Үглээ хатагтай 7

878 25 0
                                    


Ангид 

Жинийг хараад Сунагийн санаа амарсан байлаа хаалага онгойж Жин Жонгүг хоёр орж ирэхэд Хэми Жин зүгээр үү яагаад зодоон хийгээд байдаг юм бэ гэж үглэхэд Жимин үглээ хатагтай өвчтэй хүнрүү үглэхгүй шүү гээд Хэмигийн хацар дээр үнсэв. Харин Жин нялуун амьтад гээд тэднийг шоолох аядах үеэр Сүмин Жин зүгээр үү гэсээр түүний хацрыг илэх ба  түүний нүдэнд нулимс цийлэгнэж байгаа нь тодхон харагдана. Би зүгээр ээ чиний төлөө гээд Жин Сүминий гараас атгаад Сунаруу эргэж харангаа өнөөдрөөс чи минийх гэж хэлнэ. Жиний тэр харц Сунаг амьдаар нь алж байлаа. Сүмин миний буруу надаас л болж гэхтэй зэрэгцэн нүдэнд нь хурсан байсан нөгөө нулимс нь нүүрээр нь дүүрэн урсана. Жин зүгээр дээ чиний буруу биш гээд Сүминий нулимсыг арчихад Суна харж тэсэлгүй наад жүжигээ болиод наад нүүрээ яаснаа хэлж болох уу хичээлийн бус цагаар эрхэлж туних хэрэгтэй биз гээд ууртай нь аргагүй хэлнэ.

Жин хөндлөнгийн хүнд миний амьдрал хаамаагүй тэр тусмаа хямдхан амьтанд гэж хэлэхэд Сунагийн нулимс үер адил урсан ангиас гүйгээд гарчихлаа. Хэми Жин чи арай хэтэрхий юм гэж хэлэхэд Жин чиний найз л хэтэрхий хямдхан гээд Сүминий нулимсыг үргэлжүүлэн арчив. Хэми Жонгүг чи араас нь гар л даа гээд Жонгүгрүү харахад Жонгүг шинэ хайртруугаа гүйгээ биз гэж хэлээд тоомжиргүй сууна. . .

*******
Сүмин Жинрүү нэг ширтэн дараа нь хөтөлсөн гарлуугаа нэг ширтэх ба үүнийг байнга давтах нь Жинд инээдтэй санагдаж байв.

Жин яагаад ингээд байгаа юм гэхэд Сүмин би жаргалтай байна гээд Жиний мөрийг нална.

Эрх хэвээрээ л байх шив гэж Жинийг инээмсэглэхэд Сүмин би ганцхан чамд л эрхэлдэг гээд хошуугаа унжуулна. Жин мангар хэзээ том болох юм гээд Сүминий үсийг илэхэд Сүмин би том болчихсон шүү чи шалгаад үзэхгүй юм уу гээд Жинрүү ёжтой гэгч нь инээмсэглэхэд Жин ч түүний санааг ойлгосон бололтой манайд очъё гээд Сүминий хүзүүн дээр уруулаа хүргэнэ.
Сүмин эмх цэгцтэй хэвээрээ л байх шив дунд сургуульд байхдаа ч ийм байсан танхай амьтан гэхэд үнэхээр эмх цэгцтэй шүү гээд инээхэд Жин одоо танхай амьтан бишээ гээд Сүминийг араас нь тэврэн хүзүүн дээр нь уруулаа наан зогсоно. Сүмин үнэхээр цэвэрхэн гэж дахин амандаа бувнахад чамайг ирнэ гэж бодоод өдөр бүр цэврэлдэг гээд Жин түүний хүзүүг долооход Сүмин гижиг хүрээд байна штээ гэж айлгүйтэн инээснээ чи биш асрагч чинь л ирж цэвэрлэж байгаа биздээ залуу ноёнтоон гээд эргэж харан Жиний хүзүүгээр тэврэхэд Жин хэн цэвэрлэх нь тийм ч чухал биш одоо чи ирчихсэн байна гээд Сүминийг шуналтай гэгчээр үнсэж эхэллээ эхлээд дух нүд хамар уруул хөх тэр үнсэсээр л Сүнмин байж ядана түүний энэ үнсэлт Сүминий бүх эд эсийг шатааж байж ядуулахад Сүмин гэншиж эхэллээ . Жин Сүминийг орон дээр суулгаад түүний дотоожруу гараа хийн оролдож эхлэхэд Сүмин өрнөл хэрэггүй ээ гэж шивэнэ.

Чи минийх /дууссан/Where stories live. Discover now