Pekelná Jazda

25 5 0
                                    

Hlavné postavy: Brendon Urie, Andy Biersack, Justin Bieber, Katy Perry, Miley Cyrus, DJ snake, Separ, Slipknot, Šalena Gomez, Lordy

16.6.1666 sa Justin Bieber po tom čo spadol z postele,následne sa šmykol na zubnej paste,skoro utopil v sprchovom kúte,zadusil pizzou z Mc' Donaldu a skončil v nemocnici s rozbitou hlavou rozhodol,že si spraví výlet na Safari, aby si utriedil myšlienky a toľko nenadával na svoj blbý výzor aj keď si bol vedomí toho,že keď ho tam zbadá nejaké zviera zdrhne alebo spácha samovraždu.

No on vôbec netušil,že práve tam stretne Separa v klokaním vačku + mikrofón v ruke a nadáva na všetko čo vidí. Tu len tak z nejakej riti priletela Selena Gomez a uštedrila nášmu Justinovi pekný hák medzi oči,čím prišiel o zrak na tri dni a stratil ďalších 5 zubov. Ale som sa nedal zlomiť až pokiaľ neprišla Miley Cyrus a nezvalcovala ho svojou guľou lebo nemá rada jeho účes a štýl obliekania. Hneď po tom prišla polícia a spisovala zápisnicu. Pýtali sa Miley prečo ho zvalcovala tou guľou no ona im odpovedala totálne hovadiny ktorým oni uverili a Justina Biebera hodili za mreže so slovami "Ha-ha-ha a máš to ty hovado konečne nebudeme musieť chodiť kupovať kyseliny aby sme sa pripravili o sluch." Lenže Justin nepočul ani hovno z toho čo mu hovorili pretože Šalenu Gomez svrbela ruka (keby niekto nepochopil Šalena Justinovi pridrbala takú,že prišiel o sluch.)

A zrazu v rádiu DJ snake má nový hit ako Selena a Miley mlátia Justína a on bola o pomoc . Za 2 hodky zarobil za to taký balík,koľko stálo špáradko ktorým si Katy Perry ráno čistila zuby po raňajkách. DJ snake si kúpil ďalších 5 áut a 4 helikoptéry nie len preto aby sa im vysmieval Justinovi ale aj preto lebo nevie akú ďalšiu sračku si ma kúpiť keďže má peňazí až si s nimi obložil celý dom a predával ich na Dark webe .
Na ktorý sa mimochodom dostal iba náhodou keď ožratý ako doga hľadal nejaké porno stránky .

Medzi tým ako sme šírili drby o DJ snakeovi, Justin stihol nejako horko- ťažko zobrať selene jej pilník a dostal sa von do najbližšieho baru. Tam neviem pre aké hovno spieval Brandon Urie don't threaten me with a good time s Andym Biersackom už asi po 25 fľašiach rumu.
Keď sa tu zrazu otvorili dvere a vnich nestál nikto iný ako Justin. Andy ten pohľad už nevydržal a ovracal ho,potom hneď ošťal. A tu. Teraz. Prišli HVIEZDY.....

                           SLIPKNOT.

Len tak nabúrali do baru s ich súkromným lietadlom ktoré vyzerali akoby prešlo púšťou, džungľou a tichým oceánom, čo bola tak trochu pravda,pretože im zlyhala GPS-ky keď zadávaní súradnice Sniny,ale tá mala sračka ich previedla všade možne len nie slovenskom a zaparkovali v gay klube Pupuško.

V tom do klubu Pupuško priletelina lietajúcom hrochovy s ružovou punčochou na chvoste LORDY,a začali tam všetko valcovať,porcovať, dusiť, biť, rozbíjať,kradnúť a máčať v kyseline. Brendon a Andy si stihli vziať tých pár fliaš,no presnejšie ich bolo 50 plus mínus,než posledné čisté trenky,čo mali po svojich babkách nabrali hnedú farbu a zdrhali kade ľahšie pokiaľ sa neocitli na letisku. Tam už ich čakali Slipknoťácibs plnou taškou všelijakých náradí na zabíjanie. Andy a Brendon neotáľali a začali sa s nimi biť. Možno sa bijú až dodnes pokiaľ majú ešte dosť krvi v tele.

Zazvonil ukradnutý zvonec a tejto hovadine nastal konečne pupuškovský koniec.

Pre wattpad vytvorili po dlhom čase pretože sa im nechcelo písať a mali veľa vecí na hlave  -V a -Di.

Rëtardované Príbehy Où les histoires vivent. Découvrez maintenant