*P.O.V Merel*
BEEP BEEP BEEP ik word wakker van mijn wekker die afgaat. Aghh het is weer maandag ik moet weer naar school. Ik loop naar mijn kledingkast en zoek een setje kleding uit.
Outfit Merel:
Ik laat mijn haar gewoon los hangen. Als ik beneden kom zie ik Danique al beneden zitten en mijn ouders zijn al werken. 'Goedemorgen' zeg ik als ik de trap af kom lopen. 'Goedemorgen Merel' zegt ze. We eten ons ontbijt op en gaan onderweg naar school.
*P.O.V Danique*
Ik word wakker en loop naar mijn kledingkast.
Ik kies een outfit en loop naar beneden om te ontbijten.Outfit Danique:
Als ik klaar ben met ontbijten komt Merel naar beneden gelopen. 'Goedemorgen' zegt ze. 'Goedemorgen Merel' zeg ik. Als Merel klaar is met eten pakken we onze fiets en gaan naar school toe.
*skip schooldag*
*P.O.V Schrijfer*
Danique en Merel waren uit en fietste naar huis. Toen ze thuis aan kwamen zagen ze de poort open staan. 'Merel, hebben we de poort open laten staan toen we weggingen?' Vroeg Danique. 'Nee, we kijken wel even of we iets zien' zeg Merel. Ze liepen de tuin in en ze zagen opeens iemand staan. 'MATS?!?! Wat doe jij in onze tuin?' Zeggen Danique en Merel tegelijk. 'Jullie moeder is bevriend met onze moeder daarom ben ik hier.' 'Ohw sorry, maar trouwens aangezien je hier toch bent mogen we met je op de foto?' Vraagt Merel. 'Ja tuurlijk' zegt Mats. 'Waar kennen onze moeders elkaar eigenlijk van?' 'Geen idee eigenlijk' zegt Mats.
*P.O.V Merel
Ik wist wel dat mama iemand had uitgenodigd maar wie wist ik ook niet. Maar Mats had ik echt niet verwacht. Dacht ik. 'Danique, we kunnen vragen of Mats misschien een video wilt opnemen voor ons YouTube kanaal? Vraag ik.*P.O.V Danique*
'Danique, we kunnen vragen of Mats misschien een video wilt opnemen voor ons YouTube kanaal?' 'Ja dat is een goed idee vraag jij maar, ik ga me even voorstellen aan zijn moeder.' Zei ik.
JE LEEST
Opeens beroemd..
FanfictionMaak kennis met de zusjes Merel en Danique twee gewonen tienermeisjes. Ze gaan naar school maken plezier maar op een dag veranderd hun leven..