5. Wraak

131 4 0
                                    

*P.O.V Danique*

Ik ga denk die foto's van Mats en Merel op mijn insta verhaal zetten ze zijn echt kapot cute samen.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(A/N bedenk even dat Mats en Merel op die foto's staan)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(A/N bedenk even dat Mats en Merel op die foto's staan)

Wat een cuties.

*P.O.V Merel*

Na het ontbijt ontploft mijn insta zo wat ik krijg allemaal dm's van mensen. Als ze open zie ik allemaal foto's van mij en Mats samen. Mensen zeggen dat Danique het op haar verhaal heeft gezet maar ik geloof het niet. Als ik kijk zie ik inderdaad dat er allemaal foto's van mij en Mats op haar verhaal staan. Hoe kon ze dat nou doen! Ik liep naar Mats toe op het hem te vertellen.
'Hey uhm Mats' 'Ja wat is er?' Zei hij. 'Danique heeft allemaal foto's van ons samen op haar verhaal gezet.' 'Omg echt waarom geeft ze dat gedaan?!' 'Geen idee maar ik wil haar gaan terug pakken doe je mee?' 'Ja is goed!' Zei Mats.

*P.O.V Jesse*

Het was onder tussen al middag. We hebben heel het weekend afgesproken met zijn vieren. Het was echt leuk. Ik denk dat ik Danique leuk ga vinden. 'Ik denk dat ik zo moet gaan jongens' zei ik. 'Ik ga ook zo' zei Danique. We pakten onze spullen en we gaven iedereen een knuffel en namen afscheid.

(Nu Jesse en Danique weg zijn beginnen Mats en Merel aan hun wraakplan)

*P.O.V Schrijver*

'Okeyy we kunnen beginnen aan ons wraakplan.' Zegt Merel terwijk ze de deur sluit. 'Maar Merel wat is er dan precies gebeurd?' Vraagt Mats. Merel laat de fotos zien. 'Okeyy, wat als we nou dingen over hun samen op ons verhaal plaatsen die niet waar zijn.' Zegt Mats. 'Dat is echt een goed idee we pakken die bish terug.' Zegt Merel. Ze schrijven dingen op zoals:
Jesse en Danique hoorden we praten over wanneer ze de realatie gingen zeggen tegen de rest.. Danique en Jesse hebben gezoend.. Altijd als Jesse en Danique praten woorden ze beide rood.

Mats en Merel hebben alles geplaats en daarna belt Merel haar moeder.
,Merel waar blijf je het is al 6 uur!' zegt. Merel haar moeder. Sorry mama ik kom er zo snel mogelijk aan. 'Zegt Merel terwijl ze ophangt.

*P.O.V Merel*

'Doei Mats ik moet gaan mijn moeder belde net ik app als ik thuis ben.' Zeg ik. 'Merel, mijn moeder kan je brengen.' Zegt Mats. 'Ohh dankje nou dan moeten we nu wel gaan.' Zeg ik. Ik geef Mats nog een knuffel en ga naar huis.

Opeens beroemd..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu