Apríl mesiac lesov

9 1 0
                                    

Hl.postavy: skunk Albert Slanina,cvrček Kokos,had Braňo Debil, Čaputová, Justin Bieber, anakonda Sára, psychopatická jahoda Miloš, bratranec malina Števo, sesternica černica Marek, Mojsej,slimák Róberto Andrej Ricovič Anabel de la Mortisha Ramirez Dážďovka Krémeš (skrátene Milan),vrabček červík Arašid a avokádo Maroš

Jedného búrlivého dňa,keď sa víno prelialo z jednej fľaše do pupka,a psychopatická jahoda Miloš vstal z mŕtvych (opäť) ,si skunk Albert Slanina spolu s Čaputovou založili piknik,ktorý už pripravovali 5× lebo Slaninka mal riadne vetry. A to preto,lebo bol na návšteve u prababky slimáka Róberta Andreja Ricoviča Anabela de la Mortishi Ramireza Dážďovky Krémeša, skrátene Milana,ktorá ho donútila zjesť jej povestnú fazuľovú polievku,ktorú uvarila ešte jej pra-pra-pra-babka Ingrid Fazuľová za vlády gréckeho boha Aracho Čmariga.

Avokádo Maroš dostalo veľkú sračku.Pra-pra-pra-babka to trochu prehnala s fazuľou.Pra-pra-pra-babka tiež dostala hnačky také,že skoro nestihla dobehnúť na záchod . Ten nabral hneď hnedo-čiernu farbu , zosratý od hlavy po päty .

Ale tu sme už trochu odbočili od hlavnej témy . Takže . " A čo budeme jesť? " pýta sa Čaputová jak mile zbadala že im cvrček Kokos a had Braňo Debil ukradli ich fazuľovú polievku,pizzu, sušienky,koláče,torty, futbalové lopty,tenisáky a chlebíky. Medzitým im ešte avokádo Maroš preletel so záchodom nad hlavou,pretože sa mu tá sračka ale že zhoršila,a narazil do stromu,čím prebudil vrabčeka Červíka Arašida,ktorý mu následne začal ďobať do hlavy so všelijakými ostrými náradiami.

Asi po 20 minútach tú show prestali Slaninka a Čaputová obdivovať a začali si skladať táborák,kde neskôr začali opekať Justina Biebera s pomarančom v hube. Psychopatická jahoda Miloš sa k nim chcel pridať ale Čaputová ho poslala kade-ľahšie,lebo ju už prestalo baviť to jeho vypytovanie či sa môže pridať. Keď tu ho Čaputová kopla svojou svalnatou pravo-ľavou nohou a on obletel 3× okolo slnka. Keď sa už konečne dostal na planétu zem,začal kuť pikle ako dostať Čaputovú do pekla.

Takže zavolal sesternicu černicu Mareka, Mojseja, avokáda Maroša a slimáka Róberta Andreja Ricoviča Anabela de la Mortishu Ramireza Dážďovku Krémeša, čiže Milana ,aby pripravili sloniu lebku,umelú krv a modrý prameň(ktorý mimochodom kúpili od Kropáčkovej a šľapky Lenina),aby prekliali Čaputovú z mnohých neznámych dôvodov .

Ale Mojses so svojím pupkom a veľkým zadkom po 13 plastickej operácii,rozpučil sloniu lebku a tak sa tá kliatba vztiahla na neho . Zrazu z kruhu umelej krvi vyšla anakonda Sára a hovorí Mojsejovi:" No chlope,teraz budeš musieť ísť so mnou dole do pekla." "A ty čo tam robíš? Nemal si poňho prísť diabol?"pýta sa jahoda Miloš . "Ano ale mal nehodu a mne trebalo nejakú brigádu. Platí 500€ na mesiac za 1 dušu takže tu nebolo čo odmietnuť ." hovorí anakonda Sára jahode Milošovi medzitým ako mlati Mojseja svojou umelou kosou.

Keď ho už anakonda Sára konečne po troch hodinách omráčila kameňom a stiahla so sebou do pekla,prišiel nasratý satan s tým,že mu Čaputová otočila peklo hore nohami . Sťažoval sa vyše 5 hodín ale potom to vzdal ,keď si všimol,že hovorí do vzduchu.

Čaputová mu medzitým stihla zožrať pol pekla a ešte mu tam aj zamoriť ovzdušie. Medzitým bratranec malina Števo stihol zasadiť svoju ženu hrušku Žušku,lebo mu riadne liezla na nervy s jej škrekotom o globálnom otepľovaní,čo mimochodom zistila od Lady Gagi.

A tak sa pridal k satanovej skupine ,ktorá mala na starosti vyhnať Čaputovú z jeho teritória . Tri dni skúšali vymyslieť plán na zavraždenie tej suky. Keď sa im ani po 72 hodinách nepodarilo nič vymyslieť,prišiel nápad upiecť si skunka Alberta Slaninu na obed." Počkať ale takto sme sa nedohodli!"kričí Slanina medzitým ako ho nesú vo veľkom hrnci a pchajú mu pomaranč do huby.

Čaputová si rozmyslela,že odteraz v pekle vládne ona a nedovolí im zabiť Slaninu,pretože ho chcela prizabiť ona so svojou novou démonickou mocou, ktorou boli démonické vetry.

Slimák Robertko Andrej Ricovič Anabel de la Mortisha Ramirez Dážďovka Krémeš,už by sme ho mali volať iba Milan konečne ,si zmyslel,že pôjde na plastickú operáciu a zmení si meno. Nie je to dôležité,ale treba to napísať . Späť k téme .

Nakoniec potom ako skunk vymenil seba za prasa a je niekde teraz na úteku v Himalájach ,diabol zjedol to prasa a rozhodol sa,že výkon Čaputovú a získa späť svoju moc. Keď došiel k tej sukea hhcel zaklopať na dvere počul nejaké divné zvuky . Nedalo mi to a otvoril dvere bez klopania,čo nemal robiť ,lebo videl niečo po čom si chcel vypichnúť oči.

Na stole ležala Čaputová len v bombarďákoch a podprsenke,ktorá sa strašne podobala na podprsenku ,ktorú nosila ešte jeho prababka v 18.storočí. Pre lepšie vysvetlenie,práve si prala svoje šaty,ktoré má posledné 2 storočia a drhne ich bratrancom malinou Števom pre lepšiu vôňu.( Akože čo ste si mysleli? Sfine jedné). Satan sa nasral a poslal ju rovno do Limba,a hneď potom si dal vydezinfikovať celú kanceláriu.

Amen.net.boba.com

____________________________________

ŽIJEME EŠTE 😂😂😂 po sto rokoch niečo posielame konečne 😂😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rëtardované Príbehy Where stories live. Discover now