3. Uitleg en Q&A

145 4 0
                                    

(Wat er gebeurd in de uitleg video)

'Hey mensen en leuk dat jullie kijken naar een nieuwe video op dit kanaal. Omdat jullie heel vele vragen hadden over de vorige vidoe is er hier ene uitleg voor jullie hoe en wat.' zei Mats
De meest voorkomende vraag bij die video was, of we echt wat hebben. Zei Mats
'Nee we hebben niet echt mensen 😁.' Zei Merel 'We zijn gewoon goede vrienden.' Zei Jesse 'en we hebben elkaar laren kennen omdat Mats ineens bij ons in de tuin stond.' Zei Danique. 'Dus ik hoop dat het voor jullie nu duidelijk is., Zei Mats

*P.O.V Mats*

'We kunnen ook gelijk een Q&A maken veel kijkers wilde dat graag.' Zei ik. 'Ja is goed leuk idee!' Zei Merel. 'Oke ik plaats even een foto op insta en dan kunnen ze daar vragen stellen.

 'Oke ik plaats even een foto op insta en dan kunnen ze daar vragen stellen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Liked by mereljansen and 10.698 others
matsvandergraaf ik ga zo een Q&A opnemen met @mereljansen , @daniquejansen en @jessehoefnagels dus stel je vragen!

Zo ik heb de foto geplaatst en nu wachten op vragen.

*15 minuten later*

'Woww we hebben al best veel reacties ik denk wel dat we kunnen beginnen.' 'Hey mensen leuk dat jullie kijken naar een nieuwe video op dit kanaal, vandaag ben ik met Merel, Danique en Jesse en wij gaan een Q&A doen.' 'Oke de eerste vraag is "Hebben jij en Merel een relatie?" Uhmm nee we hebben zijn gewoon vrienden.'

*P.O.V Merel*

Een van de vragen was of ik en Mats een relatie hadden hij zei nee dat we gewoon vrienden waren ik hoop niet dat hij zag dat ik helemaal rood werd. Er werden nog veel vragen gesteld over mij en Mats en over Danique en Jesse. Toen de video was afgerond vroeg Mats of we wilde blijven slapen want het was al best donker buiten. We zeiden ja.

(A/N sorry dat hoofdstuk iets korter is😬)

Opeens beroemd..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu