Herhalde bu kapıdaki hicbir kapı yağlanmamış. Hepsi kotü bir gıcırdama ile açlıyor. Kapıyı açtığim anda yere düşmüş olan miğfer ve beden parçaları ve meşaleler. Burnu parçalayan kötü bir koku ve anlam veremediğim bir his . Koridorun ışık veren pencerisinin pedeleri örtülmüş. Sâdece renkli cisimleri ayırt edebiliyorum. Galiba kalede birileri var . "Merhaba!" Diye bağidım . Fakat ses gelmedi. Tekrar "merhabaa" dedim fakat yine ses yok.
Odaya geri döndüm . Yaktıgım meşalenin altında biraz bekledim.ve düşündüm.Bu kalede nooluyor.
Masanın üzerindeki notu aldım ve bir hışımla odadan çıktım . Koridorun geri kalan kısmına hic ışık vurmuyordu. Duvarlarda 9m araliklar la meşelaler vardi . Kibrit kutusundan bir kibrit çıkarıp meşaleyi yaktım.Etraf biraz aydınlandı ,yine yoluma devam ettim. Ara sıra arkama bakıyordum . Içimde neden ise bir ürperti vardı. Sanki tâkip ediliyormuşum gibi.Bu ya bilinçaltımın bir oyunu , ya da başka bir şey . Anlam veremediğim.
Arkama bakarak giderken başka bir kapıya çarptım. O sersemlikle sağa sola baktım . Meraktan olsa gerek vu kapıdan da içeri girdim.Içeride büyük bir yatak ,bir soba, bi masa , bi kaç tane kitap rafları vardı . Odanın camından güneş ışığı biraz mavi tonuyla vuruyordu . En azından burada ışık var. Yatağı görür görmez bastıran uyku , yatafa girme isteğimi yüksek şekilde arttırdı. Bunun yerine hemen masaya yöneldim . Masada bir not vardı . Tam alacakken bir baş dönmesi ve ağrı . Bu dayanılmayacak tarzda idi. Kendimi yere attım ve biraz kıvrandım. Birkaç dakika sonra ağrı geçti . Sâdece biraz baş dönmesi . Kalktım ve masanın sandalyesine oturdum . Kağidı olup okumaya başladım....
"Bu notu kendime yazıyorum. Ben Daniel. Muhtemelen olan olaylar hakkında hiçbir fikrim olmadan bir arayış içerisindeyimdir . Yaptığım şeyleri artık düsünmek istemiyorum .Oliver ile yaptıgımız çalısmalar beni bitirdi. Hem fiziksel hem psikolojik. Alexander. O her şeyi çaldı. Ne yaptı bilmiyorum. Kaledeki çoğu insan zarar gördü . Bunu okuyorsan şuan , o insanlara zarar verdik . Biz . Biz zarar verdik.
Oliver nereye kayboldu hiçbir fikrim yok. Onu bul !.
Bu olaylari unutmak için jafiza kaybedici bir iksir içtim. Bunlari düşünmek ve hatırlamak istemiyorum
Senden tek isteğim Oliver i bul ve Alexander'i öldür!"Not burada bitiyordu. "Ben . Ben ne yaptım. Ne oldu hicbir haberim yok" . Dediğim anda bayıldım ve sandalyeden düştüm....
(Bidahaki bölümde görüşürüz . Mutsuz günler (^_^)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
TerrorBir kalede hafızasını yitirmiş olan Daniel'in , kaleden kurtulmak için yaşadığı anları anlatan sürükleyici bir hikâye... . (Hikaye 'Amnesia The Dark Descent ' oyunundan esinlenmiştir.)