Reggel ébresztőm lágy dallamaira kelek fel és lassan nyitogatom pilláimat.
6:40
Miután rájövök, hogy durván késésbe vagyok kapkodva felveszek egy fekete inget és egy fekete nadrágot. Rohanok a fürdőszobába, hogy beállítsam a hajam és miután rájövök,hogy ez esélytelen a fejemre rakok egy sapkát és a reggelit kihagyva futok le a cipőmért.
-Telefon a zsebembe, táskám megvan, pénztárca megvan!- hangosan tisztáztam magamba. Kapkodva nyitottam ki az ajtót és zártam be.
Futottam egészen a buszig és sajnos pont lekéstem csak az a szerencse h 5 perc és jön egy másik.
És jött is a busz én pedig felszálltam rá miután a sofőrnek felmutattam a bérletem.
Leültem az ablak mellé elindítottam egy számot, néztem ki az ablakon és azon gondolkodtam mi járhat a kintlévő emberek fejébe.
Engem mindigis érdekelt a pszihológia és, hogy mentalis betegeken vagy csak egyszerűen rosszkedvű embereken segítsek, nagy álmom, hogy pszihológus lehessek.Míg ezen hondolkodtam megis érkeztem abba a buszmegállóba ahonnan már nemmessze van a sulink.
Mikor a sulihoz érek belépek a nagy intézménybe ahol csend honol. Ránézek a telefonomra ami 8:15-öt mutat, rájövök hogy durván elkéstem.
Eldöntöttem már nem megyek be az órára majd a másodikraHamar kiis csengedtek es a folyosók megteltek diákokkal.
Sokan a szekrényükhöz mentek hogy kivegyék a következő órára való tanszerüket, mások a suli elé cigarettázni, vagy csak egyszerüen sokan beszélgetni.
Megpillantottam a termünkből kijönni barátaimat és szaladtam feléjük.-Sziasztok!-köszöntem nekik mosolyogva
-Szia!- köszönt vissza Rose- te meg hol jártál?
-Ja, csak elkéstem- vakargattam zavartan tarkóm
-Te sose javulsz- nézett rám mosolyogva Jennie
- Tudom! - válaszoltam nevetve
-Nézd mit vettünk!- ugrált Rose es az arcomba nyomott egy pizza alakú nyakláncot. Mikor sikerült eltolnom magamtol a lány kezét észrevettem, hogy mind a három lányon van egy ilyen.
Rose mögém is lépett és a nyakamba akasztotta.-Barátság nyaklánc - szólt Lisa aki eddig csak mosolyogva figyelte az eseményeket.
Sose tartottam gyerekesnek egy barátság nyakláncot, karkötőt vagy ilyen kis apróságokat amik a barátságunkat is szimbolizálják. Meg ha szeretetből adják, szeretem nagybecsben tartani.
Még beszélgettünk és rohantunk is órára
-----------------~------------------
Végre vége az utolsó órának is és mehetek haza.
Összepakolok és mivel a többiek mind közel laknak ezért egyedü indulok el.Belépek a házba és finom illatok szállongóznak ki a konyhából, ebből tudom, hogy anyu sürög-forog a konyhában.
Na itt is az első rész.
Tudom nemlett hosszú, de ezt nemis terveztem annak.
Még ha az eleje kicsit unalmas is megéri tovább olvasni😄
Ha tetszett kommentelj és vote-olj❤❤
YOU ARE READING
A mélységbe veszve
FanfictionSziasztok! Ez az első sztory-m Aki nembírja a drámát, a pszihopata gondolatokat azt kérem ne olvassa el! +12, esetenként +16! Amikor minden teljessen tökéletes több éven keresztül az életedbe és hirtelen jön egy csaj és mindent feldúl körülötted. S...