Dvere na učebni sa otvorili. Hoseok rýchlo drgol do Yoongiho, ktorý spal na lavici, aby ho prebudil, lebo minule mal z toho problémy.
Do triedy vstúpila učiteľka matematiky, postaršia paní s úhľadným drdolom, okuliarmi a i keď bola učiteľka aj s úsmevom na tvári.
Za ňou išiel chlapec, vysoký asi ako Yoongi, s čiernymi vlasmi. Hoseok si nemohol nevšimnúť náušnice v jeho ušiach, koženú bundu a úsmev dieťaťa. Všetko toto nejako nesedelo dokopy.
,,Študenti, rada by som vám predstavila vášho nového spolužiaka. Prestúpil k nám z Busanu. Takže, čo keby si nám niečo o sebe povedal?" usmiala sa naňho.
Chlapec sa tiež usmial a spustil: ,,Som Jimin. Park Jimin. S rodinou sme sem prišli za lepšími pracovnými podmienkami, pre otca. Mám sedemnásť a rád kreslím, ale nevenujem sa tomu."
,,Fajn, tak to by sme mali. Nájdi si voľne miesto a ja ťa zapíšem." usmiala sa učiteľka a sadla si za katedru.
Jimin spravil to, čo mu povedala a sadol si na voľne miesto, vedľa Jungkooka, za lavicu pred Hoseokom a Yoongim.
,,Ahoj, som Jeon Jungkook." usmial sa Jungkook tým jeho typickým zajačikovým úsmevom a nastavil ruku na pozdrav.
Jimin ruku prijal. ,,Rád ťa spoznávam, Jungkook."
,,Ja som Hoseok." ozval sa Hoseok. ,,A toto je Yoongi." pozrel na svojho priateľa ktorý znova zaspal na lavici. ,,A ten teraz nevníma." dodal Hoseok a zasmial sa.
,,Rád vás spoznávam." obdaroval Hoseoka a Yoongiho úsmevom. Neskôr sa už musel otočiť a dávať pozor, pretože začala hodina.
A Hoseok sa zatiaľ pokúšal zobudiť Yoongiho, ktorý nie a nie otvoriť oči.
....
Tak fajn!
Viem, že to nie je také zaživné, ale nejako sa k tomu dopracujem! Sľubujem!A samozrejme ďakujem za votes a komentáre srdiečka <3
Vidíme sa na ďalšej kapitole ^^
Sofinka12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why them? |Yoonseok|✔
Hayran Kurgu;Druhá kniha;Séria WHY?; Po všetkých prekážkach a chybách sú Yoongi a Hoseok spolu a nemôžu byť šťastnejší. Bohužiaľ ďalšia prekážka je na ceste. Do ich vzťahu sa zamieša ďalší človek, osamelý, ktorý tiež chce lásku a povedal si, že ju dostane za ka...