4. Logeren

130 5 0
                                    

*P.O.V Danique*

We waren net klaar met de video's filmen het was al 11 uur 's avonds. Mats vroeg of we wilde blijven slapen en dat vonden we een goed idee. We hadden allemaal onze pyjama aan gedaan. 'Zullen we truth or dare spelen?' Vroeg ik. 'Ja goed idee' zie Jesse. 'Oke ik begin, truth or dare aan Mats.' 'Uhhh doe maar dare.' Ik keek met een grijns maar Merel en ik zag dat bloosde. 'Oke zoen 1 minuut met Merel'

*P.O.V Merel*

Danique zei dus dat ik 1 minuut lang met Mats moest zoenen. Ik ging wat dichterbij Mats zitten. Hij leunde naar voren en ik ook. We zoende wel langer dan 1 minuut en op een gegeven moment zie Danique: 'Oke nu is het wel genoeg.' Ik durfde haar niet recht in de ogen aan te kijken ik vond het zo ongemakkelijk. 'Oke ik ben' zei Mats. Truth or dare aan Jesse.

*P.O.V Danique*

Jesse zei dare en nu keek Mats mij aan met grijns. 'Oke jij moet nu ook een minuut met Danique zoenen.' We zoenden 1 minuut het was niet slecht maar ik weet nou niet of hem echt leuk vind.
Na nog een paar keer te hebben gespeeld gingen we slapen. Mats in zijn eigen bed, Merel op haar matras verder was er nog maar 1 matras dus ik ging daar samen met Jesse liggen.

(De volgende ochtend)

*P.O.V Danique*

Ik wordt wakker en voel iets om me heen. Ik kijk om me heen en zie Jesse zijn arm. 'Jesse, Jesse' zeg ik terwijl ik tegen zijn shouder duw. 'Huhh? Wat is er.' Zegt Jesse. 'Kan je je arm van me af halen?' Zeg ik blozend. 'Ohh, sorry ja is goed.' Zegt Jesse

*P.O.V Schrijver*

Danique en Jesse kijken elkaar aan en beginnen stil te lachen. Ze lachen omdat ze Mats en Merel samen in zijn bed zien slapen. 'Jesse zullen we foto ervan maken?' Zegt Danique 'Omg jaa.' Zegt Jesse. Jesse en Danique maken een foto, maar ze waren vergeten hun flits uit te ztten. 'Huh wat, heeeeyyy.' roept Merel 'waarom maak je een foto?' Vraagt Mats slaperig. Jesse en Danique schieten in de lach. 'Merel ligt niet op haar matras maar bij jou in bed.' Zeggen ze terwijl ze de slappe lach hebben.

*P.O.V Merel*

(Gedachte) Ohh sh*t ik was vergeten dat zij er ook nog waren

*P.O.V Schrijver*

'Ohhhh er begint iemand te blozen.' zeggen Danique en Jesse 'En jullie dan, waarom is jesse dan op jouw matras🤨?' Zegt Mats 'Kijk eens wie er nu zit te blozen.' Zegt merel geïrriteerd. 'MEIDEN RUSTIG.' Zeggen Jesse en Mats.
Toen begonnen ze allemaal te lachen.
'Kom laten w egaan ontbijten ik heb honger.' Zegt Merel 'maar jij hebt altijd honger.' Zegt de rest 'Oke maar nu ben ik serieus.' Zegt merel en met dat lopen z enaar de keuken.

'Ik stuur de foto's van jullie wel even door' zei Danique.

Groeps chat

Danique:

Danique:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Opeens beroemd..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu