" hovorí blcha,na ktorú sme medzi časom zabudli lebo sme sa ponorili do príliš hlúpych detailov(A AK TO ČÍTAJÚ NEJAKÉ DETI RADŠEJ ODHODTE MOBIL PRETOŽE TO NIE JE PRE VÁS) "Dnes ma už vyhodili z 30 domov,som zvedavá,ako prekonáte môj celoživotný úspech!" chvásta sa blcha ktorá má v gumičke jej jediný biedny vlások. Zrazu sa ozve smiech cesnaka: "Ha-ha-ha! Mňa už stihli vyhodiť z 50 domov a to som sa ani moc nesnažil!" A tu sa zrazu z nenadajky objavil Piťo,ktorý sa s Anderom ožral v blízkej krčme kde sa stretli s dedom,zemákom,tatkom Šmolkom,Ferom, Marošom a smradľavou fusekľou pri ich obľúbenej hre binga. Takto sa stretávajú každý utorok a štvrtok už vyše 150 rokov.

Blcha z tej všetkej hanby sa chcela pod zem prepadnúť alebo radšej vrátiť v čase,volila ich opľuť než im pomôcť dať prácu a urobiť si z nich  osobných hrozných neschopných sluhov. Lenže hlúpa blcha nevie ani vrátiť čas ako normálny ľudia a ani nie je taká múdra,aby si vyrobila vlastný stroj času ako má tatko Šmolko lenže otravná blcha nevie,že tatko Šmolko vlastní 5 moderných strojov času a tak sa jedného večera rozhodla šľohnúť mu jeden. No jej tupý vymletý mozog nevedel spracovať toľko tlačítok a káblov a tak ho rozbila a zjedla. Lenže žalúdok nemala vyvinutý na to aby žrala šrúbky,matky,káble,tlačidlá,plechy a tak sa blcha tak zosrala,že odfúkla dokonca aj dom ktorý nemohol vlk odfúknut. "TY KOKOS!" hovorí vlk ako pozerá jak letí dom i s jeho večerou.

Prasiatká,ktoré v tom čase boli v lese a hľadali cestu k domčeku sa nasrali a vlka zbičovali,rozpolovali,ostatky hodili do kyseliny a stopy zahladili aby sa policajti nedozvedeli,že porušili podmienku. A naša sprostá blcha sa zamkla na záchode a možno tam straší dodnes ak ju tie plyny nezabili.

Zazvonil zvonec a rozprávka má nečakaný zvratný koniec pretože - Di a - sa tak spili,že nevedeli stáť na nohách dokonca bola pre nich záhada ako vlastne používať nohy aby sa dostali domov vyspať tu opicu-ehm ehm- vlastne gorilu pretože to dosť prehnali s alkoholom a bibliou.

                              Amen

Rëtardované Príbehy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora