Hlavná hviezda: chlieb Bochník
Vedľajšie postavy: Baba Jaga, Snehová kráľovná,Princ zo sudu,Bratatatkekelik , Petike,Chlastova kráľovná,čudák , bezdomovec z rohu ulice Jano,Major Kotík, Drake
Jedného otrasného dňa sa Baba Jaga rozhodla,že si Princa zo sudu upečie v chlebe na Bermudskom citrónovom trojuholníku. Išla si v pohode zo sedačky do kuchyne s kričiacím Princom v pozadí ,a zrazu zistí,že jej došiel chlieb.,,Ach nie! Ako ho teraz upečiem v chlebe keď žiadny nemám ?" ,,A čo keby si si miesto mňa upiekla ten tvoj tupý rozum aj tak ho nepoužívaš !" Baba Jaga sa na neho pozrela s jej zmaľovanými očami a pľuvla mu medzi oči. Princ dlho neotáľal, vytiahol hlieny,ktoré mal schované na horšie času v päte a všetky jej ich chrsol medzi oči.
Baba Jaga ,známa to železná žena si Princa vytiahla zo zadku a hodila ho o stenu,ktorá to nevydržala,úplne sa rozbila a zavalila suseda čudáka,ktorý sa práve chystal do lesa na jahody. Starý senilny čudák ,ktorý trpel neznámou chorobou,ktorú dostal od svojej milenky zabudol,že je už december takže jahody už nerastu ale susedia ho nechali v tom, že je leto. Keď sa naň tá stena zrútila,starý čudák zahromžil: ,,Hovada nevychované, obyčajného človeka idú pochovať za živá ,ak sa z tadiaľ dostanem udám vás !" V tom sa v diere kde niekedy bola stena objavila Baba Jaga a starý čudák si spomenul,konečne po dlhom čase,že Baba Jaga bola jeho starou milenkou od ktorej dostal syfilis,mum's,breberky,aids atď.
Starý čudák dostal nehorázne nervy,postavil sa a hodil po Babe Jage gumovú kačičku. Baba Jaga dostala po svojom zmaľovanom ksichte a chcela čudáka zastreliť jej novou puškou,ktorú nelegálne kúpila z ebaye,ale čudák stihol zdrhnúť aj s jeho novou ženou snehovou kráľovnou. Ale v úteku im zabránil Jagin nový ctitel bezdomovec z rohu ulice a.k.a. Jano,ktorý vybehol spoza rohu a zatarasil im cestu. ,,Stojte!" zakričal na nich,ledva porozumeli pretože mal iba dva zuby hore a tri dole. Ale ich to nezastavilo, Snehová kráľovná si vyrobila nový tank a guľomet MG136. Zvalcovala Jana, ale ten jeho 200 kilový pupek ho zachránil pred rozpučením a tank prevrátil na bok. Snehová kráľovná sa nasrala, Jana zmrazila, pre Babu Jagu pripravila prekážkovú dráhu o ktorej si myslela,že ju nikdy nezvládne prekonať. Ale Baba Jaga zničila dráhu so svojím hnusným dychom, keďže jej zuby hnili od chľastu a cigariet a nevedela čo je to zubná pasta a kefka.
Medzitým náš princ zo sudu nejako vyšmykol z tých hrdzavých púť a s Bratatatkekelikom boli na úteku . Zrazu z neznámej riti sa akoby zázrakom zjavila Hellkopitéra (helikoptéra) aj so susedom Petikem. On nevie sa z akej príčiny bol oblečený ako Tarzan. Petike zliezol z liany,ktorá bola pripínkami priondená k Hellkopitére a odkusol Bratatatkekelikovy ucho. To ale nebol dobrý nápad lebo Bratatatkekelik mu uštedril pravo-ľavý hák medzi nohy a potom ho pomocou liany zavesil za nohu o strom. No on spadol a presne chlastovej kráľovne na hlavu.
Tá ale že bola po riadnej gorile a nereagovala na okolie,aj keď mala Petikeho riť na svojom ksichte ,nezabudnime,bol oblečený ako Tarzan, čiže jeho ,, krásne" pozadie perfektne zakrilo celý jej ksicht. Po 5 minútach Petike začal normálne uvažovať-ehhmmm- nie úplne normálne keďže začal naháňať svoju vlastnú mačku so ženiným róbertkom,ktorý nechala ukrytý pod posteľou.
Okay tu sme už odbočili od našej hlavnej témy,ale to nevadí. Všetci sa zhromaždili okolo pekárne kde piekol Drake chleby. No keďže dostal osípky už 2 týždne neupiekol ani omrvinku. Obyvatelia dedinky Pančuška sa rozhodli,že začnú demonštrácie pred jeho pekárňou. No o tri dni ich to omrzelo pretože videli, že s tým nič nedosiahnú a prestali s tým.
No nie nadlho. Presne o dve dní sa Drake odvážil vyjsť von zo svojej pekárne a hneď to aj oľutoval. Pred jeho domom stáli vojaci,policajti, námorníci, sanitári,doktori, sestričky,hasiči a zubári. Niektorí boli v obrnených autách alebo stáli na tankoch,iný zase držali v rukách všelijaké zbrane od výmyslu sveta. Kde sa vzal,tu sa vzal z nejakej riti sa zjavil Major Kotík a začal s nezaisteným samopaľom vysvetľovať,o čo tu ide. Medzi tým ako vysvetľoval zabil 3 mačky,4 zajace,5 sliepok,25 vojakov,10 policajtov,15 zemiakov a ostatné obete sa ešte hľadajú.
Tu zrazu z pekárne výjde chlieb Bochník a všetci ho začnú naháňať ako bezdomovec korunu po ceste z krčmy. Tu zrazu Major Kotík,ktorý mimochodom skončil kvôli svojej debilite v nemocnici s prestreleným bimbasom,sa konečne naučil ako sa zaobchádza so zbraňou a tak chudáka Bochníka zastrelil. A tak bolo po Bochníku aj po trištvrte dediny.
Zazvonil postrelený zvonec a rozprávke je na dobro koniec.
www.Amen.net.sk.sk/cz.USA
Pre wattpad vytvorili -V a -Di
Ospravedlňujeme sa za našu neprítomnosť ( aj keď to pravdepodobne mnohým ľuďom nevadilo) ale bolo toho teraz veľa a nebol čas. Nebojte,žijeme,nezrazil nás kamión ani nič také. Budeme sa snažiť písať častejšie. VESELÉ VIANOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK ĽUDIA!!!!!
CZYTASZ
Rëtardované Príbehy
HumorLen nejaké blbosti ktoré spíšeme cez prestávky a cez hodiny v škole s mojími rëtardovanými kamoškami miesto učenia 😁 Začali sme písať : 6.11.2018