may ' 5/12

4.3K 593 125
                                    

Mayıs

Sanırım en büyük şaşkınlığımı bir mayıs  gecesi, sen yanımda mışıl mışıl uyurken yaşadım.

Aylardır olduğu gibi yine uyku tutmuyor ve ben öylece seni izleyip uykuya dalacağım zamanı bekliyordum.

Biz birbirimizin hayatına saygılı, kıskançlık yapmayan ve birbirimize güvenen kişilerdik Jimin.

O yüzdendi hayatına müdahale etmeme sebebim.

O yüzdendi sana benim dışımda bir hayatın olduğunu söylemem ve bana bağımlı kalmayıp, arkadaşlarınla eğlenip hayatın tadını çıkarmanı sağlamaya çalışmam.

Keşke yapmasaydım.

Böylece her arkadaşlarımla buluşmaya gidiyorumlarının sevgiline olduğunu bilip susmak zorunda kalmaz, seni yanımda tutabilirdim.

Bir gece sevgilim.

Bir gece şifresini bile bilmediğim telefonunu elime aldım.

Parmaklarım tuşlar üzerinde bilinçsizce hareket etti.

Ve onun adını yazdı.

Telefonun açıldı.

Sevgilim ben...

Ben üzülmeye bile fırsat bulamadan hızla onunla ne konuştuğunuzu okumaya başladım.

Çünkü... anlıyorsun değil mi?

Bu cesareti bir daha bulamazdım.

Konuşmalarınızı okumak ile bir  kez daha yüzleşemezdim.

Sevgilim, yoksa haklı mıydın?

Yoksa o bir melek miydi?

Çünkü sen ona tüm gücünle yalvarıp kendine çekmek isterken, genç sevgilin bunun yanlış olduğunu,beni daha fazla incitmemen gerektiğini söylüyordu.

Sense onu düşünüyordun sevgilim.

"Ya Sen?" Diye soruyordun. "Onu üzmemek için seni mi üzeyim yani?"

Genç sevgilin sana küfürler ediyor ve muhtemelen ağlamaya başlıyordu sevgilim. "Neden hayatıma girdin ki?" Diye soruyordu sana. "Neden beni kendine bağımlı hale getirene kadar susup gerçeği söylemedin ki?"

Sense doğruları söylüyordun.

Bir bencil olduğunu ve ona gerçek kimliğin ile yaklaşaydın asla elde edemeyeceğini bildiğini söylüyordun.

Seni engellemiş sevgilim.

Senden ayrılmış.

Senden uzaklaşmaya çalışmış.

Ama ben anladım.

O  sana aşık.

Senin de ona aşık olduğun gibi.

O yüzden ne kadar isterse istesin yapamayacak.

Senden kopamayacak.

Sevgilim, biliyor musun?

O gece onunla tanışmaya karar verdim.

Numarasını aldım ve onunla yüzleşmek için kendimi hazırlamaya başladım.

Ancak bu cesareti ağustos ayına kadar kendimde bulamayacaktım.

Married And Sad | Jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin