6. Bitch Fight

130 2 0
                                    

*P.O.V Danique*

Ik word wakker en doe mijn dagelijkse ochtend routine. Merel was gister avond pas geen idee wat ze nog gedaan heeft bij Mats. Ik ga naar beneden op te ontbijten. Als Merel en ik onze tassen hebben ingepakt, pakken we onze fiets en gaan naar school.

Ik kom op school aan en zet mijn fiets in het fietsenhok. Als ik de school in loop kijkt iedereen me raar aan. Wat zou er zijn? Heb ik iets gedaan ofzo? Ik kijk naar Merel en zie dat ze zenuwachtig om zich heen kijkt. 'Merel, wat is er?' 'Uhm niks' zegt ze snel.
Ik kijk op mijn telefoon en ga naar insta. Ik zie dat Merel iets op haar verhaal heeft gezet. 'Merel wtf dit allemaal is helemaal niet waar!' 'Daarom was je nog zo laat bij Mats jullie hebben dit gewoon zitten verzinnen!' 'Ja jij had allemaal foto's van mij en Mats op je verhaal gezet!' Schreeuwt Merel. 'Ja maar alsnog kan je dit niet doen je mag geen leugens verspreiden!' Ik kan het niet laten en sla Merel in der gezicht. Ze slaat me terug.

(Toen kwamen Mats en Jesse aangerend)

*P.O.V Schrijver*

'HEYYY!!!' Schreewen Jesse en Mats. 'Wat is hier aan de hand?' Vraagt Jesse. 'Wat er aan de hand is weet je best, jullie hebben samen die foto's erop gezet.' Zegt Merel boos. 'Woh woh woh woh, jullie waren gewoon cute okay.' Zegt Jesse kalmerend. 'Thanx maar hhmm ja we hebben jullie ff terug gepakt en ja nu wordt je chick boos.' Zei Mats. 'CHICK?!' Schreeuwen random mensen van de school. 'Ho wacht nee stop Daar is geen ene k*t van waar.' Zeggen Danique en Jesse.

*P.O.V Docent*

'JONGENS MEE KOMEN!' Zegt ik boos. 'Ma- NEE NIKS MAAR BEETJE OPSCHIETEN NU!' Zegt ik. (Saggo lopen jullie acc hter hem aan)

*P.O.V Merel*

'Ehh ppsstt Mats.' Fluister ik. 'Ja huh wat is er merel?' Zegt mats. 'Valt het jou ook op dat Danique en Jesse hand in hand lopen.' Zeg ik. 'Haha ja.' Zegt Mats.

*P.O.V Schrijver*

Alle leerlingen kijken hoe Danique en Merel mee moeten komen en vragen zich af wie die 2 jongens zijn.
Er wordt gefuisterd ze zeggen dingen zoals: 'huhh Merel en Danique doen normaal nooit iets.'
'Wie zijn die 2 jongens??'
'Heben ze een relatie?'

Dan komen Lynn en Indy

Naam: Lynn
Grootste bitch en bevriend met Indy.
Ze is de grootste playgirl van de school.

Naam: Indy
Volger van Lynn en is ook haar beste vriendin.
Ze is niet een hele erge playgirl maar bijna net zo erg als Lynn.

'HEYYY SLETTJES.. sinds wanner lopen jullie met jongens??' Zeggen Lynn en Indy. 'Beste Lynn beste Indy dit zijn omze vrienden en nu zoek je eigen jongens.' Zegt Merel. 'Ojaa trouwens zoek er ook gelijk een leven bij.' Zegt Danique. 'Doei meiden!' Zeggen we in koor.

Opeens beroemd..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu