Eun Kyung anlatıyor:
Eşyalarımı yerleştirmeyi yeni bitirmiştim. Burası küçük ama deniz kenarında bir kasabaydı. Ve ben burayı gelir gelmez çok sevmiştim. Tabiki de burası Seul gibi olamazdı ama yinede kendi halinde denizin hüküm sürdüğü bir kasabaydı.
Odamda ki pencereden bir parça deniz görünebiliyordu.
"Anne. " diye seslendim.
"Efendim? "
"Ben deniz kenarına gidebilir miyim? "
"Gecikme! "
Annemle genellikle iyi anlaşırdık. Ama diyologlarımız hep kısa olurdu...
Hızlıca giyindim.
Hava baharın açtığı güzel çiçeklere rağmen hafif rüzgarlar estirebiliyırdu.
Duygularım ve kafam karışıktı. Daha yeni geldiğim bir yere hemen alışamazdım. Kafamın dağıtmak için sakin bir yürüşün iyi geleceğini düşünmüştüm. Yarın yeni okuluma başlıyordum. Heyecandan öte gergindim.
Kulaklığımı kulağıma takım Blackpink'in 2. En sevdiğim şarkısı olan Stay'i açtım. Rap ile harmanlanmış K-pop şarkılarını seviyordum. Ama bu duygularına göre değişebiliyordu.Deniz kenarına vardığımda benim yaşlarımda 2 kızın sörf yaptığını gördüm. İster istemez gülünsedim.
Ama bu sadece birkaç saniye sürdü. Önüme dönüp yürümeme devam ettim. Kulaklığımı takmadığım bir kulağımdan deniz dalgalarının sesini duyabiliyordum.Kumların üstüne oturdum. Beyninde bir sürü düşünce ve duygu filizleniyordu. Hayatım babamın ölümü ile bir anda viraj yapmaya karar vermiş ve o sakin hayatım şimdi ise hafif dalgalanarak ilerliyordu. Hatta bir an kendimi okuduğum kitapların birinin hikayesinin içinde olduğum hissine bile kapılmıştım. Hiçbirşey düşünmemek istiyor ama birçok ley düşünüyordum.
Bilmiyordum belki de deliriyordum. Düşüncelerimi dalgaların acımasız hışırtıları bölüyordu.
"Merhaba. " Sesi ile irkildim. Hızla arkamı döndüm. Sörf yaparken gördüğüm iki kızan biri yanıma gelmişti. Ve şimdi yüzünü daha iyi seçebilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Diyarı
AdventureBiz Kore'nin az bilindik sadece suçluların yaşadığı denizin yanına kurulmuş küçük bir kasabadaydık. Bu kasabada yaşayanlar haricinde sadece isimlerimiz bilinirdi. Taa ki suçlu olmayan bir aile buraya yerleşinceye kadar. Bizim kurallarımızda aşk yokt...