Eun Kyung anlatıyor :
Uyandığımda geç kalmak üzereydim.
"Lanet olsun! "Diye tısladım. Annem neredeydi?, Ve beni niye
uyandırmamıştı?
Oflayarak saçımı taramaya başladım. İşim bitince çantamı hazırladım ve giyindim. Evden koşarak çıkarken bir şey fark ettim. Ev alışılmadık derecede sessizdi.
O an düşünecek vaktim yoktu o yüzden hızlıca çıktım.Geç kalmıştım! Kapıyı tıklayarak içeri girdim. Özür dileyerek yerime oturdum. Jung Kwang bana baktı, gülümseyerek önüne döndü. Bu geldiğim için onda uyanan mutluluğun bir simgesiydi sanırım. Bende gülümsemesine karşılık verip derse odaklandım.
Okulun ilk günleri sanki rüyadaymışım hissini veriyordu...Teneffüs zili çaldığında kızların yanına gittim.
Ya Eun dışarı çıkmayı teklif etti ve kimse olumsuz yanıt vermeyince kol kola girdik. Benim kolum Ha Neul ile Min Ji'nin ortasındaydı.
Biz öyle dolaşırken üç kız yanıma geldi.Kahkülü olmayan kız liderleriydi ve beni yanına çağırdı. Garipsemiştim çünkü onları tanımıyordum. Bunu ben ile birlikte Min Ji de fark etmişti. Gitmek üzereyken kolumdan tuttu.
"Eun Kyung, neler oluyor?, onları tanıyor musun? "Diye sordu. Kaşları çatılmıştı.
"Hayır. "Dedim.
"Onlar bu okulun zorbalarıdır. . "
"Nasıl yani? "
"Kendilerinden küçük gördüklerine zorbalık yaparlar. Ve galiba seni de yeni olduğun için sahipsiz sanıyorlar...
Başa çıkabilir misin? ""Elbette! "
"Tamam, onlara git ve dişlerine göre bir rakip olduğunu göster. "
"Anladım. "
Min Ji'yi orada bırakarak kızların yanına gittim. Soğuk bir şekilde yaklaştım.
"Evet? "
"Eun Kyung, sen bir erkek avcısısın. Ama bu beni ilgilendirmez. Eğer seni ezmemizi istemiyorsan, hemen Jung Kwang'ın peşini bırak! "
Dıştan gayet sakindim ama içten, sinirden alevlenmiştim.
"Ne saçmalıyorsun?! " Sinirim ses tonuma yansırken kızın her bir zerresinden nefret etmiştim.
"Dün eve gidiyordum... Bir tesadüf sonucu, evimiz aynı caddede yer alıyormuş. Sizin evin önünden geçerken Jung Kwang'ın sana sarıldığını gördüm. "
"Ve ben ona 4 yıldır aşığım. "
İçimden lanet olsun diye tısladım.
Kıza doğru bir adım attım."Bu beni ilgilendirmez. Senden kormamı gerektirecek bir durumda yok. Sana seve seve rakip olabilirim! "
Dedim."Kararın buysa oyun başlasın! "Diyerek yanından ayrıldılar.
"Aish! "Dedim sinirle. Kızların yanına gidip tuvalete gideceğimi söyledim. Ama üs kata çıkmak yerine merdivene oturdum. Derin bir soluk aldım...
Jung Kwang anlatıyor:
Dışarda temiz hava almak için aşağıya iniyordum ki merdivende oturan bir kız gördüm. Dikkatli bakınca bunun Eun Kyung olduğunu anladım.
Şaşırarak "Eun Kyung? "Dedim. Oda aynı şaşkınlıkla bana baktı sonra ayağa kalktı. Merdivenleri hızla çıkışından onu rahatsız eden bir şey olduğunu anladım. Arkasından seslendim ama duymazlıktan geldi. Koşmaya başladım oda aynı şekilde benden kaçıyordu. Kütüphaneye girince arkasından girdim. Daha önce sadece birkaç kez okumak için geldiğim sararmış sayfalarla dolu kitaplara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Diyarı
AventuraBiz Kore'nin az bilindik sadece suçluların yaşadığı denizin yanına kurulmuş küçük bir kasabadaydık. Bu kasabada yaşayanlar haricinde sadece isimlerimiz bilinirdi. Taa ki suçlu olmayan bir aile buraya yerleşinceye kadar. Bizim kurallarımızda aşk yokt...