2. De youtube video

189 5 0
                                    

*1 week later*

*P.O.V Merel*

Onder tussen is het een week later zijn we al hele goede vrienden geworden. We hebben elkaars telefoonnummer en we spreken veel af.

Whatsapp chat met Mats

Mats: Heyy zullen we vandaan een video opnemen met Danique en een vriend van mij?
Merel: Ja hoor lijkt me een leuk idee.
Mats: Oke ik ben er over 5 min.
Merel: Oke tot zo.

Ik loop naar boven en klop aan bij Danique.
'Hey wat is er?' Zegt Danique. 'Mats die appte mij net of we samen een video willen opnemen voor zijn kanaal.' 'Ja hoor lijkt me leuk!' Zegt ze. 'Oke hij is er over 5 minuten ongeveer.' 'Oke ik kom zo naar beneden'

5 minuten later hoor ik de bel gaan. 'Hey kom binnen' zei ik en ik gaf hem een knuffel. Achter hem stond nog een jongen. Hij stak zijn hand uit en zei 'hey ik ben Jesse een vriend van Mats.' 'Hey ik ben Merel.' Onder tussen is Danique ook naar beneden gekomen.

*P.O.V Danique*

Ik loop naar benden en zie Mats voor de deur staan. Achter hem stond nog een jongen hij is niet lelijk. 'Hey ik ben Merel' zei Merel. Ik stak ook mijn hand uit en stelde me voor. We liepen naar boven naar mijn kamer. 'Mats wat voor video gaan we eigenlijk opnemen?' 'Een wie is een beter koppel video.' Zei hij. 'Oke lijkt me leuk!' 'Wie gaat met wie?' Zei Jesse. 'Ik ga wel met jou dan kan Merel met Mats' ik knipoog naar Merel en zie dat ze rood wordt.

*P.O.V Mats*

'Ik ga wel met jou dan kan Merel met Mats.' Zei Danique. Ik zag haar naar Merel knipogen en ze wordt rood. Zou ze mij leuk vinden? Na ja maakt niet uit. De video is erg leuk geworden. 'Ik zet de video morgen online dan stuur ik jullie wel een appje.

*P.O.V Danique*

Merel en ik gaven de jongens nog een knuffel en namen daarna afscheid van ze.

*de volgende dag*

Groeps chat

Mats: Ik ga de video er over een paar minuten opzetten.
Danique: Oke ik ga hem gelijk kijken😉
Merel: Ik hoop dat het een leuke video is geworden.
Jesse: We moeten vaker een video opnemen het was echt leuk.
Danique: Ja indd.

*P.O.V Schrijver*

'Wow kijk hoeveel reacties er zijn!' Zeggen Danique en Merel. 'Ik ga alle reacties wel even checken ik laat je wel weten wat voor reacties er allemaal zijn' zegt Merel.

*P.O.V Merel*

Ik lees alle reacties door en mensen vragen nu of we echt een relatie hebben met hun haha. 'DANIQUE!!' Schreeuw ik. 'Kijk iedereen vraagt of we echt wat hebben, wat we van elkaar zijn en hoe we elkaar hebben leren kennen.' Zeg ik. 'Ik app Mats en Jesse hier wel even over, ik denk dat we een uitleg video moeten maken.' Zeg ik.

*P.O.V Schrijver*

Merel appt Mats en vraag wat ze moeten toen.

Chat met Mats
Merel: Heyy Mats, heb je al die reacties gezien?
Mats: Jaaa, het zijn er echt heel veel, maar hoezo?
Merel: Nou.. moeten we niet een uitleg geven over hoe en wat.
Mats: Ja is misschien wel handig ik app het wel in de groepsapp met ons vieren.
Merel: Okayy, zie je later xx
Mats: Doeii.

Groeps chat

Mats: Heyy jongens, hebben jullie tijd om morgen snel iets te filmen?
Jesse: Ja hoor, hoe laat?
Danique: Ja, ik en Merel kunnen na 12 uur komen.
Mats: Na 12 uur is goed zie jullie dan.
Jesse & Danique: Waarvoor eigenlijk?
Merel: Vertellen we jullie morgen wel
Iedereen: Doeii.

Opeens beroemd..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu