XXXV

197 28 18
                                    

Jimin mal v očiach prekvapenie. Neveril tomu, že mu Hoseok len tak odpustil s úsmevom na tvári.

,,Je to v poriadku Jimin. Uznal si si svoju chybu a to je hlavné. Z chýb sa predsa človek učí." pohladil ho po chrbte.

,,Ja si to nezaslúžim. Nezaslúžim. Som otrasný človek, mal by som hniť v pekle." plakal Jimin.

,,Nie, nemal. Ver mi." Hoseok sa odtiahol od objatia a pozrel sa do očí Jiminovi.

,,Nemal. Bol si len zaslepený, to mi ľudia sme často." a usmial sa tým svojím typickým úsmevom, ktorý každému vždy urobí deň krajším.

Jimin sa snažil neplakať, ale nešlo to zastaviť. A tak plakal, ale usmieval sa na nich. Usmieval sa ako Yoongi objal Hoseoka okolo ramien, ako si spojili prsty na rukách a ako sa začali obdarovávať nežnými bozkami a ako si šepkali krásne malé slová. Slová lásky.

,,Nikdy som vás nemal rozdeliť." zamrmlal Jimin, pri pohľade na nich dvoch.

Yoongi dal posledný bozk na líčko Hoseoka a potom sa s úsmevom otočil na Jimina.

,,Už je to jedno. Hlavné je, že sme spolu."

,,Bolo mi s tebou veľmi dobre Yoongi. Si najlepší priateľ akého som mohol kedy mať. Ale Hoseok je ten pravý pre teba, nie ja." usmial sa Jimin. Slzy mu prestali tiecť a tak iba si poutieral posledné kvapky na tvári.

,,Aj mne s tebou Jimin, je mi ľúto, ako sa to vyvinulo. A že som ťa neľúbil tak, ako ty mňa." usmial sa previnilo Yoongi.

,,To je v pohode, neospravedlňuj sa." povedal Jimin.

,,Ale už pôjdem. Určite si máte toho veľa povedať." Jimin sa postavil. Ešte skorej ako odišiel z izby dodal:

,,Tak v škole sa vidíme." ako to Jimin dopovedal, obidvaja chlapci sa naňho usmiali.

,,Tak zajtra." odvetil sa Hoseok.

,,A ešte raz, je mi to veľmi ľúto." mierne sa usmial.

,,Hoseok ti odpustil a ja tiež, už sa nemusíš ospravedlňovať." povedal Yoongi.

,,Dobre, už  nebudem." potvrdil Jimin.

Hoseok sa postavil a prešiel k Jiminovi, ktorého pevne objal. To isté potom urobil aj Yoongi.

A tak tam stáli všetci traja v objatí. Všetko bolo odpustené a zase v poriadku. Nikto sa na nikoho nehneval a čo bolo najpodstatnejšie Hoseok a Yoongi boli zase spolu.

Keď Jimin odišiel, Yoongi si pritiahol Hoseoka za boky k sebe a prisal sa na jeho pery. Hoseok objal svojho priateľa okolo krku a tiež mu bozk opätoval. A tak sa bozkávali. Dlho, náruživo, vášnivo a divoko. Pretože si obidvaja tak moc chýbali, tak moc, že keď sa teraz bozkávali, zaplavila obidvoch v tele a v srdci úľava, šťastie a láska.

Keď ich bozk uplynul Yoongi chytil Hoseoka za ruku a potiahol ho smer kuchyňa. 

,,Vyzeráš ako moja zdochnuté kuriatko, takže si ťa vykŕmime, aby si nabral energiu."

Hoseok sa zasmial, ale nasledoval svojho priateľa do kuchyne.

.....
Tak, čo hovoríte? Na takýto koniec to nie je zlé? Či? Môžem len povedať, že táto vec bola úžasná a bavila ma písať a to veľmi.

A vážim si každé videnie, votes, komentár, čo sa tu kedy objavil, nech bol akýkoľvek, pretože tieto veci ma vždy posúvali dopredu❤

Jediné, čo môžem povedať, je, že vás milujem a budem už navždy❤ a dúfam, že sa uvidíme u ďalšej knihy❤

Sofinka12




Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 21, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Why them? |Yoonseok|✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora