•//1//•

4.1K 135 3
                                    

"Jennie, máš už sbaleno?" Usmívá se na mě máma z pootevřených dveří. "Skoro" Řekla jsem otráveně. Taky bych se na ni usmála, ale nemám důvod. Poslali mě na tábor na který vůbec nechci. Nikoho tam neznám. Prostě bych nejradši zůstala doma.

"No tak honem, ve tři máte nástup!" Pobídla mě máma a ukázala u toho na hodiny v mém pokoji. "No jo, už jdu" Odhodila jsem mobil a začala jsem si rovnat do kufru kraťasy.

~~~~~~~~~~

Auto se rozjelo a já se smutným pohledem dívala z okna jak mi náš dům, který neuvidím 14 dní mizí z dohledu. Začínala jsem se čím dál víc bát. Co když tam nezapadnu? Jak potom mám dva týdny přežívat mezi lidmi co mě nemají rádi? Přála bych si být doma...

Když jsme dojeli na misto, musím uznat, že ten Resort vypadal kouzelně. Ale pořád to nemusí znamenat,že se mi tu bude líbit. Před parkovištěm nás zastavil příjemný mladý muž s otázkou na mé jméno.

"Jennie Toressová" Ohlásila máma. " Dobrá, tady si najděte volné místo a počkejte před autem, než se vás ujme vedoucí ." Udělali jsme přesně jak nám mladík nakázal. Blížila se ke mě mladá usměvavá žena.

"Ahoj, já jsem Amy, budu tvoje vedoucí. Poprosila bych tě aby ses rozloučila s rodiči a počkala s támhletou dívkou u stájí." Ukázala na blondýnku s copy stojící na konci parkoviště u ohrady s koňmi. Vyrazila jsem za ní.

"Ahoj, tak ty jedeš taky na tenhle camp?" Usmívala se "Ahoj, jo." Pokusila jsem se o úsměv "Já jsem Lola" Podala mi ruku a já ji sevřela "Jennie" Představila jsem se. "Ty jsi nervózní, že?" Zadívala se na mě. "Upřímně? Jo. Vůbec jsem sem nechtěla!" Postěžovala jsem si. "Chápu. Ale neboj, užiješ si to tu!" Pobízela mě. Naši konverzaci přerušila Amy.

"Tak jo, holky, odvedu vás za ostatními do jídelny, dívají se tam na film. Až dojedou všichni, můžeme se pustit do rozdělování pokojů" Usmála se a chytla naše kufry. Následovaly jsme ji.

V jídelně jsme se usadily ke stolu a začaly se dívat na film. Spíš Lola se dívala na film, mě zaujala jedna dívka sedící přede mnou. Měla hnědé vlasy na,kluka ostříhané a zelené oči. Byla tak roztomilá...

"Tak jo, vážení, už dorazili všichni. Teď vám budu číst kdo bude s kým na pokoji. Poje mají jednu dvoulůžkovou postel a dvě jednolůžkové. Jsou tedy po čtyřech. Čtu tedy: Brad, Charlie, Edward a Johnny." Modlila jsem se ať jsem na pokoji s Lolou. Je jediná s kým jsem se tu seznámila. Amy přečetla asi tři další čtveřice až došlo na mě.

"Lisa, Jennie, Lola a Tessa" Vyskočila jsem a plácla si s Lolou. Sice jsem netušila, kdo je Lisa a Tessa, ale hlavně, že mám Lolu. "Děvčata, vezměte si kufry a jděte se ubytovat, máte pokoj číslo 6." Řekla a hodila Lole klíče. Zvedly jsme se a šly. Když jsme došly do pokoje, tak tu ani jedna z našich budoucích spolubydlících nebyla. Lola skočila po jednolůžkové posteli a otočila se na mě se slovy "Ta je mojee!" V tom se ozvalo zaklepání.

"Ahoj, já jsem Lisa. Jennie? Lola? Jsem tu správně?" Vykoukla na nás ze dveří zrzka s ofinkou. "Ano." Řekly jsme s Lolou jednohlasně. "Já jsem Lola a to Je Jennie" Představila mě i sebe Lola. "Ráda vás poznávám. Máš vybranou postel, Jennie?" Zeptala se Lisa. "Ne, ale jdi kam chceš, mě je jedno kde budu." Usmála jsem se. Už jsem chytala dobrou náladu, jsou tu moc milí lidé. Lisa zaběhla na jednolůžkovou postel o stoleček dál, než byla ta Loly. "Tak to vypadá, že já budu s Tessou sdílet postel" Zasmála jsem se. Jen jsem to dořekla a kdosi vešel dovnitř. Když jsem zjistila kdo je Tessa a s kým to vlastně budu spát 14 dní v jedné posteli, zkameněla jsem.

Táborová láska | LGBTKde žijí příběhy. Začni objevovat